Toon posts:

[XP] Reboot bij inlogscherm *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriendin van mij had gister hetvolgende probleem:

De compu bleef hangen (waardoor is onbekend, geen speciale apps draaiend oid), waarna deze niks meer kon behalve gereset te worden. Het gaat om een laptop, dus dit betekende uitzetten en opnieuw aanzetten. Hierna starte echter de compu nog maar op tot het winxp bootscherm, waarna het rebootte, en begon aan een 'memcheck'. Het geheugen werd geteld, maar dan op een tragere manier. Een soort dubbelcheck ofzo denk ik. Hierna start hij weer op, maar weer bij het windowsbootscherm krijgtie een reboot.

Toen ik vandaag ff daar was om te kijken, merkte ik op dat voor de reboot een blauw scherm zichtbaar is. Echter is dit te kort om uit op te maken wat er staat.

Memtest86 vindt niks.

Ik ga zelf uit van een HDD-failure, of een zware beschadiging aan het OS.

Iemand ervaringen, tips of hypotheses?

**
fuk.. nou ben k zo gericht bezig met t netjes neerzetten van topictitel dat k n extra mededeling vergeet neer te zetten :+ :X

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 20:32 ]

• Makusu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-03 14:28
geen virus? heeft de pc i'net verbinding, rare progs gedownload laatste tijd?

Verwijderd

gewoon die restore cd erin drukken, binnen 10 min staat je windows er weer fresh op. suc6

Verwijderd

Topicstarter
Norton heeft altijd gedraait daar. Of het regelmatig geupdate is weet ik niet. Volgens haar liet het weinig toe, whatever that means..

Verwijderd

Topicstarter
Mja het gaat dus om een laptop met waarschijnlijk alleen een C: drive, met enigszins belangrijke data..

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-03 18:20
offtopic:
Waarom staat er geen verdere info dan het OS in je titel?

/edit Sorry, Goed lezen |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Wokkel1982 op 02-05-2004 20:39 . Reden: Goed lezen he! ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[XP home] > [XP] Reboot bij inlogscherm *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1