Toon posts:

welke Adsl modem beter ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Laatst had ik een Linksys wag54g all in one modem gekocht voor mn 8-1 mbit adsl vebinding omdat ik het zat was om op die modem van fast-xs te wachten (SMC Barricade g all in one). Ik had het toen geanuleerd omdat ik die linksys al had gekocht. Maar toch hebbe die gasten het opgestuurd |:( Nou wil ik die barricade verkopen aan een vriend maar vraag me af of het beter is dat ik die linksys hou of liever die barricade ? Op die barricade staat dat ie full rate 8-1 mbit rate ondersteunt en bij die linksys kan je in de setup zien dat ie 8064 kbps down kan,upload maar 896 kbps in plaats van 1024 :? Mjah welke is nou beter qua merk prestatie spec enz enz... ?? ??

Ps: heb niet zo veel verstand van IT
GroetzzZz

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik zou kiezen voor Linksys omdat dat een dochterfirma is van Cisco. En Cisco staat bekend voor zijn kwaliteit.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
WimB schreef op 02 mei 2004 @ 20:17:
Ik zou kiezen voor Linksys omdat dat een dochterfirma is van Cisco. En Cisco staat bekend voor zijn kwaliteit.
nieuws: Alle Cisco WLSE's hebben niet te verwijderen backdoor

idd lekkere kwaliteit

A wise man's life is based around fuck you

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:20
Tja... werken doen ze beide.

Als je als "leek" zo'n ding gebruikt kun je zelfs beter de SMC houden, dan kan je provider bij problemen nooit de modem de schuld geven.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 16:10
Doe een download test van een demo ( 100+mb ) zonder een download accelerator en kijk wat de gemiddelde snelheid is.

dikzak

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 13:12
In een test kwam die Linksys als beste uit de bus qua bereik (dat kan erg belangrijk zijn ;). Of je dat verschil in upload merkt :? dat kun je alleen in de praktijk testen.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Pagina: 1