Is het niet mogelijk users alleen LEESrechten te geven in de HK? Ik kom nu vaker links tegen vanuit de SG naar de HK (waar ik en veel anderen niet in mogen) en het zou best leuk zijn om mee te kunnen lezen met de HK'ers

[ Voor 59% gewijzigd door Atlas op 02-05-2004 15:18 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
en dus, hoe vaak komt het dan voor?Eskimootje schreef op 02 mei 2004 @ 15:12:
De policy was altijd dat er niet gelinked mocht worden naar de huiskamer, lijkt me beter dat daar wat beter op gelet word. Sommige mensen willen gewoon geen HK-XS en dan zijn die linkjes soms wel vervelend.
lijkt me geen goed idee, zeker aangezien er de laatste tijd ook topics geopend worden in de HK die niet voor de "grote groep" zijn geopentcls schreef op 02 mei 2004 @ 15:14:
Lijkt me een goed idee, iedereen die lees rechten wilt mag dan een topic openen in S&M, dan hoef je je ook geen zorgen te maken over mensen die geen HK XS willen.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Die policy ken ik niet? Je mag niet "patsen" met je HK access, maar als ik een linkje naar een HK topic plaats is dit niet altijd verkeerd denk ik zoEskimootje schreef op 02 mei 2004 @ 15:12:
De policy was altijd dat er niet gelinked mocht worden naar de huiskamer, lijkt me beter dat daar wat beter op gelet word.
Mwah, linkje naar forum 54 is ook vervelend? Geen idee wat er is en blijkbaar niet boeiend voor mij, dus waarom is het dan vervelend?Sommige mensen willen gewoon geen HK-XS en dan zijn die linkjes soms wel vervelend.
Mja, ik geloof dat dat een oud themaforum is. Maar HK links kom ik bijna nooit buiten de HK tegen. Ik vind het trouwens wel grappig dat je bijna nooit A61 links ziet, en natuurlijk eigenlijk nooit crewlinks, maar da's wat logischerWe Are Borg schreef op 02 mei 2004 @ 17:07:
[...]
Die policy ken ik niet? Je mag niet "patsen" met je HK access, maar als ik een linkje naar een HK topic plaats is dit niet altijd verkeerd denk ik zo
[...]
Mwah, linkje naar forum 54 is ook vervelend? Geen idee wat er is en blijkbaar niet boeiend voor mij, dus waarom is het dan vervelend?
Kleine zonnepaneleninstallateur
Inderdaad, maar wat je nog weleens ziet is dat men er dan bij vermeld dat het om een HK topic gaat. Anders kán het vervelend zijn als mensen erop klikken en geen toegang blijken te hebbenWe Are Borg schreef op 02 mei 2004 @ 17:07:
[...]
Die policy ken ik niet? Je mag niet "patsen" met je HK access, maar als ik een linkje naar een HK topic plaats is dit niet altijd verkeerd denk ik zo
Je kunt hem zo krijgen hoorcryforhelp schreef op 02 mei 2004 @ 17:22:
[...]
Ik vind het trouwens wel grappig dat je bijna nooit A61 links ziet..
[ Voor 5% gewijzigd door SmartDoDo op 02-05-2004 17:42 ]
Ja, maar dan moet jij het er natuurlijk ook wel bij vermelden hèSmartDoDo schreef op 02 mei 2004 @ 17:32:
[...]
Inderdaad, maar wat je nog weleens ziet is dat men er dan bij vermeld dat het om een HK topic gaat. Anders kán het vervelend zijn als mensen erop klikken en geen toegang blijken te hebben
Beetje ongeschreven regel dus.
[...]
Je kunt hem zo krijgen hoorKijk uit, Kneusjes Forum!!!
[rml][ GGHO] Nieuw onderkomen[/rml]cryforhelp schreef op 02 mei 2004 @ 17:22:
[...]
Mja, ik geloof dat dat een oud themaforum is. Maar HK links kom ik bijna nooit buiten de HK tegen. Ik vind het trouwens wel grappig dat je bijna nooit A61 links ziet, en natuurlijk eigenlijk nooit crewlinks, maar da's wat logischer
[ Voor 98% gewijzigd door gorgi_19 op 02-05-2004 21:47 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Verwijderd
curry684 schreef op 02 mei 2004 @ 20:49:
offtopic:
vanzelfsprekend waren dit de meestzeggende titels die ik kon vinden in m'n topichistory
Leuk hoor, ik maar klikken en geen toegang hebbencurry684 schreef op 02 mei 2004 @ 20:49:
[...]
[rml][ GGHO] Nieuw onderkomen[/rml]
P&W is da bomb
gorgi's zandbakje en speeltuintje
Wil je d'r nog meer?
Nee, niet elk LA-topic hoeft in een loos offtopic gebrabbel uit te monden, deze ook niet, omdat ik hem dicht doe. De vraag van de TS is beantwoord, en hij heeft zelfs alweer HK-XS aangevraagd. Om verder loos gepost voor te zijn, doe ik deze dichtcryforhelp schreef op 02 mei 2004 @ 21:46:
![]()
Dit wordt weer zo'n "crew leeft zich uit" topic![]()
Da's altijd grappig, dus laat het maar komen jongen
/me Pakt chips
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq