Toon posts:

Mijn Documenten naar D verplaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Hoe kan ik in winXP (home) "Mijn Documenten" verplaatsen naar mijn 2e HDD (D:)

Daarnaast wil ik ook de download directory van eMule verplaatsen naar de D. Iemand een idee hoe ik dat kan doen..??..

Bedankt.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 21:44:
Hoi,

1) Hoe kan ik in winXP (home) "Mijn Documenten" verplaatsen naar mijn 2e HDD (D:)

2) Daarnaast wil ik ook de download directory van eMule verplaatsen naar de D. Iemand een idee hoe ik dat kan doen..??..

Bedankt.
1) Staat in de FAQ. Zoekt en gij zult vinden :)

2) Kun je bij de opties van emule instellen. ook hier weer kwestie van ff zoeken

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04 13:10
Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 21:44:
Hoi,

Hoe kan ik in winXP (home) "Mijn Documenten" verplaatsen naar mijn 2e HDD (D:)

Daarnaast wil ik ook de download directory van eMule verplaatsen naar de D. Iemand een idee hoe ik dat kan doen..??..

Bedankt.
Ja via rechtermuisknop, eigenschappen van de my documenten

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02-2025

MarElo

Ik zie je wel!

Mijn Documenten kan je zo cutten en pasten naar D: volgens mij

Voor eMule zie : Het eMule topic

Of : Dutch eMule faq

Verwijderd

The_Eagle schreef op 02 mei 2004 @ 21:46:
[...]

1) Staat in de FAQ. Zoekt en gij zult vinden :)

2) Kun je bij de opties van emule instellen. ook hier weer kwestie van ff zoeken
:/ je kunt toch wel gewoon even antwoord geven.... :/

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Dit is wel extreem basic hoor!! Een vraag als deze hoort eerder thuis op www.beginnersweb.nl

maar goed ik ben de beroerdste niet.
rechtermuisknop op de map "mijn documenten" kies eigenschappen en dan het gewenste path invullen
In eMule naar het preference menu gaan >klikken op directories en dan bij incoming files het gewenste path invullen.

Probeer de volgende keer zelf ook eens wat, want dit is twee minuten zoekwerk!

[ Voor 3% gewijzigd door Andre-85 op 02-05-2004 21:51 ]

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

HarryP,

Ik ga dit topic sluiten omdat het niet helemaal aan de regeltjes voldoet waar een topic aan moet voldoen op GoT :)

Kort samengevat moet een topic altijd tenminste aan 3 eisen voldoen:
  • Je moet zelf een en ander geprobeerd hebben en gezocht hebben. Hetgene wat je gedaan/gezocht hebt moet je ook opnemen in je topicstart - hiermee voorkom je dat wij allerlei dingen gaan voorstellen die jij al lang geprobeerd hebt. Lees ook bv. de FAQ's even door :)
  • Je moet een goede topic titel verzinnen - vaak zijn er in een forum nog extra eisen - zo is het in Windows Operating Systems verplicht je OS te vermelden tussen vierkante haakjes
  • Je moet een topicstart maken die zoveel mogelijk relevante informatie geeft
Vooral punt 1 ontbreekt het heel erg - je vraag is behoorlijk gemakkelijk zelf op te lossen, en wat je zelf al geprobeerd hebt is niet echt terug te vinden in je topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.