Toon posts:

Uiterste van mijn GeForce 2 MX (MSI Retail)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe ver kan ik mijn Geforce 2 MX (geheugen / core = 166 / 175) maximaal over klocken? Ja, totdat ie stuk gaat, maar het probleem is dus een beetje dat deze pc 24/7 aan staat en dat ie dus best een keer stuk kan gaan als ik niet thuis ben of op me kamer zit ofzo, en dat moeten we niet hebben :7
Hij staat nu op 200/200 en wordt in windows niet warm (heatsink)...
Zou die dit volhouden denken jullie??

Alvast bedankt ... :7

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Vreemd dat je heatsink niet warm wordt...
Toen ik nog de standaard heatsink op m'n Hercules MX had zitten werd dat heatsinkje heel erg warm !! (on-overgeklokt).
Je zou haast denken dat jouw heatsinkje heel slecht contact maakt met je GPU. Dat is niet zo goed, dan kan de GPU slecht z'n warmte kwijt. Ik zou dat even checken voordat je je computer 24/7 aan laat staan.
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde kaatje en de koelvin zit heel slecht vast, je kan hem er mmakkelijk afhalen en zien dat er ook geen pasta tussenzit.
Dus ik zou toch maar opletten met je overklokken.

Verwijderd

Mijn MSI Retail met actieve cooling(2x) loopt ook op 200/200, en dat is zo'n beetje de top, de core verhoging heeft niet zo veel nut om nog hoger te zetten...

Ik zou er wel een fannetje op zetten, want het is moeilijk om te bepalen wanneer hij aan zijn hoge temperatuur-peak komt, zo'n klein fannetje kost nit zo duur, en je kan het beter voorkomen, dat er zich problemen voordoen.

http://www.HardwareX.nl

Verwijderd

ik heb mijn MSI 818 op 210, 210 lopen
uiteraard met een fannetje op de heatsink van coolermaster die steekt wat uit maar dat is handig zo kan hij de memmory ook coolen..
ik kan nog wel hoger denk ik ga later prob.

3dmark 210,210 -->5650

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-07 01:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ik heb mem op 209Mhz (is iets stabieler dan 211) lopen en core maakt niet zoooveeluit maar op 240Mhz met blower erop doet ie het goed :P. De core overclock merk je alleen goed in D3D tests trouwens....Opgengl (q3) heeft er niet ZOveel aan (3 frames meer)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Pagina: 1