Toon posts:

spyware

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met spybot, ad-aware en met sp[ysweeper mijn pc gescand en er werd behoorlijk wat verwijderd. toch blijf ik het probleem houden dat ik mijn pc niet normaal uit kan zetten. Er is wellicht eerder over geschreven maar ik ben nieuw op dit gebied. Ik blijf de melding rundll32.exe houden en kan dan kiezen uit annuleren of be-eindigen. Ik weet me nu eerlijk gezegd geen raad meer hoe hier vanaf te komen.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Verwijderd

Zie pastapappie :)

Er missen een aantal essentiele dingen aan informatie waarmee we je kunnen helpen. Graag even die link doornemen en je verhaal wat uitbreiden, waarna je natuurlijk gewoon nog een keer mag posten :)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 19:42 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

mari,

Welkom op GoT :)
We hebben op GoT een aantal regeltjes opgesteld waar een nieuw topic aan moet voldoen - deze hebben we allemaal samengevoegd en hier gepost: Registratievoorwaarden en faq - de drie belangrijkste ga ik er even uitlichten:
  • Doe zelf moeite voor dat je een topic opent. In jouw geval heb je het probleem dat je je PC niet goed af kan sluiten omdat je een melding krijgt over rundll32. Heb je het symptoom al eens opgezocht op GoT of Google?

Neem in ieder geval dat soort zaken altijd mee in je topic start :) In jouw geval ga je er van uit dat het Spyware is, maar ik zie nergens de relatie met spyware aangegeven :)
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft 'spyware' doet dat in ieder geval niet ;)
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en geef zo veel mogeijk relevante informatie. Ik moet dan voornamelijk denken aan welk OS, welke spyware verwijdert is en dergelijke :)
Verder - als je een topic opent in een forum zijn er vaak nog specifieke forum richtlijnen - zo hebben we in Beveiliging & Virussen de Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten en in Windows Operating Systems is er een Policy over hoe je een topic moet starten :)

Dit topic is gesloten.