Toon posts:

Snel/Sloom

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er absoluut geen verklaring voor, de ene keer staat mijn PC lekker strak en snel te wezen en de andere keer is de machine erg traag. Dit gebeurt om de paar uren.

Abit KD7A
Athlon 3000+ Barton
Kingston 768 PC3200
Geforce MX4000

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mjah en wat heb je nog meer te melden? We kunnen nu niet veel :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Is antivirus aan het scannen?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:28
OS? Wat is sloom? Spelletjes, of onder windows/linux?
Heb je gekeken welke processen cpu power vreten?

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-05 11:20
Scan je pc eens met spybot search and destroy of zo. Kan aan spy- of adware liggen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Trenner - met deze topicstart kunnen we natuurlijk niets behalve het grote 'raad-Trenners-probleem' spelletje spelen :)

Aangezien ik niet in de bui ben voor (dit soort) spelletjes, ga ik jouw topic sluiten, open gerust een nieuw topic, maar zorg ervoor dat een nieuw topic aan deze eisen voldoet:
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft, maar ook je OS tussen vierkante haakjes bevat. Voor meer eisen zie de Windows Operating Systems Policy hier ook over.
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en geef zo veel mogelijk relevante informatie (ook in safe modus, is het veel geheugen in gebruik, sinds wanneer?)
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en wat je bijvoorbeeld al opgezocht hebt hierover op Google of de GoT search
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.