Kprobe absoluut niet om te klagen maar nero cd/dvd speed...

Pagina: 1
Acties:

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-03 09:47
Ik ben al 2 weken allerlei fora (bijv cdfreaks) afgegaan op zoek naar het antwoord maar... :-(

Het zit namelijk zo: de acceptabele PI PO grenzen zijn resp. 280/32 toch?

Als ik dan een schijfje met max PI 30 en average 10 en max PO 6 en average 0.050 brand (4 speed 8 ecc) dan geeft nero cd/dvd speed toch geen mooie lijn en zitten er ALTIJD wel kronkeltjes in, soms een beetje en soms diepe dalen, dit zou ik normaal niet erg vinden zolang ze het maar in stand-alone goed zouden draaien, en dit is bij iig bij mijn stand-alone niet het geval (en ook niet bij stuk duurdere spelers), weet iemand mischien wat er mis zou kunnen zijn? Kan het liggen aan mijn ouwe bak van een pc, kan het liggen aan de HDD? Of een slechte batch schijfjes? *maar dan zou de kprobe toch ook moeten zuigen?* De laatste paar brandjes deed ik maar voor de zekerheid met ALLE programma's UIT maar toch komt de nero cd/dvd speed scan niet goed uit de bus

Het gaat hier trouwens om genuine ritek g04 printable schijfjes en een liteon 851s gs0h firmware (de andere firms geven slechte resultaten, tenminste de firms die ik heb geprob.) de brand proggies zijn alcohol 120% nero 6.3 en dvd decrypter 3.iets

ps. bij het branden op 2 speed zie ik slechtere kprobe/nero cd-dvdspeed/stand-alone resultaten op 4 speed branden blijkt beter te werken 8)7