Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ledjes ipv autoachterlichten

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik wil mijn autolichten (achter + knipperlichten) vervangen door ledjes.

Nu is er wel iets van halfords op de markt, maar da's alleen voor achterlichten, en de ledjes geven rood licht. Nu heb ik gewoon rode en oranje kappen, dus het lijkt me dat ze dan minder fel zullen worden.

Lampjes van Halfords (linksboven):

http://www.halfords.nl/sh...ry_name=26657+Verlichting

Weet iemand waar dit te krijgen is met witte leds? Of zullen de rode leds wel fel genoeg zijn? En hoe zit dat met knipperlichten; zijn die ook ergens verkrijgbaar?

Vraag ik me nog af of dit toegestaan is op de openbare weg? Lijkt me wel..

Verwijderd

het zou kunne dat je wel eens problemen gaat hebbe bij de autokeuring , ze zijn daar nogal precies in ... voorbeeldje : toen er nog geen auto's waren met een 3de stoplicht was het verboden zelf 1 te monteren ookal was het veiliger. en kon je het vergeten dat je auto goedgekeurd werd. Er zijn weliswaar luxe auto's met diodes als lichtbron maar ze zullen waarschijnlijk toch een minium aan (m)Cd moet kunne leveren

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 15:35 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Sorry, maar CME is alleen voor computer-gerelateerde elektronica. Waarom bel je niet gewoon even met Halfords en vraag je gewoon even hoe dat precies zit.

En Amateur: probeer aub gewoon ABN te typen. "kunne" = "kunnen"

Dit topic is gesloten.