Toon posts:

Dave!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ken iemand mij vertellen hoe ik in het eerste level de hardcore sessies ken afronden, je mot ls laaste 180feet grinden nou NOWAY, dat lukt nooit.
Weet iemand hoe, en of er mischien cheats voor zijn

thx

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

welk spel? :?

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Topicstarter
Euhhhh.... sorry lol:)
Dave Mira freestyle bmx :):):)

Verwijderd

ow , ik dacht ff dangerous dave :)
dat was nog eens een spel zeg :)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik dacht Monkey Island, dacht al.. Grinden :? :)

• Kresh
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-01 07:19
Dave Mirra is inderdaad zwaar cool.
Ik heb nu alles gehaald, maar daar ben ik ook best lang mee bezig geweest.

Dat grinden ben ik best lang mee bezig geweest, maar het is me wel gelukt zonder enig trukje of wat dan ook.

Je moet dus eerst op dat gebouwtje springen. Dan nog wat snelheid maken en snel op die electriciteits kabel springen. (ik heb het op de rechtse kabel gedaan) En dan maar grinden en goed je evenwicht proberen te houden.

Suc6 ;)

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
dangerous dave!
THOSE were the days.
de goeie ouwe tijd.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Is dit al iemand gelukt? De rest van de hardcore dingen lukt allemaal vrij aardig maar die is echt irritant... Ik kom max tot 135 feet.

Oh en kan iemand ook zeggen hoe ik 'manual'? Dat lukt me alleen met button smashen :)

Verwijderd

das dus echt klote dat grinden, ik heb pas 80 feet ofzo gehaald, maar ik dacht dat ik het fout deed. Nu hoor ik dat het wel zo moet, ik heb dus nog een paar pogingen te gaan!!!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Die 180 feet grinden even laten voor wat het is en gewoon verder gaan met leveltjes spelen. Als je je 3de bike hebt die 180 doen, gaat ie EITJE :) . Dan haal je de 200 feet (record is 219 feet uit mijn hoofd, maar das omdat de draad niet langer is :P ).

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op dinsdag 19 juni 2001 17:46 schreef kroot het volgende:
das dus echt klote dat grinden, ik heb pas 80 feet ofzo gehaald, maar ik dacht dat ik het fout deed. Nu hoor ik dat het wel zo moet, ik heb dus nog een paar pogingen te gaan!!!
ff totaal offtopic: kroot dat kan maar een iemand zijn!!!!!!!!! ja toch Fons?????? hahaha

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Thanx ice-storm, ik haalde nu met dit 1e fietsje al 131 feet, maar had inderdaad het gevoel dat er niet veel meer in zat!! Ik ga verder, met de andere course...

En Viper, ik weet niet over wie je het hebt!!
JP Brands??
Pagina: 1