Gekke vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:27

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Is het niet mogelijk users alleen LEESrechten te geven in de HK? Ik kom nu vaker links tegen vanuit de SG naar de HK (waar ik en veel anderen niet in mogen) en het zou best leuk zijn om mee te kunnen lezen met de HK'ers :) :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dan kan je (of die ander) gewoon XS aanvragen?
het is niet voor niks dat niet iedereen erin kan ;)

[rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
De policy was altijd dat er niet gelinked mocht worden naar de huiskamer, lijkt me beter dat daar wat beter op gelet word. Sommige mensen willen gewoon geen HK-XS en dan zijn die linkjes soms wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:01
Lijkt me een goed idee, iedereen die lees rechten wilt mag dan een topic openen in S&M, dan hoef je je ook geen zorgen te maken over mensen die geen HK XS willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hier zijn al eidenloze discussies over gevoerd. Het geen eruit kwam: GoT is een techforum en de HK is iets extra's, Daarom krijg je ook geen instant HK xs :)

Edit:
http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart

Lijkt me duidelijk ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Atlas op 02-05-2004 15:18 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Eskimootje schreef op 02 mei 2004 @ 15:12:
De policy was altijd dat er niet gelinked mocht worden naar de huiskamer, lijkt me beter dat daar wat beter op gelet word. Sommige mensen willen gewoon geen HK-XS en dan zijn die linkjes soms wel vervelend.
en dus, hoe vaak komt het dan voor? ;)
cls schreef op 02 mei 2004 @ 15:14:
Lijkt me een goed idee, iedereen die lees rechten wilt mag dan een topic openen in S&M, dan hoef je je ook geen zorgen te maken over mensen die geen HK XS willen.
lijkt me geen goed idee, zeker aangezien er de laatste tijd ook topics geopend worden in de HK die niet voor de "grote groep" zijn geopent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ja, dat is mogelijk
Nee, dat gaan we niet doen.
Het is helemaal niet zo moeilijk om toegang te krijgen. We gaan ervan uit dat iedereen die intelligent genoeg is om op een forum te komen, ook de intelligentie heeft om zich te gedragen, en dus om HK toegang te krijgen na een korte screening. Zo niet, dan krijg je geen HK toegang, period.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ach ja, leesrechten in HK...het is al zo vaak langsgekomen :P Het standpunt blijft hetzelfde: eerst HK-toegang verdienen, pas dan heb je access. moto-moi vertelt hierboven al, dat het niet zo moeilijk is: dat klopt, gewoon netjes posten. Als dat al lastig is, tja... ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:27

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Ik heb al weer HK access aangevraagd B) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Eskimootje schreef op 02 mei 2004 @ 15:12:
De policy was altijd dat er niet gelinked mocht worden naar de huiskamer, lijkt me beter dat daar wat beter op gelet word.
Die policy ken ik niet? Je mag niet "patsen" met je HK access, maar als ik een linkje naar een HK topic plaats is dit niet altijd verkeerd denk ik zo :)
Sommige mensen willen gewoon geen HK-XS en dan zijn die linkjes soms wel vervelend.
Mwah, linkje naar forum 54 is ook vervelend? Geen idee wat er is en blijkbaar niet boeiend voor mij, dus waarom is het dan vervelend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Laatst online: 27-09 13:57
We Are Borg schreef op 02 mei 2004 @ 17:07:
[...]

Die policy ken ik niet? Je mag niet "patsen" met je HK access, maar als ik een linkje naar een HK topic plaats is dit niet altijd verkeerd denk ik zo :)

[...]

Mwah, linkje naar forum 54 is ook vervelend? Geen idee wat er is en blijkbaar niet boeiend voor mij, dus waarom is het dan vervelend?
Mja, ik geloof dat dat een oud themaforum is. Maar HK links kom ik bijna nooit buiten de HK tegen. Ik vind het trouwens wel grappig dat je bijna nooit A61 links ziet, en natuurlijk eigenlijk nooit crewlinks, maar da's wat logischer :+

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

We Are Borg schreef op 02 mei 2004 @ 17:07:
[...]

Inderdaad, maar wat je nog weleens ziet is dat men er dan bij vermeld dat het om een HK topic gaat. Anders kán het vervelend zijn als mensen erop klikken en geen toegang blijken te hebben :)
Beetje ongeschreven regel dus.
cryforhelp schreef op 02 mei 2004 @ 17:22:
[...]
Ik vind het trouwens wel grappig dat je bijna nooit A61 links ziet..
Je kunt hem zo krijgen hoor :) Kijk uit, Kneusjes Forum!!! :+ <-- Let op!!! Alleen toegang voor a61 mensen

[ Voor 5% gewijzigd door SmartDoDo op 02-05-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
SmartDoDo schreef op 02 mei 2004 @ 17:32:
[...]
Inderdaad, maar wat je nog weleens ziet is dat men er dan bij vermeld dat het om een HK topic gaat. Anders kán het vervelend zijn als mensen erop klikken en geen toegang blijken te hebben :)
Beetje ongeschreven regel dus.
[...]
Je kunt hem zo krijgen hoor :) Kijk uit, Kneusjes Forum!!! :+
Ja, maar dan moet jij het er natuurlijk ook wel bij vermelden hè :+ Ik ga er trowuens lekker toch niet op klikken ik haat errors :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

cryforhelp schreef op 02 mei 2004 @ 17:22:
[...]

Mja, ik geloof dat dat een oud themaforum is. Maar HK links kom ik bijna nooit buiten de HK tegen. Ik vind het trouwens wel grappig dat je bijna nooit A61 links ziet, en natuurlijk eigenlijk nooit crewlinks, maar da's wat logischer :+
[rml][ GGHO] Nieuw onderkomen[/rml]
P&W is da bomb
gorgi's zandbakje en speeltuintje

Wil je d'r nog meer? :Y)

vanzelfsprekend waren dit de meestzeggende titels die ik kon vinden in m'n topichistory ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:23

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

.

[ Voor 98% gewijzigd door gorgi_19 op 02-05-2004 21:47 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:57
tralalalala :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op 02 mei 2004 @ 20:49:

offtopic:
vanzelfsprekend waren dit de meestzeggende titels die ik kon vinden in m'n topichistory ;)
offtopic:
Dit topic heeft anders ook een veelzeggende titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
:D :D
Dit wordt weer zo'n "crew leeft zich uit" topic :P
Da's altijd grappig, dus laat het maar komen jongen :9
/me Pakt chips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

Leuk hoor, ik maar klikken en geen toegang hebben :( Moet je er wel bij zeggen "crew only" ;)

Zie trouwens gelijk dat quoten niet echt goed gaat zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

cryforhelp schreef op 02 mei 2004 @ 21:46:
:D :D
Dit wordt weer zo'n "crew leeft zich uit" topic :P
Da's altijd grappig, dus laat het maar komen jongen :9
/me Pakt chips
Nee, niet elk LA-topic hoeft in een loos offtopic gebrabbel uit te monden, deze ook niet, omdat ik hem dicht doe. De vraag van de TS is beantwoord, en hij heeft zelfs alweer HK-XS aangevraagd. Om verder loos gepost voor te zijn, doe ik deze dicht :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.