Toon posts:

[XP] Systeem herstelpunten XP Pro*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben weer problemen met het automatisch maken van Systeem herstelpunten,als ik er zelf geen maakt doet de pc dat ook niet.Wij gebruiken Windows XP Pro met SP1 Nederlands.We hebben ook geen vinkje gezet dat hij dat ook niet moet doen dus bij deze het staat dus aangegeven dat hij ze wel kan maken op alle partities 4 stuks.Ook hebben we de volle ruimte ingesteld om deze te kunnen maken op elke partiite,het blijft vreemd.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hoi :)

Ik heb je post nu 4 keer gelezen en snap er helemaal niets van. Zou je je post kunnen herschrijven en volgooien met hoofdletters en interpunctie :)

Edditen van met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Joke_1 - pas even je topic iets aan, de manier waarop je nu een topic maakt leest niet echt fijn en de zins op bouw is niet volledig logisch waardoor hij nogal moeilijk te volgen is :)

Als ik je topic goed interpreteer maakt Windows geen systeemherstelpunten terwijl jij wel verwacht dat dit gebeurt - waarom zou Windows dat moeten doen? :)

Verwijderd

Windows maakt alleen herstelpunten als er iets verandert. Zoals een driver, iets ingrijpends installeren, of als jij zegt dat het moet doen.

Daarnaast weet ik niet 100% zeker dat jij goed weet wat herstelpunten doen. Gek genoeg denken veel mensen dat het een volledige backup is van je systeem...