Toon posts:

DVD Rip mounten

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallow :)

ik heb een vraagje, ik ben vrij nieuw op het gebied van dvdrips en movies etc.

gister had ik op een lan de dvd rip gothika geleecht van iemand, deze dvd rip bevat bestanden met de extensies .vob .bup en .ifo

nu is mijn vraag, hoe kan ik deze dvd mounten zodat ik hem kan kijken als een échte dvd, dus met menu etc.

want nu kan ik hem wel in bijv. bsplayer kijken enzo, maar dan zitten er geen ondertitels bij, en dat vind ik best vervelend :)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-02 07:08
Misschien zit er geen menu bij?
vob bup en ifo's zijn gewoon dvd bestanden. Stop em eens in je dvd speler. Als je met je afstandsbediening (knop subtitle) geen ondertitels kan kiezen, dan zitten die er ook niet op.

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is, ik heb geen dvd brander, en de files staan op mn pc, dus ik kan hem niet in mn dvd speler stoppen...

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-02 15:35
Je kunt met PowerDVD goed dvd's bekijken.
Start hem op en selecteer het video_ts.ifo bestand.
Dit is namelijk het hoofdmenu van de dvd.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 10:03

markvt

Peppi Cola

je zou met nero een virtuele dvd kunnen branden en die dan met deamon tools mounten.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Installeer een virtual drive, bijvoorbeeld Daemon Tools of Virtual CloneDrive

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 22:23:
het probleem is, ik heb geen dvd brander, en de files staan op mn pc, dus ik kan hem niet in mn dvd speler stoppen...
virtual deamon manager.. ff googlen (weet niet of het legaal is, maar volgens mij wel hoor)

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:19

heuveltje

KoelkastFilosoof

niet de meest handige oplossing, maar wel de enige die ik ken :)

start nero. zet hem op image recorder. sleep dan al de bestanden in de video_ts folder en doe of je een dvd brand
die kun je dan met daemontools weer mounten en voila je hebt een dvd :)

[ Voor 0% gewijzigd door heuveltje op 02-05-2004 22:26 . Reden: dammit moet sneller leren typen ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-02 11:10
Dan ff DVD-software installeren..b.v. Power DVD
Hiermee kan je hem op de pc bekijken.

apollo13

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het nu proberen... hij is hem nu aan het recorden..ik laat zo weten of het gelukt is of niet

Verwijderd

Topicstarter
et is dus niet gelukt, als ik de image nu mount, opent ie de map waarin alles staat, ik heb em als minidvd gebrand (meerdere opties stonden er niet bij :<)

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Misschien kan het ook met Alcohol 120%, maar in Media Player Classic zit standaard de functie om een video directory in te stellen (zo'n geripte map heet VIDEO_TS).

Overgens niet zo heel handig om zo'n rip te delen / leechen, heb je wel alle files? Meestal zijn er meerdere .vob's van elk ongeveer een gig.

Tip:de volgende keer gewoon een mooie .avi zoeken :Y). Of de mazzel hebben een goeie 'host' te vinden die met 400kB/s upt (kom je af en toe tegen) en je pc'tje die 6+ GB (totale rip) binnen laten halen.

[ Voor 30% gewijzigd door M a a r t e n op 03-05-2004 00:29 ]

Verwijderd

M a a r t e n schreef op 03 mei 2004 @ 00:26:
Misschien kan het ook met Alcohol 120%, maar in Media Player Classic zit standaard de functie om een video directory in te stellen (zo'n geripte map heet VIDEO_TS).

Overgens niet zo heel handig om zo'n rip te delen / leechen, heb je wel alle files? Meestal zijn er meerdere .vob's van elk ongeveer een gig.

Tip:de volgende keer gewoon een mooie .avi zoeken :Y). Of de mazzel hebben een goeie 'host' te vinden die met 400kB/s upt (kom je af en toe tegen) en je pc'tje die 6+ GB (totale rip) binnen laten halen.
Hij heeft em op een LAN geleeched, dan haal je makkelijk 10 - 20x zo snel :p

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:31
Als je hem kunt afspelen in Powerdvd oid, dan zit het wel goed, kies dan gewoon de ondertitel uit het menu dat je wil. als die er niet op staat, jammer voor hem... Of zelf erbij zetten...

Verwijderd

DVD Rips leechen is te overduidelijk illegaal. Daarom zien we dat dus liever niet op het forum. Verder kun je wel heel goed vinden hoe je een dvd op je harde schijf afspeelt. Dat gewoon met google of de GoT search.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.