Toon posts:

Crash

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oke, die partitie was dus gelukt :P
maar nu heb ik een volgend probleem.. ik had er een windows xp cd in gedaan en gekozen opnieuw installeren etc etc

ik moest overnieuw opstarten en sinds dat moment heb ik een blauw scherm ( je kent het wel )

maar ik kan niet in mijn dos-promt komen om handmatig c: format te doen :(

iemand idee hoe ik in dos kom om gewoon heel mijn c schijft te formateren ?

dank u alvast.

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:34

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Kan je niet gewoon de Widows Xp cd erin doen, en vanuit de setup formatteren?

Gromba.nl

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een windows xp cd in mijn dvd drive zitten,

en ook als ik die instel als boot device krijg ik nog dat gezeik van een blauw scherm :(

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

In Windows XP kan je niet via opstarten in Dos komen. Tijdens de installatie kan je wel formatteren :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:28
Krijg je wel windows setup? Je kan in de setup gewoon je partitie verwijderen en windows op een nieuwe partitie installeren.
Graag de volgende keer een duidelijke topictitel verzinnen die het probleem omschrijft.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

PuDy, al meerdere keren is je duidelijk gemaakt dat je je best moet doen om zelf eerst je probleem op te lossen; of in ieder geval met goede informatie te komen. Ook dit topic heeft wederom het probleem dat wij moeten raden naar wat er foutgaat.

Probeer even duidelijk te omschrijven wat er fout gaat; en wat je zelf al geproeerd hebt

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
jemig zeur niet zo man...

ik heb niet voor niets een partitie gemaakt met belangrijke bestanden :Z

en ik kom helemaal niet in een setup menu
ik krijg een blauw scherm, staat er onderin klik f2 voor automatische (*******) druk ik f2, nog een blauw scherm... fout moet worden afgesloten blalblabla
zelfde als ik niet op f2 druk

ja, ik ben lekker duidelijk

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:28
Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 22:10:

ik krijg een blauw scherm, staat er onderin klik f2 voor automatische (*******) druk ik f2, nog een blauw scherm... fout moet worden afgesloten blalblabla

Ja lekker duidelijk idd.
Luister.. wij proberen je hier te helpen, maar als je niet duidelijk genoeg bent, kunnen we alleen maar raden wat er gebeurt.
Geef dus ook aan wat de fout is.
Als je niet geholpen wilt worden moet je ook niet zeuren hier.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een windows xp cd erin gedaan, toen ik nog gewoon in windows kon komen.

Toen gekozen, opnieuw installeren,
daarna ging hij heel even wat bestanden kopieren.. om vervolgens overnieuw op te starten.

Ik kreeg geen windows installeer menu, maar een vaag 16 kleur blauw achtig scherm met daar onder een balk..
tien seconden later, een hele fout melding, unavadible bootable device

press enter to continue ( overnieuw opstarten dus )

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 22:10:

GoT is niet een forum waar men gaat vissen naar informatie. Ik verwacht alsnog duidelijke informatie van je over wat je probeert, en wat er foutgaat. Alleen de melding dat je een blauw scherm krijgt is niet voldoende! Post duidelijk wat er op dat Blauwe scherm staat; en vertel wat je hebt geprobeerd. Alleen dan kunnen we je verderhelpen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
oke check 3 posts boven je meneer de moderator

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 22:19:
Wees blij dat ik hier geen admin ben :X :X

[ Voor 80% gewijzigd door Fairy op 02-05-2004 22:21 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 22:19:
Als jij zegt dat je een blauw scherm krijgt is dat niet duidelijk genoeg. Lees bijvoorbeeld ook deze informatie eens door:

Windows XP en 2000 BSOD guide

Probeer even om de foutmeldingen die je krijgt op te zoeken met bijvoorbeeld Google, of de GoT search. Hier moet voldoende informatie met te vinden zijn om het probleem op te lossen. Kom je er alsnog niet uit kun je alsnog een topic openen waarin je duidelijk aangeeft wat er foutgaat; en wat je hebt geprobeerd om dit op te lossen. Omdat dit verder toch nergens op uit gaat lopen gaat deze op slot :)

En check meteen je mail even.

[ Voor 3% gewijzigd door Spider.007 op 02-05-2004 22:40 ]

---

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.