Problemen met optische drive aspire 1350

Pagina: 1
Acties:

• struul
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
Ok,
vanmiddag naar een zaak geweest om een laptop te halen. mooi modelletje uitgezocht, werkt in eerste instantie prima. Na nader met het ding gewerkt te hebben, wil ik ereens een cd'tje of dvd'tje opafspelen. dus ik doe drive open, cd erin (volkomen legaal), maar na een paar seconden gaat de drive weer open zonder dat er iets gelezen wordt. wel hoor ik 'em draaien. In het BIOS staat de drive prima aangegeven evenals in apparaatbeheer en in 'deze computer'. ik kom er niet meer uit. :?

oh ja, ik heb de search en google uiteraard uitvoerig gebruikt, maar ik kan mijn probleem nergens terugvinden. ik heb ook al geprobeerd om wat met de recovery cd's te doen, maar nadat ik er een cd in stop, trap ie 'em er weer uit. Ook buitenwindows om.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Mjah, een inkoppertje waarschijnlijk:

Ik denk dat de drive niet goed leest en daarom denkt dat alle schijvjes kapot zijn. Terug gaan naar de winkel en een nieuwe drive halen denk ik (garantie natuurlijk :) )

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• struul
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
Hmm ja, ik had zelf ook al bedacht om terug naar de winkel te gaan ermee, maar het is weekend en de winkel is dicht :( daarom wou ik kijken of ik het probleem zelf kon oplossen zodat ik toch dit weekend kan computeren. :+