Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Mp3 speler] Na formatten werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister mijn mp3 speler, Yakumo Hypersound 124, geformatteerd en er nieuwe bestanden op gezet. Nu wilde ik heb aandoen begint het LEDje rood te knipperen en er komt geen muziek uit. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen of heeft iemand het zelfde gehad?

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

heb je hem met het goede bestandsysteem geformatteerd? mijn mp3-speler (van aiptek) werkt alleen met fat16, misschien bij jou ook?

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
heb je de firmware er niet af geformatteerd? flash de firmware er eens opnieuw op als dat lukt.

Verwijderd

Topicstarter
ok nou ik heb het gevonden...

ik formatteerde het ding op FAT 32 formaat, maar dat kon niet dat moest dus FAT zijn. Bedankt voor de adviezen! ;)

Verwijderd

hey,

Ik heb laatst ook mijn Yakumo mp3 speler geformateert en had hetzelfde probleem. Ik heb echter de software die bij deze mp3 speler niet meer om de filmware er opnieuw op te zetten..

heeft iemand enig idee waar ik deze zou kunnen downloaden (op de site van Yakumo krijg ik niets gevonden.)

bvd.
Gr. Stefan

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien een mailtje naar Yakumo sturen? Want blijkbaar heb je echt die cd nodig, anders kan je de firmware niet upgraden :)

Er is een speciaal forumulier dat je kan opsturen (dmv) een email:
http://www.yakumo.com/service/index.php?pid=500

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

er zit een bestand op je mp3 die zorgt dat alles word afgespeeld enz.
deze heb je er ook af geformateerd, dus niet formatteren of van te voren dit bestand ff op je hardeschijf opslaan

Verwijderd

bedankt voor de reacties,

ik kon met die software op de cd mijn mp3 speler gewoon goed formateren, maar er kwamen steeds meer bestanden op te staan van 0kb die ik niet kon verwijderen. En aangezien ik mijn comp laatst geformateerd heb, heb ik die software niet meer....

Maar een mailtje sturen is een goed idee! bedank voor de tip

gr stefan
Pagina: 1