Toon posts:

FTP download resumen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer iemand bij mijn FTP server (Serv-U) iets download dan komt het wel eens voor dat de verbinding even weg valt. Als de client dan weer opnieuw verbinding maakt dan moet het bestand geheel opnieuw gedownload worden. FTP server wil niet resumen.

Als ik handmatig de verbinding in de FTP client verbreek en dan weer tot stand breng dan kan ik wel resumen, alleen auto resume gaat niet goed.

Is auto-resumen een optie die je apart in kunt stellen in Serv-U?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Serv-U heeft gewoon resume. Dus het ligt niet aan Serv-u, hier is de client de bottelneck. Als de client resume niet snapt, zalíe ook echt niet resumen.
Zorg dat de personen die downloaden vanaf je FTP een FTP-Client gebruiken, en niet Internet Explorer, want dat niet een FTP-Client.

Ey!! Macarena \o/

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 19:58
resumen ligt aan je ftp client!

met bijvoorbeeld ws ftp pro of flashFXP heb je resume met sommige andere niet

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
RaZ schreef op 02 mei 2004 @ 21:26:
Zorg dat de personen die downloaden vanaf je FTP een FTP-Client gebruiken, en niet Internet Explorer, want dat niet een FTP-Client.
Internet Explorer is wél een FTP-client. Je kunt er alleen niet zoveel mee instellen (passive/non passive, en dat is het dacht ik).

Een goede gratis FTP client is FileZilla.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 21:23:
Wanneer iemand bij mijn FTP server (Serv-U) iets download dan komt het wel eens voor dat de verbinding even weg valt. Als de client dan weer opnieuw verbinding maakt dan moet het bestand geheel opnieuw gedownload worden. FTP server wil niet resumen.

Als ik handmatig de verbinding in de FTP client verbreek en dan weer tot stand breng dan kan ik wel resumen, alleen auto resume gaat niet goed.

Is auto-resumen een optie die je apart in kunt stellen in Serv-U?
wat versta je onder auto-resume? Dat ie vanzelf weer verbinding zoekt en verder gaat, want dat doen de meeste FTP clients niet, meestal moet je zelf op reconnect drukken, maar dan kan je wel resumen!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het lijkt me duidelijk dat de server dit wel ondersteund, maar de client niet. Misschien kun je in het vervolg zelf ook even de logische dingen uit proberen te sluiten? Een client waarin je bijvoorbeeld in kunt stellen of je uberhaupt wilt resumen lijkt mij een logische optie om te proberen :)

Welke client gebruik je btw?

[ Voor 6% gewijzigd door Spider.007 op 03-05-2004 09:34 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 03 mei 2004 @ 09:34:
Het lijkt me duidelijk dat de server dit wel ondersteund, maar de client niet. Misschien kun je in het vervolg zelf ook even de logische dingen uit proberen te sluiten? Een client waarin je bijvoorbeeld in kunt stellen of je uberhaupt wilt resumen lijkt mij een logische optie om te proberen :)

Welke client gebruik je btw?
Gebruik FlashFXP....iig bedankt voor de info allemaal, weet nu dat het iig niet aan de server ligt. Kan ik ff verder gaan proberen om de client kant goed voor elkaar te krijgen.
Pagina: 1