Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Tijdens de Setup kun je partitioneren, formatteren enzovoorts...
CD is overigens origineel
[ Voor 15% gewijzigd door LaZZ op 01-05-2004 19:06 ]
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
[ Voor 4% gewijzigd door Brede P op 01-05-2004 19:08 ]
Wat had je overigens zelf al geprobeerd?
PC formatteren met Windows XP > [XP] Harde schijf formatteren met Upgrade CD *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
2) Start op van de XP CD (zorg ervoor dat je kunt booten van je CD-ROM -> BIOS !)
3) Tijdens de installatie kun je even een Win95/98/ME/NT/2K CD erinstoppen zodat je een upgrade mag uitvoeren, en tijdens de installatie kun je ook een schijf formatteren.
Klaar
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Voor stabiliteit wordt overigens wel aangeraden om NTFS te gebruiken als filesystem.
Dit beginnen wel een beetje simpele vragen te worden. Als jij je C schijf leeg wilt hebben kun je de partities daarvan formatteren; hetzelfde geld voor je D schijf. Als jij geen informatie wilt behouden kun je nooit teveel weggooienLaZZ schreef op 01 mei 2004 @ 19:14:
Ik heb hier ook windows 98 liggen dut dat is verder geen probleem. Moet ik dan gewoon de partities verwijderen (C voor de ene schijf en D voor de andere schijf) en dan zijn beide schijven geformateerd of verwijder ik dan weer teveel?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
---
Dit topic is gesloten.
![]()