Uitgang met Ruis

Pagina: 1
Acties:

• Lof102
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-01-2025
Hey,

Ik heb onlangs een 5.1 boxensetje van Philips aangeschaft voor op m'n pc, maar nou geeft 1 uitgang (rechts voor) een raar ruisend geluid . However als ik em op mijn DVD-speler aansluit doet hij het wel perfect .

Ik heb ook al de boxjes verwisseld enzo.
Ik heb een Terratec Aureon 5.1 FUN geluidskaart.

Der gaat 1 kabel van m'n Woofer naar de Geluidskaart, de boxjes zitten dus in de Woofer geprikt

weet iemand wat het probleem kan zijn?

Verwijderd

Kan ergens een storend signaal zijn van een ander apparaat. Een ander stopcontact proberen. De kans is klein, maar niet geschoten is zeker mis :)

Verwijderd

ik weet niet precies waar het aan ligt..maar ik heb hetzelfde probleem. het is een bekend probleem. bij de meeste (ook ibj mij) werkt de CENTERSPEAKER niet..die zit vooral te ruisen...wat je er aan kan doen..is je centerspeaker niet aansluite.op de pc dan..en wel op je dvd....
? snapje ?

• Lof102
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-01-2025
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 23:40:
ik weet niet precies waar het aan ligt..maar ik heb hetzelfde probleem. het is een bekend probleem. bij de meeste (ook ibj mij) werkt de CENTERSPEAKER niet..die zit vooral te ruisen...wat je er aan kan doen..is je centerspeaker niet aansluite.op de pc dan..en wel op je dvd....
? snapje ?
Het is bij mij de rechter voor speaker, en niet de center speaker :P . en als ik me center speaker niet aansluit is toch het gehele effect van dat "surround" weg?