wederom, zoals de topic titel al zegt, ik ben op zoek naar een nieuwe Nokia telefoon. Dit moet een simpel ding zijn, waarmee ik kan bellen, sms'en, Wappen(wel kleurenscherm, maar met 4096 kleuren neem ik ook genoegen
) met GPRS(zodat ik OOK op m'n PalmOne kan internetten, grootste reden dat ik een nieuwe zoek), en welke bluetooth heeft. Echter zit ik niet te wachten om een stom vierkant ding met de eerste 7 knopjes links van het scherm, en de andere helft aan de andere kant oid. Gewoon het prototype telefoon, met de layout van wat bijv de 3310 heeft (18 knopjes+1 aan bovenkant, boven die 18 knopjes een scherm, niet zo'n ding als dat TMF-pakket bijv. als die al BT had
). Ook zit ik dus niet te wachten op een volledig uitklapbaar toetsenbord of camera, die komen al in m'n PalmOne Zire 72 te zitten (vandaar ook bluetooth). 'Why the hell een Nokia?', die hebben mij bewezen trouw te zijn, en hebben de meest duidelijke (en beste) menu's die je kan vinden. Is natuurlijk mijn mening, maar daar wil ik iig. in dit draadje niet over praten
.
'Wat is dan het probleem, kijk je toch gewoon even op de Nokia site'
Hebbik gedaan, en alles wat ik kon vinden was een zwart/wit koelvries-combinatie, toestellen met een camera, toestellen als de nGage of andere afwijkend-van-telefoon-zoals-telefoon-bedoelt-is-telefoons, of toestellen met uitklapbaar toetsenbord. Nu kan je mij een enorme zeurpiet noemen, en groot gelijk heb je, maar dat maakt deze missie niet makkelijker. Als ik niets anders kan vinden heb ik wel de 6230 op het oog, maar ook die heeft cam, dus dat zoek ik eigenlijk niet.
'Wat is dan het probleem, kijk je toch gewoon even op de Nokia site'
Hebbik gedaan, en alles wat ik kon vinden was een zwart/wit koelvries-combinatie, toestellen met een camera, toestellen als de nGage of andere afwijkend-van-telefoon-zoals-telefoon-bedoelt-is-telefoons, of toestellen met uitklapbaar toetsenbord. Nu kan je mij een enorme zeurpiet noemen, en groot gelijk heb je, maar dat maakt deze missie niet makkelijker. Als ik niets anders kan vinden heb ik wel de 6230 op het oog, maar ook die heeft cam, dus dat zoek ik eigenlijk niet.
[ Voor 3% gewijzigd door RSpliet op 02-05-2004 20:19 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet