[struts/JBoss]Struts ActionServlet not Available

Pagina: 1
Acties:

• kasper_vk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04-2025
Naar aanleiding van [rml][ J2EE]Object vanuit Servlet aan JSP doorgeven[/rml] hbe ik besloten om m.b.v. Struts een J2EE toepassing te bouwen, waarbij ik JBoss als applicatieserver gebruik.
Na een dagje of 2 ploeteren en het volgen van wat tutorials denk ik te begrijpen hoe struts werkt en wil ik het in de praktijk brengen.

JSP & servkets lopen prima onder JBoss, maar nu: ik blijf steeds met de volgende melding (Http 503) zitten, zodra ik een simpele struts-applicatie wil testen:

Sevlet StrutsController is currently unavailable

Ik heb het vermoeden dat ik struts niet juist heb geinstalleerd, maar ik heb toch echt alle struts .jar's in de lib directory van jboss gezet en die jars toegvoegd aan zowel het classpath als aan mijn eclipse project.

Wat kan er mis zijn?

The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny...'

• kasper_vk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04-2025
Ik ben er al uit: ik had een fout gemaakt in mijn struts-config.xml bestand, namelijk het vergeten van een sluit-tag voor een action-forward.
Kennelijk zorgt dit ervoor dat de hele ActionServlet niet gestart kan worden.

Opgelost ! :Y)

The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny...'