A3d Xfire 1024 en counterstrik=mono geluid?

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Crosspost ik weet het maar ik ben zeer zeer zeer wanhopig, wat doe ik fout, ligt het aan het spel of mijn kaart iemand idee om te bepalen?

Ik heb gisteren een terratec Xfire 1024 aangeschaft en de laatste drivers van de site gehaald. het hele zooitje in mijn kast gegooid, en geinstalleerd. Als ik ga rommelen met die demos van het geluid klinkt het goed, MAAR als ik counterstrike of gewoon halflife start en vervolgens eax en a3d inschakel dan heb ik als het ware mono geluid, het geluid verandert niet meer als ik dichtbij of veraf ben, het komt ook uit 2 boxen gelijk, ja ik heb er maar 2.
Hoe kan dit, of liever hoe kan ik dit verhelpen, ik heb die kaart gekocht boor de ruimtelijke effecten, zo is er nix aan.
ALs ik A3d uitzet en eax aan dan heb ik wel weer stereo geluid. In het control panel is alles behalve 3d expander ingeschakeld en op 2 luidsprekers geselecteerd, de stekker van de stereo zit in out1. wat te doen om het werkende te krijgen???

Breek je nek voorzichtig

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Deze ff downloaden en installeren, en dan zou het moeten werken:

http://www.vortexofsound.com/scripts/download.cgi?file016

Geef mij maar een Warsteiner.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Hmmz Vortex of Sound doet gemeen :Y)

Naar deze pagina gaan en dan A3D drivers aanklikken :)

http://www.vortexofsound.com/drivers/drv_v29x.htm

Geef mij maar een Warsteiner.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
er zit geen vortex 2 chip op of maakt dit niet uit?

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

als ik het goed heb heeft dat ding alleen A3d 1.0 en dat wordt dus niet ondersteund door cs.
D'r zijn wel bepaalde softwarematige a3d (2.0 dus) drivers voor.

Verwijderd

A3D 1.0 versus 2.0
Half-Life requires version 2.0 of A3D. You can upgrade your A3D from 1.0 to 2.0 by downloading the latest drivers from Aureal's website at www.a3d.com. If you try to enable A3D support in Half-Life without upgrading to 2.0, you will get an error message when starting Half-Life.
Uit de hl readme

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Hmmm ik kreeg geen foutmelding, maar gewoon
initializing A3D...
ok
en dan starte hij met mono geluid over2 boxen
maar door gewoon de "verkeerde" drivers te dowloaden kan ik het dus wel gebruiken?

of toch ruilen voor een andere kaart? zo ja welke?

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1