Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
WOS > SA
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
lost je probleem met wmp niet op maar dan kan je wel fatsoenlijk alle filmpjes kijken
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Hoe kan ik WMP helemaal deinstalleren? Ik heb het idee dat als (ik heb xp) ik bij software de Media Player verwijder, dat hij alleen de shortcut ernaar in het startmenu weghaalt.
Hoe krijg ik het programma helemaal eraf, zodat een herinstallatie wel nuttig is?
WMP loopt ook vast als er een wmv in IE wordt afgespeeld. WMP geeft de volgende foutmelding: ModName: mmswitch.ax
Microsoft.com zegt dan weer: de fout is waarschijnlijk veroorzaakt door het volgende (stuur)programma: Morgan Stream Switcher. Maar dit heb ik al opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.
Dus: iemand voor de gouden tip??
dit doe ik zelf ook altijd nadat ik een codec pack heb geinstalleerd want
je hebt er niks aan
Tenzij er 2 geluidssporen in je wmv zitten.
And this !! Is to go even further beyond!!!
lamko in "media player 9 crasht bij wmv"warrie schreef op 19 mei 2004 @ 01:53:
Mijn OS is Windows XP Professional....
Al geprobeerd?
Het probleem is inderdaad opgelost. Begrijp niet wat ik nou heb gedaan, maar het werkt!
Weet zeker dat andere mensen hier ook wat aan hebben!
warrie, kun je in het vervolg gebruik maken van de
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate