Toon posts:

[Laptop]PCMCIA kaart start niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een vrij lastig probleem. Sinds kort pakt hij een Q-Tec PCMCIA kaart niet meer in een Hp Omnibook 4150. Als ik hem in de slot doe dan wil hij niet meer starten en hij geeft een Fout code 10. De laptop is een 450 mhz celeron, met een 5 gb hd.

Ik heb al op GoT gezocht en op de Microsoft site, ook op de site van de fabrikant kon ik hier niks over vinden. Ik heb de laptop al opnieuw opgestart, zonder en met de kaart erin. Software verwijderd van de PCMCIA kaart en van de PCMCIA adapter. Niks helpt.
Wie weet hier meer raad mee? ik kom er niet meer uit.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Een paar dingen :

Als de laptop opstart geeft ie dan nog wel de bekende PIEP (dat er een pcmcia kaart aanwezig is) ??
Heb je al andere pcmcia kaarten in de laptop gedouwt ? om te kijken of het aan de socket ligt of aan de kaart zelf

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier zo geen andere kaarten liggen, maar hij piept idd wel als je hem opstart, en ook brand het 100m lampje. Hij deed het ook in 1 keer niet meer. Ik was een spel op het netwerk aan het spelen en op gegeven moment kapt ie er gewoon mee

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Àls hij piept en het lampje begint te branden dan ziet ie hardwarematig iig de kaart, ik zou dan toch nog eens goed gaan kijken of de socket softwarematig geinstalleerd is en de juiste drivers bij de kaart gebruikt worden (mischien een driver update doen)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
heb ik ook gedaan, en nog steeds reageert hij niet