Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 14:35
Heeft iemand dit ding al liggen en ook toevallig getest of ermee gewerkt?
Het lijkt me wel goed voor me RSI...en ook nog is beter dan een wacom ding omdat je met deze niet vastzit aan het kleine tablet...

Review:
http://nu.nl/news.jsp?n=315409&c=134

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Hoe komen mensen toch op het idee dat dingen die er anders uit zien als een muis goed zijn tegen (dat bedoel je denk ik) RSI. Complete onzin naar mijn idee, naja niet alleen naar mijn idee.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 14:35
Nou het gaat er mij meer om dat ik het kan afwisselen met me muis. Dus niet meer telkens de zelfde beweging...plus de houding waarop je een pen vasthoudt schijnt een natuurlijkere houding te zijn.

duidelijk?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 15:24

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Het lijkt mij dat dat stekkertje wat je op de 1e foto ziet mij gigantisch in de weg zou zitten, zeker aangezien ik een stuk grotere handen heb dan de gemiddelde chinees.
Verder lijkt me zo'n ding wel erg handig voor aan de laptop, een gewone muis is gewoon niet altijd even handig zeker omdat je vaak weinig ruimte hebt en een muis op je schoot wil toch niet goed..

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/