[Nero] DVD branden, hd vol!!!

Pagina: 1
Acties:

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hey,

Als ik een film op DVD wil branden met Nero 6 (vision Express 2), dan geeft Nero, tijdens het omzetten van de xvid film naar mpeg ongeveer 10 min voor tijd dat mijn hardeschijf vol is. Dit klopt dan ook wel, want Nero schrijft voor meer dan 15 Gig weg aan tempery files.

Waarom doet Nero dat, en hoe kan ik dan toch die film op DVD zetten??? Ik heb ook van kennis gehoord dat die hetzelfde probleem heeft. Op het FAQ heb ik dit probleem niet zo snel kunnen vinden.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Ik denk niet dat dit een probleem is. Nero zet de xvid waarschijnlijk om in ruwe avi en dan zet hij hem om in mpeg. Dat er dan veel ruimte nodig is dat klopt wel. Er zit niks anders op dan of grotere hd kopen of je hd opruimen.

Canon Digital Ixus V3

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Een maat vertelde mij dat Nero 95 GIG!!!!!!!!!!! weg had geschreven om de film te kunnen coderen. Is dat niet een beetje veel. vind 15Gig al veel voor een film die uiteindelijke maar 4 gig groot word. Kan het niet op een andere manier dan, ander programma?

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Xvid apart omzetten naar DVD? Bv met TMPGenc. Zie ook www.doom9.nl, GoT search en Google.