Toon posts:

Hoe PQdrive image terug te plaaten *

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een vraag omtrent het Image applikaat PowerQuest Drive-Image.
Ik heb van mijn gehele C schijf een image gemaakt en opgeslagen op een vrije partitie. Nu de vraag, als ik de image terug wil zetten, moet ik dan PQ Drive Image geinstalleerd hebben op mijn C schijf? Ik bedoel, of Drive Image (het applikaat) op de Image moet staan...
Heb de opstartdiskettes aangemaakt.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee dat hoeft niet. Met pq magic kun je een opstartdiskette maken waarmee je een fat32 drive kan lezen. Hiermee selecteer je je image en kun je deze terugzetten op de gewenste partitie.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je kunt met de opstartdiskette's deze image toch gewoon herstellen? Ik zie niet in waarom je daar de applicatie zelf voor zou moeten installeren. :)

PQ Drive-Image > Hoe PQdrive image terug te plaaten *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Spider.007 schreef op 01 mei 2004 @ 14:16:
Je kunt met de opstartdiskette's deze image toch gewoon herstellen? Ik zie niet in waarom je daar de applicatie zelf voor zou moeten installeren. :)

PQ Drive-Image > Hoe PQdrive image terug te plaaten *
Precies, zo'n programma is er toch juist voor om je partitie terug te zetten wanneer er iets mis is gegaan. Dus bijvoorbeeld als windows helemaal niet meer opstart. Dan maakt het dus geen snars uit of je pq magic hebt geinstalleerd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 14:12:
Heb een vraag omtrent het Image applikaat PowerQuest Drive-Image.
Ik heb van mijn gehele C schijf een image gemaakt en opgeslagen op een vrije partitie. Nu de vraag, als ik de image terug wil zetten, moet ik dan PQ Drive Image geinstalleerd hebben op mijn C schijf? Ik bedoel, of Drive Image (het applikaat) op de Image moet staan...
Heb de opstartdiskettes aangemaakt.
Nee hoor , opstartdiskettes zijn voldoende.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Goed.. veel meer dan het goede antwoord zal er niet meer uit dit topic rollen; ik neem aan dat de TopicStarter hier voldoende aan heeft. Trenner, je kan in het vervolg natuurlijk ook gewoon even lezen wat er voor documentatie bij het programma zit; of gewoon even proberen of je de gemaakte image terug kunt plaatsen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.