media player 9 crasht bij wmv

Pagina: 1
Acties:

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Ik heb al geprobeerd de media player opnieuw te installeren, de classic player al geinstalleerd. Ik snap er niks van, avi's speelt hij wel.

Ik heb zelfs al geprobeerd een wmv codec te installeren.

Wat kan er mis zijn??

Amd 800 mhz
385 MB geheugen
Tnt 2 kaart...

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:19

Acheron

updatepack.nl

Windows Media Player compleet verwijderen, vervolgens opnieuw installeren. Ook alle updates installeren van Microsoft.com

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Windows Media Player hoort als Applicatie niet in WOS, maar in SA :)

WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

www.videolan.org

lost je probleem met wmp niet op maar dan kan je wel fatsoenlijk alle filmpjes kijken :)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41

• warrie
Bedankt voor de antwoorden, maar het verwijderen en opnieuw installeren van WMP werkt niet. Ik ga nu de andere oplossingeven ff proberen.

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

• warrie
En die werken ook niet. VLC werkt wel, maar dit weergave hiervan is lang niet zo best als in WMP.

Hoe kan ik WMP helemaal deinstalleren? Ik heb het idee dat als (ik heb xp) ik bij software de Media Player verwijder, dat hij alleen de shortcut ernaar in het startmenu weghaalt.

Hoe krijg ik het programma helemaal eraf, zodat een herinstallatie wel nuttig is?

• warrie
Dit probleem heb ik helaas nog steeds niet opgelost gekregen. Iemand voor de gouden tip? Zou erg fijn zijn.

WMP loopt ook vast als er een wmv in IE wordt afgespeeld. WMP geeft de volgende foutmelding: ModName: mmswitch.ax

Microsoft.com zegt dan weer: de fout is waarschijnlijk veroorzaakt door het volgende (stuur)programma: Morgan Stream Switcher. Maar dit heb ik al opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.
Dus: iemand voor de gouden tip??

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-08 12:34
regsvr32 /u mmswitch.ax
dit doe ik zelf ook altijd nadat ik een codec pack heb geinstalleerd want
je hebt er niks aan
Tenzij er 2 geluidssporen in je wmv zitten.

And this !! Is to go even further beyond!!!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 09:36
Mss toch even je OS vermelden? ;)

• warrie
Mijn OS is Windows XP Professional....

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41
warrie schreef op 19 mei 2004 @ 01:53:
Mijn OS is Windows XP Professional....
lamko in "media player 9 crasht bij wmv"

Al geprobeerd?

• warrie
Ja, Lamko, dank je wel!!

Het probleem is inderdaad opgelost. Begrijp niet wat ik nou heb gedaan, maar het werkt!

Weet zeker dat andere mensen hier ook wat aan hebben!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

offtopic:
warrie, kun je in het vervolg gebruik maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gifeditbutton? Meerdere posts van dezelfde user onder elkaar is niet zo handig :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1