Toon posts:

[ME] Computer start niet meer op na installatie TDImon *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist tdimon.exe gedownload om mijn tcp-ip verkeer te kunnen bekijken. Echter toen ik het voor de eerste keer opende, vroeg het of het geinstalleerd mocht worden en of de pc reboot mocht worden. Dit heb ik gedaan. De pc startte vervolgens helemaal niet meer op, behalve in veilige modus. Wanneer ik in normale modus wilt opstarten, sluit ie, nadat ie alles geinitialiseerd heeft en normaal gesproken windows inlogshcerm laat zien, alles af en start ie opnieuw.

Ik heb gezocht naar tdimon op website e.d. ik kan echter niks vinden wat dit probleem veroorzaakt.
Systeem: windows ME
Heeft iemand een oplossing?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als ik TDImon download van de officiele site dan kan ik die helemaal niet installeren? Wat heb je precies gedownload; en wat heb je precies geinstalleerd :?

Deze mag trouwens ook van SA > WOS omdat het probleem niet binnen de applicatie, maar binnen Windows afspeelt :)

[tdimon] windows ME ontregeld > [ME] Computer start niet meer op na installatie TDImon *

[ Voor 35% gewijzigd door Spider.007 op 02-05-2004 22:47 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Op onderstaande pagina heb ik onderaan die pagina het programma gedownload en geopend.

http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/tdimon.shtml