Toon posts:

Vraagje over wanadoo cable.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello mensen :) ik ben nieuw hier op dit forum dus als ik iets verkeerd doe zeg het effe zodat ik het voor de volgende keer weet. :)

Right, Ik heb nu Wanadoo cable Basic (1024/128kbits).
Een tijdje geleden heeft mn moeder aanvraag gedaan voor Wanadoo cable premium (2048\384kbits).
A.S maandag, morgen wordt er een nieuwe modem geleverd.
Zodra de modem geleverd wordt zit ik dan gelijk op de nieuwe snelheid, Of moet ik dan nog eens een paar weken wachten?

Ik kan wanadoo niet bellen en een mailtje sturen heeft ook geen nut, Ik weet vrijwel zeker dat hier iemand antwoordt kan geven op mijn vraag. :)

PS: Ik weet wel dat ik net zo goed tot morgen kan wachten en zelf zie, maar ik moet het weten ivm clan en wat andere zaken op het internet! _/-\o_

Groetjes Ninjer.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:54

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 16:43:PS: Ik weet wel dat ik net zo goed tot morgen kan wachten en zelf zie, maar ik moet het weten ivm clan en wat andere zaken op het internet! _/-\o_
WELKOM

En toch, wacht tot morgen, sluit de boel aan en meet je DL/UL snelheden, anders ga je straks zaken toezeggen die je niet kunt waarmaken.

Ow, en je vraagt nooit dingen verkeerd aangezien je heel goed de FAQ gelezen hebt bij registratie
toch? ;)

An Explanation of l33t Speak

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-05 20:29
Als er een monteur van wanadoo komt kan je het toch meteen aan hem vragen?

PS. als je de reglementen had gelezen had je ook gelezen dat groeten onder de posts niet gewaardeerd wordt.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -