Toon posts:

Gezocht, film amateur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Ik zit een beetje met een probleem.

Vorige week zijn we met school op werkweek geweest, en toen heeft een leraar video opnames gemaakt. Maar aangezien hij zelf geen tijd had om de beelden te monteren, had hij mij gevraagd of ik dat wilde doen.

Dus ik heb hier nu 2 bandjes liggen met film erop. Het probleem wil alleen dat die leraar het digitaal heeft opgenomen op hi-8 bandjes en dat iedereen die ik ken met een videocamera alleen analoge Hi-8 bandjes kan afspelen. ( leraar woont in goirle en had deze vakantie zelf zijn camera nodig ).

Dus nu is mijn vraag woont er iemand in de buurt van Raamsdonksveer(Oosterhout) die dat voor mij zou kunnen doen e.v.t. tegen vergoeding (kratje bier ofzo).

Ja, ik ben al naar verschillende foto zaken hier in de buurt geweest,en er is er maar 1 die dat doet en die kan het gedigitaliseerde beeld pas vrijdag op zijn vroegst leveren, en dan heb ik geen tijd meer om het te monteren.

Voor de modjes, ik heb de FAQ doorgelezen en kon hierover nix vinden, dus mochten jullie vinden dat het topic niet mag, mag je er van mij een slotje op doen, maar zet het dan wel in de FAQ voor de volgende.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmmm ik woon iets te verweg anders had ik het wel ff gedaan voor je :( hoop dat je iemand vind die het kan doen

Verwijderd

stuur ff een pm naar mij ik heb een digital 8 camera en woon in de buurt (kaatsheuvel)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt alvast, maar kaatsheuvel vind ik iets tever weg (heb alleen fiets :X ). En ik kom er net achter dat er misschien iemand bij mij in de straat woont die er een heeft 8)7 . Maar toch bedankt

** edit **

Damn heeft er dan niemand hier in de buurt een digital 8 camera, ook die gast bij mij uit de straat heeft geen digital 8 :'(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 20:06 ]

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-08 16:46

PanMan

Spun!

Digital 8 is ook vrij onbekend. Het kwam uit als een soort tussenvorm tussen Hi8 en mini-DV, en was toen iets goedkoper. Maar mini-DV is snel goedkoper geworden, en heeft gewoon een hogere kwaliteit. Dus is Digital-8 nooit echt doorgebroken (al zullen ze daar w.s. ook niet echt op hebben gemikt, ik denk dat ze wisten dat het een tussenvorm was). Verder kan ik je ook niet helpen, heb ook niet zo'n cam (en woon een heel stuk verderweg :)). Enige dat je misschien kan proberen is er een lenen van een winkel? Of huren?
Ken een duud die een keer een video nodig had, en hem kocht bij de kijkshop, en later terugbracht.... :)

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb ook zo'n Digital8 camera, maar ik woon in Rosmalen. Nog verder weg dus...
Pagina: 1