Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
een mogelijkheid (wel brakke oplossing imho)
1 directory maken die volledig writeable is (ja lekker veilig
)
daar tekst bestandjes in zetten met de data, die laten uitlezen door php
en doormiddel van een php scriptje de bestandjes laten editten als het nodig is
1 directory maken die volledig writeable is (ja lekker veilig
daar tekst bestandjes in zetten met de data, die laten uitlezen door php
en doormiddel van een php scriptje de bestandjes laten editten als het nodig is
Volgens mij maak je het jezelf enorm moeilijk.
Ik denk dat je gewoon beter helemaal opnieuw kunt beginnen bij een andere host, en direct met PHP, MySQL en een CMS aan de gang kunt gaan, dan ben je waarschijnlijk sneller klaar en heb je een systeem dat beter (goedkoper) te onderhouden is en dat meer functionaliteit heeft.
Ik denk dat je gewoon beter helemaal opnieuw kunt beginnen bij een andere host, en direct met PHP, MySQL en een CMS aan de gang kunt gaan, dan ben je waarschijnlijk sneller klaar en heb je een systeem dat beter (goedkoper) te onderhouden is en dat meer functionaliteit heeft.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Misschien hebben ze wel Frontpage Extensions geinstalleerd? Dan kun je eenvoudig via Frontpage de site updaten.