Hoi!
k had al even gezocht, maar ik kan niks concreets vinden voor mijn probleem ( en die search geeft hier enorm snel al 0 hits
)
maar goed
ik wil een ghost image maken van een PC,
maak ik die met a:\ghost -split=600
in ghost geef ik nog eens netjes aan dat die van HDD1 moet lezen, en het op hdd2 als een image file(s) moet achterlaten,
so far so good.
is dat ding na een slordige 45 min klaar,
copyeer de files via netwerk naar een andere pc,
maak ik de standaart Ghost bootdisk,
met nero maak ik een boot CD ism met die bootdisk die ik eerder maakte..
en de eerste file van de Image set er op, backup.gho
en zet nero aan het branden,
na het branden prop ik de CD in de machine waar de ghostimage van is als wijze van test..
cdtje boot netjes..
ghost start op
kies ik de image file
en dan gaat t fout.
Ghost zegt dan gewoon keihard van Deze disk ( CD-R dus ) is niet met Ghost Gemaakt. en dan houd die op
nou zit er in die pc die ik backuppen wel een fikker maar dan gaat Ghost zitten mekkeren dat die geen reserve track oid kan maken?!
Wie heeft een idee hoe ik die images nou als nog door ghost kan laten lezen?! en zo terug zetten ingeval van nood?
en anders moet ik maar een fikker uit een ander sys halen en die er in zetten tijdelijk
k had al even gezocht, maar ik kan niks concreets vinden voor mijn probleem ( en die search geeft hier enorm snel al 0 hits
maar goed
ik wil een ghost image maken van een PC,
maak ik die met a:\ghost -split=600
in ghost geef ik nog eens netjes aan dat die van HDD1 moet lezen, en het op hdd2 als een image file(s) moet achterlaten,
so far so good.
is dat ding na een slordige 45 min klaar,
copyeer de files via netwerk naar een andere pc,
maak ik de standaart Ghost bootdisk,
met nero maak ik een boot CD ism met die bootdisk die ik eerder maakte..
en de eerste file van de Image set er op, backup.gho
en zet nero aan het branden,
na het branden prop ik de CD in de machine waar de ghostimage van is als wijze van test..
cdtje boot netjes..
ghost start op
kies ik de image file
en dan gaat t fout.
Ghost zegt dan gewoon keihard van Deze disk ( CD-R dus ) is niet met Ghost Gemaakt. en dan houd die op
nou zit er in die pc die ik backuppen wel een fikker maar dan gaat Ghost zitten mekkeren dat die geen reserve track oid kan maken?!
Wie heeft een idee hoe ik die images nou als nog door ghost kan laten lezen?! en zo terug zetten ingeval van nood?
en anders moet ik maar een fikker uit een ander sys halen en die er in zetten tijdelijk
404 Signature not found