Toon posts:

[OE] Terughalen van adresboek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met Outlook Express. Ik heb o.a. de map van OE gebackupped voor een format van de computer van m'n ouders, maar nu ik het adresboek wil terughalen, lukt dit niet. In andere topics hier gaat het over een bestand met de extensie .wab, maar dat kan ik niet vinden in mijn backup. Wel heb ik een bestand gevonden, simpelweg genaamd "~", zonder extensie.
De eerste regel van dit bestand bevat het volgende:
"C o n t a c t p e r s o n e n v a n H o o f d i d e n t i "

Ik neem aan dat de rest van de tekens de contactpersonen zijn in één of andere vage indeling, maar ik heb tot nu toe nog geen succes gehad bij mijn pogingen om deze te importeren. Nu is mijn vraag: hoe krijg ik de adressen toch terug? :*)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

rename dat bestand eens naar iets.wab :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 12:23
Ik heb dit probleem vorige week ook gehad toen ik de pc van m'n ouders opnieuw ging installeren. De mail heb ik netjes weer terug maar de contactpersonen niet. Ik denk dat enige oplossing is voor het formateren de contactpersonen te exporteren en op de nieuwe installatie weer te importeren.

Die oudjes willen niet aan Outlook want Outlook Express werk zo lekker simpel. |:(