Toon posts:

Msn messenger geeft vreemde foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al een tijdje dit probleem : als ik een contactpersoon wis uit men msn lijst krijg ik een vreemde error;

De error message dialoog luid als volgt:

"Microsoft visual C++ Runtime Library
Program: G:\Program files\Msn Messenger\msnmsgr.exe

abnormal program termination"

Vervolgens druk ik op oke en msn sluit af. ik kan messenger niet meer opstarten tenzij ik Windows opnieuw opstart. Msn herinstalleren helpt niet, en het register schoonmaken met regcleaner ook niet.

Iemand een idee hoe ik dit oplos?

groetjes Jeroen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over MSN Messenger zijn beter op z'n plek in Software Algemeen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:29

UTM

Heb jij soms Zone Alarm geinstalleerd? Mensen met het zelfde probleem leggen het namenlijk bij Zone Alarm neer. Verder kan het ook gewoon een virus zijn, scan je computer eens met een up-to-date scanner. Imho moet je toch denken aan Spyware. Scan daarom ook je computer eens met Adaware of Spybot en neem dit door: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

[ Voor 42% gewijzigd door UTM op 02-05-2004 13:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
w03f schreef op 02 mei 2004 @ 13:19:
Heb jij soms Zone Alarm geinstalleerd? Mensen met het zelfde probleem leggen het namenlijk bij Zone Alarm neer. Verder kan het ook gewoon een virus zijn, scan je computer eens met een up-to-date scanner. Imho moet je toch denken aan Spyware. Scan daarom ook je computer eens met Adaware of Spybot en neem dit door: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]
Inderdaad heb zone alarm geinstalleerd, sorry voor de late reply ik had men topic in het verkeerd forum gezet en was men post even kwijt. Ik heb net gescant op virussen met norton en op spyware met ad aware en spybot. Ik ga nu zonealarm even van mijn systeem deleten. Bedankt voor de tips, ik zal je laten weten wat het resultaat is.

Groetjes Jeroen