geen
Kun je dat trucje ook uithalen op een PIII 450
nee helaas niet of je wilt hem gewoon dood maken:P
is wel veel ellende:(
is wel veel ellende:(
geen
omdat ik dan 3 van die f*ck smd-weerstandjes moest verplaatsen:(Op dinsdag 19 december 2000 16:35 schreef Treb het volgende:
Waarom maar 600 ?
700 had best moeten lukken volgens mij
geen
Verwijderd
weet iemand hoe ik het besste de kap van men athlon 700 0,18 micron kan halen??
zit zon grote coltplate tussen en de rest zit helemaal dicht
hoe???
hoe???
die case kun je er af halen door een platte schroevendraaier er tussen te raggen en 45 graden draaien
geen
Verwijderd
gewoon wachten tot als er slot A--> socket A convetors zijn en dan een Duron 650 kopen met vette koeler !
Verwijderd
maar hij is denk ik zwaar te oc-en is absoluut niet warm op 754 en heb met FBS al op 840 gehad alleen dan houd de rest het niet meer PCI enz..
1. Vroeg hij dit?Op dinsdag 19 december 2000 16:56 schreef real_raichu70 het volgende:
gewoon wachten tot als er slot A--> socket A convetors zijn en dan een Duron 650 kopen met vette koeler !
2. Die convertors komen niet
Verwijderd
3. Dan heb je nog geen multiplier dipswitchOp dinsdag 19 december 2000 17:00 schreef Ritch het volgende:
[..]
1. Vroeg hij dit?
2. Die convertors komen niet
meer info op www.tomshardware.com/cpu/99q3/990826/index.html
geen
Verwijderd
heb je daar een dipswitch voor nodig???
heb abit ka7-100 kan bijna alles in bios instellen
ff voor de duidelijkheid het gaat hier om slot A niet socketOp dinsdag 19 december 2000 17:27 schreef blaatschaapje het volgende:
heb je daar een dipswitch voor nodig???
geen
foutje*DOp dinsdag 19 december 2000 18:56 schreef diddel het volgende:
ka7 is slot a.
geen
He, Ozzi, heb ik ook gedaan (SMD solderen). Van 700 naar 1008 (FSB:112 en multipl: 9). T'is inderdaad een k:)t werkje maar het resultaat mag er zijn.
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Verwijderd
hoe warm werd jullie athlon 700 dan voor jullie hem oc-de??
mijne op 754 is 28 graden stressed is hij 30
mijne op 754 is 28 graden stressed is hij 30
Gewoon vier gaten boren op de plek waar hij het ijzeren ding aan de plasticen kap is bevestigt, maar een schroevendraaier is ook leuk hoorOp dinsdag 19 december 2000 16:45 schreef blaatschaapje het volgende:
weet iemand hoe ik het besste de kap van men athlon 700 0,18 micron kan halen??
hoe???
Pagina: 1