Toon posts:

Accespoints met elkaar verbinden

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij thuis heb ik een accepoint hangen icm met router (linksys), nou heeft de buurman hetzelfde apparaat. Nou is mijn vraag of het mogelijk is om die 2 accespoints met elkaar te laten communiceren om op die manier één netwerk tot stand te brengen.

BVD :)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ja dat is mogelijk.

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-03 18:20
En hoe? Dan heb je er nog wat aan.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wokkel1982 schreef op 02 mei 2004 @ 22:46:
[...]

En hoe? Dan heb je er nog wat aan.
1. dat was niet de vraag :P
2. om daar een zinnig antwoord op te geven vond ik de topicstart wat matig, geen zelf zoekwerk enzo
3. maargoed, je moet die accesspoints in bridging mode zetten, hoe, staat in de manual ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry...dit was het eerste topic wat ik opende. Mijn buurman kwam met het idee dus ik dacht laat ik deze vraag eens stellen. Eerst de zoekfunctie gebruikt maar die deed het op 1 of andere manier niet. Maar het is dus wel mogelijk? Dan gaan we dat eens uitzoeken! Iig bedankt!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 22:55:
Ja sorry...dit was het eerste topic wat ik opende. Mijn buurman kwam met het idee dus ik dacht laat ik deze vraag eens stellen. Eerst de zoekfunctie gebruikt maar die deed het op 1 of andere manier niet. Maar het is dus wel mogelijk? Dan gaan we dat eens uitzoeken! Iig bedankt!
let wel even op, de search engine hier (http://gathering.tweakers.net/forum/find) doet wat lastig met hoofdletters op het moment, als je geen hoofdletters gebruikt in je zoek query gaat het wel goed :)

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op 02 mei 2004 @ 22:57:
[...]

let wel even op, de search engine hier (http://gathering.tweakers.net/forum/find) doet wat lastig met hoofdletters op het moment, als je geen hoofdletters gebruikt in je zoek query gaat het wel goed :)
Bedankt, nu werkt het zoeken wel ja. We gaan morgen meteen proberen beide accespoints te verbinden. Weet iemand hoever het bereik ongeveer is? 802.11G-variant van Linksys

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Je bereik staat vast in je manual vermeld :) Maar ik neem aan dat jullie geen kilometer uit elkaar wonen ;)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:38

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

De kans is groot dat jullie elkaar zonder problemen kunnen 'zien' qua wireliss verkeer, dus daar zou ik me idd geen zorgen over maken.

Anyway, dit staat allemaal in de handleiding van je AP, dus deze gaat dicht ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.