Toon posts:

mp3tje verlengen en 'mixen'!

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een probleem-->ik heb een mp3tje van een paar minuten lang..Nu moet alleen dat liedje iets van 20 minuten lang worden-->hij moet dus steeds herhaald worden...alleen wel steeds in het begin een stukje weg en aan het einde een stukje weg. Nu heb ik al lopen klooien...maar krijg het maar niet mooi achter elkaar lopen...Dus: wie is hier goed in en wil mij hierbij helpen..
Mail mij ff (*knip*) of t gaat ff via msn....grote kans dat je het mp3tje niet hebt..
Ennuh...tis voor de Red Bull Zeepkistenrace! Dus wie kan mij hierbij ff helpen?!

Mzzls.. :)

[ Voor 4% gewijzigd door momania op 01-05-2004 17:37 ]

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Personeelswerving is niet iets voor GoT. GoT is een forum waarbij je aangeeft bij het openen van een topic wat je zelf geprobeerd hebt. Niet om anderen het te laten doen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Geen idee wat voor muziek het is, maar er zit toch vast ergens wel een zelfde soort riffje of opbouw in waar je mooi tussenin kunt knippen, et voila...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Pff...gasten
Het lukt niet...klaar
Dus kan je helpen-->reageer
En doe anders niks.. 8)7

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

GGS_VR6 schreef op 01 mei 2004 @ 17:34:
Personeelswerving is niet iets voor GoT. GoT is een forum waarbij je aangeeft bij het openen van een topic wat je zelf geprobeerd hebt. Niet om anderen het te laten doen
Hier heb ik niets aan toe te voegen. Ik kan de topicstarter niets dan succes toewensen bij het knippen en plakken met een programma als Goldwave.

GoT is geen helpdesk; en eigen inzet wordt gewaardeerd. Dit is al vaak voorbijgekomen; en met wat zoekwerk eenvoudig te vinden :)

edit:
:w

[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 01-05-2004 17:38 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:52

momania

iPhone 30! Bam!

Dit is een forum voor tweakers en daar verwachten we wel dat je dit soort dingen zelf kan doen.
Vragen om anderen het te laten doen zitten we niet op te wachten.
Je kan iig aangeven met welke tools je het zelf al hebt geprobeerd bijv.
Wij kunnen je dan misschien wel op weg helpen, maar niet op deze manier iig :)

Zie voor meer info over het openen van topics: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.