Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature]Nickchange overzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:12

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Wanneer jij denkt dat je een interessant voorstel hebt waarmee GoT verbeterd kan worden, post het dan in React Bugs en Featurerequests.
Bron: Lieve Adjes FAQ

Bij deze dus een featurerequest :)

Naar aanleiding van [rml]kamstra in "[ Nickchange] MaRc0 » Marco"[/rml] zat ik me af te vragen of het geen idee is om een soort nickchange overzicht te maken :)

Soms zie ik een nickchange voorbijkomen in SM, maar meestal zal men die ontgaan. Ik kwam er laatst ook pas laat achter dat ReemF naar Remy is veranderd. Is het dan niet veel handiger wanneer er een lijst wordt bijgehouden met nickchanges zodat users bij twijfel even in de lijst kunnen kijken en zo zien dat user X voorheen Y heette? :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

Als degene die een nickchange heeft ondergaan nou slim is zet 'ie gewoon in zijn ondertitel iets van "was voorheen: ReemF". Vroeger plakten we zoiets tijdelijk in de usertitel, maar persoonlijk vind ik dit niet iets wat we vanuit de forumsoftware zouden moeten regelen.

Intentionally left blank

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
crisp schreef op 01 mei 2004 @ 13:43:
maar persoonlijk vind ik dit niet iets wat we vanuit de forumsoftware zouden moeten regelen.
Jammer :)

Wat je zegt, dat users zelf zo snugger zouden moeten zijn in hun ondertitel aan te geven dat de naam voorheen anders was, vind ik logisch. Helaas zijn het er maar weinig die dat doen
Vroeger plakten we zoiets tijdelijk in de usertitel...
Waarom nu niet meer dan? Lijkt me juist een goed alternatief voor een overzicht. Doel is gewoon dat men makkelijk kan achterhalen dat user X voorheen Y heette :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

SmartDoDo schreef op 01 mei 2004 @ 13:48:
[...]
Waarom nu niet meer dan? Lijkt me juist een goed alternatief voor een overzicht. Doel is gewoon dat men makkelijk kan achterhalen dat user X voorheen Y heette :)
Misschien omdat het iets is wat we liever aan de user zelf overlaten? Dan hoeven we er zelf ook niet meer aan te denken om het na een maand ofzo weer weg te halen ;)

Intentionally left blank

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
crisp schreef op 01 mei 2004 @ 13:53:
[...]

Misschien omdat het iets is wat we liever aan de user zelf overlaten?
M.a.w. dat gaat dus gewoon niet werken want dat doet het nu al niet :|
Dan hoeven we er zelf ook niet meer aan te denken om het na een maand ofzo weer weg te halen ;)
Kan ik me iets bij voorstellen :)

Je punt is duidelijk, ik kaffer users voortaan wel gewoon uit als ze een nickchange hebben ondergaan en ze maken dat zelf niet duidelijk ;)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

user uitkafferen \o/ :+

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.