Niet
Wat ben je er mee van plan dan? van de trap af gooien, wegschoppen!?tegen een stoot te kunnen
De meeste telefoons kunnen wel een aardig stootje hebben.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
Ik heb gehoord dat Siemens en Motorola's iets beter tegen een stootje kunnen.
Van mijn nokia 3310 is idd al 2 keer het beeldscherm kapot gegaan.
http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/modellen/5100/index.html
[ Voor 32% gewijzigd door Ruzor op 02-05-2004 17:24 ]
Toch nog gevonden, volgens mij is het de M35i. Ik heb er zelf geen ervaringen mee.
Edit 2 - What Gobbles, InQ. says....
[ Voor 41% gewijzigd door Glabbeek op 02-05-2004 17:26 ]
En zo is het maar net.
Verwijderd
* nokia 5210
* nokia 5100
* nokia 5140
* siemens m35
* nokia 3310
* nokia 2100
dat is een beetje wat ik me kan bedenken
http://www.sonyericsson.c...1&zone=pp&lm=pp1&pid=9419
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
(incl. full metal jacket en een berg rubber)
Wel pas "binnenkort" beschikbaar
Trouwens, de Nokia 6250 is nog niet genoemd.
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Ericsson R250s pro
Ericsson R310s
Nokia 5210
Nokia 6250
Siemens M35i
Slecht tot niet verkrijgbaar:
Nokia 5100
Siemens ME45
Binnenkort verkrijgbaar:
Siemens M65
Nokia 5140
Voor de rest zijn eigenlijk alle toestellen wel bestand tegen een stootje. Het hangt eigenlijk gewoon af hoe het toestel valt, en waarop. Een toestel kan 100x vallen en niet kapot gaan, maar een andere, hetfelde toestel kan 1x vallen en gelijk kapot zijn.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
nVENTIV
vooral de oudere modellen 8310 3310 3330 etc
Overigens lijkt het me erg leuk om voor zo'n foon de winkels in te gaan: ''Mag ik hem misschien even laten vallen?''
Je moet hem trouwens niet in een glas water doen, water mag kennelijk niet onder druk staan. pas na een week deed mijn speaker het weer op volle sterkte
ik mag hopen dat niet alleen de M35 het kan hebben, maar elke siemens M*
[ Voor 12% gewijzigd door MBV op 02-05-2004 23:11 ]
Is vast 2de hands wel te score op b.v marktplaats of e-Bay ?
Maar als je low budget wil kopen scharrel je inderdaad gewoon die M35 2ehands.
Hoeveel geld maakt jou gelukkig?
Verwijderd
Een jaar geleden vond mijn dochter (op camping) dat het toestel vies was, en heeft het dus in het plaatselijke zwembadje schoongemaakt
ik voel me lekkaah !!!
mmmmfish schreef op 02 mei 2004 @ 17:41:
ik had een oude 5110 ... werelds .. wat dat ding niet allemaal meemaakt heeft
is het zo dat van alle mobieltjes de I-mode toestellen het slechts tegen water kunnen (regen), kwam een vriend van me mee aan
Een jaar geleden had ik ook een Nokia 3310. Dat ding een keer redelijk hard van de trap af laten vallen, 's ochtends wakker worden, ff je mobiel aanzetten endan met je duffe kop de mobiel laten vallen
Verwijderd
En doordat hij met frontjes werkt, is het schermpje een stukkie minder kwetsbaar, het frontje kan barsten, maar het scherm heel blijfen. En zo'n frontje koop je bij elke winkel zo'n beetje zo nieuw.
Sure, het is niet m'n "ouwe" 3210, daar kon je iemand mee doodslaan. Alleen na 3jr wou ik wat nieuws, en deze 3650 is wel extreem geil.
goei spulleke
Verwijderd
Een Siemens M35i leuk ding maar je kunt er maar heel kort mee bellen, de accu is zonder mededeling zomaar leeg. Dit weet ik uit eigen ervaring! bijkomend nog de toetsen die er bovenop liggen, zijn bij mij een keer afgescheurd
Een ander genoemde telefoon is de Nokia 6250
kheb nu een 6310i is ook wel stevig maar toch een paar klasses minder dan de 6250
Verwijderd