Toon posts:

Kleine schermpje al defect

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er nog iemand die al een defect heeft aan het kleine schermpje bovenop waar de tijd e.d staat? Het gaat om de motorola V525. Bij mij wordt nu een grote vlek getoond. Kan ik teruggaan naar citypoint? Is het nog garantie? Het logo heb ik er vanaf gekrast met een muntje.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 19:50 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:16
:?

Welke telefoon :/

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:16

Klippy

Still Game

Motorola V525 aan z'n posts te zien.

edit:

Was inmiddels al geëdit zie ik.

[ Voor 44% gewijzigd door Klippy op 01-05-2004 19:55 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-05 08:39

blizt

Wannabe-geek

Ik zou gewoon teruggaan naar citypoint, en dan merk je 't vanzelf wel ;)
Een vriend van mij had ooit een Nokia 3210 met een blauwe vlek op 't display, was al best oud toen (meer dan een jaar), opgestuurd naar Nokia & netjes een nieuwe gekregen toen...
Ik weet niet hoe lang je je telefoon hebt? En wat je er mee gedaan hebt? Maar hij had 'm zelf laten vallen, en toch deden ze 't gratis (of verzendkosten, ain't sure)

offtopic:
Waarom heb je 't logo eraf gekrast? :|

United we stand, and divided we fall

Verwijderd

Topicstarter
Normaal gesproken zal het garantie zijn. Maar het logo is er vanaf gekrast. Ben benieuwd of daar moeilijk over wordt gedaan, ik denk van wel.

Verwijderd

Het logo eraf maakt niet uit, ik heb mijn mobieltje laten repareren, ook een v525, met logo eraf. Dat logo zit aan de buitenkant, en heeft 'geen invloed' op het binnenste scherm.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:50
Er is een groot v525 topic; waar dit in princiepe prima in past :)

Maar; Aangezien dit heel erg user-error lijkt (Mischien heeft er druk op gestaan, door bijv. los in de broekzak te dragen)...en dat wordt normaal niet vergoed door garantie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.