Toon posts:

[XP] LSASS.EXE Foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Sinds gisteren heb ik last van een foutmelding dat om de 5 minuten komt en mijn pc dan reboot. Ik krijg eerst een LSA Shell melding waar ik dan op niet verzenden kan klikken en dan krijg ik zo'n schermpje dat mijn pc gaat rebooten na 60 seconden. Ik weet niet zeker wat het probleem is, maar kan het aan mijn geheugen liggen? Ik heb gisteren een 256mb ram gekocht voor euro :D. Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik moet dit ff snel posten want hij is er weer dat error. Misschien weet iemand hoe ik die 60sec kan stopzetten. Ik kan nou niet gaan searchen want dat duurt te lang (door het rebooten).

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 18:07
Als je nou eerste eens die simm er weer uithaalt :?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Voortaan eerst even zoeken dus.. zelfs al duurt dat meer dan 5 minuten (wat me erg ongeloofwaardig lijkt maargoed)

[rml][ XP] LSA Shell (Export Version) sluit af[/rml]

dicht dus

[ Voor 20% gewijzigd door Spider.007 op 01-05-2004 14:23 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.