[UltraEdit] Zoeken en vervangen in meerdere bestanden *

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 21:47
Ik gebruik ultra edit 10.10a, en ik wil bij meerdere html bestanden helemaal onderaan een extra stukje tekst zetten. Weet iemand met welke optie dat moet? Want ik kom er niet uit.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Wat heb je zelf geprobeerd?

Kijk eens bij die macrofunctie in Ultra Edit

Succes :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• burlapp
ehm, tja, heb zelf nog niet zoveel geprobeert, omdat ik niet echt een idee heb hoe ik dit moet aanpakken :S

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je niet gewoon een zoek en vervang actie uitvoeren op
[NOHTML][/NOHTML]

Ultra edit vraag > [UltraEdit] Zoeken en vervangen in meerdere bestanden *
burlapp schreef op 01 mei 2004 @ 17:20:
ehm, tja, heb zelf nog niet zoveel geprobeert, omdat ik niet echt een idee heb hoe ik dit moet aanpakken :S
Dan heb je volgens mij bepaalde stukken uit de FAQ en de Policies overgeslagen; want daar staat toch duidelijk dat je eerste zelf wat moet proberen..

[ Voor 60% gewijzigd door Spider.007 op 01-05-2004 17:22 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• burlapp
ja, ok, maar hoe doe je dat dan voor 1000 html bestanden?? Dus dat je gewoon zegt die dir, en dat ie alle bestanden naloopt en dat vervangt.

En ik heb wel wat geprobeerd, maar dat kom ik niet veel verder mee. Het simpele search and replace etc. heb ik natuurlijk al gedaan.

[ Voor 33% gewijzigd door burlapp op 01-05-2004 17:23 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik ben helaas geen UltraEdit expert; dus dat is iets wat je zelf uit zal moeten zoeken.

[google=ultraedit search replace multiple files]

[ Voor 6% gewijzigd door Spider.007 op 01-05-2004 17:24 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Maar met search en replace moet het toch gewoon kunnen ALS je in 1x wel meerdere bestanden kan selecteren.

Zeker als het aan het einde van een document moet, is het niet zo'n probleem. Ik neem aan dat aan het einde wel /html staat? Werk daarmee... Gewoon search and replace.

Kom op.... zo moeilijk is dit toch niet?
Ik moet bekennen dat ik UltraEdit niet ken maar anders zoek je toch gewoon even een ander proggie?

* WFvN doet het met Homesite

• burlapp
Ik kom er nu wel uit denk ik. Alvast bedankt!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

burlapp schreef op 01 mei 2004 @ 17:39:
Ik kom er nu wel uit denk ik. Alvast bedankt!
Dan vraag ik me nu toch wel af wat je hiervan zelf niet had kunnen vinden? :)

Als de informatie die hierboven staat voldoende is voor jou wil ik je met klem verzoeken in het vervolg zelf wat vooronderzoek te doen voordat je een topic opent :)

---

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.