ik ben een beetje bezig met mn desktop aan het modden, en heb al een tijdje een toolbar rechts in m'n beeld, die auto-hidet. Dit vind ik wel handig. Maar als ik nu een map plaats in deze toolbar, dan wordt deze gewoon weergegeven als een map, en opent de map in een los venster als je erop klikt.
Ik vroeg me af of je hiervan zo'n uitklap-venster van kon maken, a-la-windows start menu, dus dat alles wat in de map staat, los in een geopende toolbar wordt weergegeven.
Ik ben erachter gekomen dat als het te vol wordt in de toolbar, en je op het >> knopje moet klikken om de overige icoontjes weer te geven, de mappen wel verschijnen met uitklapbaar menu.
Ik wil dit dus ook zonder dat m'n hele toolbar te vol moet staan.
ter verduidelijking van mijn verhaal:
Ik vroeg me af of je hiervan zo'n uitklap-venster van kon maken, a-la-windows start menu, dus dat alles wat in de map staat, los in een geopende toolbar wordt weergegeven.
Ik ben erachter gekomen dat als het te vol wordt in de toolbar, en je op het >> knopje moet klikken om de overige icoontjes weer te geven, de mappen wel verschijnen met uitklapbaar menu.
Ik wil dit dus ook zonder dat m'n hele toolbar te vol moet staan.
ter verduidelijking van mijn verhaal: