Toon posts:

[OWA] Laat index lijst zien met alle mailboxen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist heb ik even ingebeld op het netwerk van het werk, daar kwam ik er achter dat Outlook Web Access niet normaal werkt.

Ik krijg een index lijst te zien van alle mail boxen, en kan ook in ieder zijn mail box.
Dit geld ook voor de public folders.

Wat ik vorige week heb gedaan is: index.php per ongelijk overal als default gezet. Nu heb ik default.asp weer als default gezet maar werkt het nog niet.
Weet iemand zo wat ik wel moet veranderen, zonder strax weer te veel aan te passen.

Specs:
Exchange 2003
Server 2003 std.
IIS 6

Oja heb op Google / GoT en MS gezocht

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 19:49 . Reden: search edit ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
mischien domme vraag, maar heb je iis (of liever) de hele server als een gereboot :?

post eens je iis logfiles anders, en check of er niet nog wat in de eventlog staat wat voor ons relevant is

anders zet je even een kopie van je iis metabase terug met je hele inetpub directory (ik neem aan dat voordat je met wat zaakjes gaat 'klooien' je even een backup maakt van de belangrijkste settings :? :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
zwelgje schreef op 02 mei 2004 @ 07:43:
mischien domme vraag, maar heb je iis (of liever) de hele server als een gereboot :?

post eens je iis logfiles anders, en check of er niet nog wat in de eventlog staat wat voor ons relevant is

anders zet je even een kopie van je iis metabase terug met je hele inetpub directory (ik neem aan dat voordat je met wat zaakjes gaat 'klooien' je even een backup maakt van de belangrijkste settings :? :?
Ja, heb IIS gerestart en de server zelf ook al 2x. Had ik eigenlijk ff in de beginpost moeten zetten.

In de logfiles kan ik zelf niet iets geks vinden, zal morgen eerst een restore doen van die metabase. Had ik nog nooit van gehoord, dus heb ff op Ms site gekeken:
http://www.microsoft.com/...ef/en-us/iisRG_ARC_8.mspx
(link voor iemand die er belangstelling voor heeft.)

Als de restore van die 2 files niet helpt zal ik ff wat logs posten.

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist heb ik een restore gedaan van metabase.xml en mbschema.xml en php opnieuw geinstalleerd.

Hiermee is het probleem verholpen.
Probleem is ontstaan na het instellen vna index.php op alle sites van IIS.

Zwelgje bedankt voor die tip van metabase.

Verwijderd

Topicstarter
Even kleine kick. Denk dat er vast wel meer mensen dit probleem een keer tegen komen.

Ik heb het weekend weer dit probleem gehad, en dit keer had ik geen goede backup om de 2 boven genoemde bestanden terug te zetten.

Heb een aantal uurtjes lopen speuren om dit probleem op te lossen. Uit eindelijk heb ik een oplossing gevonden.

Heb het opgelost door de virtual directories te resetten.
Dit kan je doen aan de hand van deze handleiding:
http://support.microsoft.com/kb/883380/en-us