[PC] Neighbours from Hell 2

Pagina: 1
Acties:

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:06

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Ben je even uitgekeken op de hedendaagse spellen, en heb je even zin om lekker te puzzelen, dan is hier nu Neighbours From Hell 2.

Waar gaat het spel over?

Het spel gaat net zoals in deel 1 over het leven zuurmaken van je buurman, alleen ditmaal niet meer in het huis van de buurman, maar op vakantie.
"Punten" behaal je door middel van goedgeplaatse vallen zodat je buurman kwaad wordt en jij zodoende een munt krijgt.
Als je voldoende munten hebt verzameld, dan kun je aan een volgend veld beginnen waarje weer meerdere vallen moet plaatsen met de soms grappige momenten als gevolg.
Het geheel word zo in het scherm geplaatst zodat de makers de indruk wilden wekken dat het een real-life TV-show is.

Grafisch.

Grafisch is het spel totaal niet geavanceerd, eerder is het wat achterhaald, maar dat mag de pret niet drukken, want het gaat vooral om de gameplay.
Het geheel is als een strip uitgebeeld, waardoor de verhoudingen van de personages leuk zijn uitgebeeld, zoals hieronder afgebeeld.

[img=640,480]=http://www.neighbours-from-hell.com/images2/screenshots/neighbours2_8.jpg[/img]

Reviews

Review 1
Review 2

En meerdere staan onder andere hier:

Demo Downloaden?

Mirror 1
Mirror 2

Hopelijk kunnen we elkaar in dit topic verder helpen met het spel en wat hints geven.

Veel speelplezier en hou elkaar op de hoogte :)

offtopic:
PS: De startpost is niet helemaal geweldig zoals andere startposts hier, maar heb het volgens mij redelijk netjes gehouden.
Verdere op/aanmerkingen zijn altijd welkom.

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dit topic komt een beetje laat :P.
Ik heb hem 2 weken geleden uitgespeeld. Maar het is een erg leuk spel. Er zitten meer levels in dan in Nfh 1 dus meer speelplezier :).
De moeder van de buurman komt ook op bezoek (incl. hondje). Krijg je leuke taferelen wanneer je geintjes met die moeder uithaald :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:02

bAdmuTs

mAzE

Ik heb em ook al een tijdje uitgespeeld. Ik vond het wel een geinig spel maar het is veel van hetzelfde. Echt zon spel voor als je helemaal niks te doen heb :D

[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 02-05-2004 18:59 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:06

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Mr_UnAnimouS schreef op 02 mei 2004 @ 18:52:
Dit topic komt een beetje laat :P.
Is idd een beetje laat, maar ik zag er nog geen topic over, dus bij deze.
En zoals hierboven al gezegd wordt, echt een leuk spelletje ter afwisseling.

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs