Een vriend van mij heeft dezelfde computer als ik, we hebben samen dezelfde onderdelen op de HCC gekocht omdat hij niet veel wist van hardware.
Hij heeft soms last dat zijn computer vastloopt met de mededeling low memory resources of zoiets. Als hij hem opnieuw opstart is het probleem verholpen, maar ik vind dit toch lullig omdat ik dat systeem voor hem heb samengesteld en gebouwd.
Okay ons systeem
Msi-k7tpro2
Tbird900 (bij hem niet overgeclockt).
Geforce 2mx
Infineon 2* 128mb 133mhz
Pioneer 105s
Soundblaster 128
Het enige verschil is dat hij een andere brander heeft, maar daar zal het niet aan liggen. En hij heeft een maxtor30gyg 7200rpm 2mb en heb die schijf van IBM. Verder heb ik nog een zip en hij niet en ik draai Win98se en hij Win98.
We hebben allebei de nieuwe 4in1, agp, detonator etc drivers.
Wie o wie helpt hem.
Hij heeft soms last dat zijn computer vastloopt met de mededeling low memory resources of zoiets. Als hij hem opnieuw opstart is het probleem verholpen, maar ik vind dit toch lullig omdat ik dat systeem voor hem heb samengesteld en gebouwd.
Okay ons systeem
Msi-k7tpro2
Tbird900 (bij hem niet overgeclockt).
Geforce 2mx
Infineon 2* 128mb 133mhz
Pioneer 105s
Soundblaster 128
Het enige verschil is dat hij een andere brander heeft, maar daar zal het niet aan liggen. En hij heeft een maxtor30gyg 7200rpm 2mb en heb die schijf van IBM. Verder heb ik nog een zip en hij niet en ik draai Win98se en hij Win98.
We hebben allebei de nieuwe 4in1, agp, detonator etc drivers.
Wie o wie helpt hem.