Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn P800.

Als ik naar het bluetooth menu ga, dan loopt mijn telefoon vast!
Ik zie wel alle tabbladen, maar als ik erop klik, dan reageert hij er niet op...

Ik heb al geprobeerd om hem een tijdje te laten liggen, maar na 8 uur stond hij nog steeds vast.
Als ik de telefoon een 'master reset' geef, dan doet hij het weer wel.
Maar na 2 keer, werkt het al niet meer.

Dit lijkt me een software fout, maar volgens diverse reparateurs (teleworld en Evic) kunnen ze dit niet herstellen :'(

Heeft nog iemand dit probleem of weet iemand hier een oplossing voor???

• Alphalorne
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-10 17:17
Same here. Heb een T610 waarvan de blauwtand ook regelmatig vastloopt (i.c.m. Jabra BT200). Gewoon een mailtje sturen naar www.sonyericsson.nl met beschrijving van het probleem. die verwijzen je door naar de dichtstbijzijnde officiele reparateur/dealer-toko waar de boel kosteloos (garantie?) geupdate wordt.

Moet ik alleen nog maar een gaan doen, dan... 8)7

edit:

Die dealers waar jij bent geweest zijn toch geen officiele dealers? Anders Kun je ook een nieuwe eisen!

[ Voor 15% gewijzigd door Alphalorne op 02-05-2004 11:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
De dealers zijn wel degelijk officiele dealers.

Maar mijn P800 valt nu al een tijdje buiten de garantie, en Sonyericsson blijft maar beweren dat de reparateurs het wel kunnen maken.

Ik vraag me eigenlijk gewoon af of het niet een klein dingetje is, wat ik zelf kan maken...

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 12:32

Pogostokje

* twiet *

Antieke software versies van de P800 hadden bluetooth problemen. Dit is duidelijk een softwareprobleem, ga eens na of je de meest recente versie wel hebt. Elk SE Servicepoint moet hem zo kunnen flashen voor je.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.