Great minds think in parallel gutters.
...
Verwijderd
btw heeft iemand een wolf pet te koop op server 5? heb eentje nodig voor mij pijlen
http://boards.lineage2.com/tm.asp?m=203831
Moet je kijken naar die Itako. De tijden dat ie post en zn lvl increase. Niet normaal.
In 1 dag van lvl 40 naar lvl 43...
[ Voor 8% gewijzigd door Cache op 18-05-2004 01:19 ]

http://www.lineagecenter.com/quests.php?name=trialofscholar
[ Voor 10% gewijzigd door Alphega op 18-05-2004 02:23 ]
Da's iig beter dan die tabellen spam.ebborazor schreef op 18 mei 2004 @ 01:18:
Ik zou het leuk vinden als meer mensen hun toon + stats zouden posten
Verwijderd
dwarfs hebben altijd veel sp over
ze hebben zeeer weinig skills ze kunnen makkelijk alle skills leren dat ze hebben
Tenzij je allemaal boute Polearm skills wil hebben natuurlijkVerwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 16:10:
dat is nie zo moeilijk hoor
dwarfs hebben altijd veel sp over
ze hebben zeeer weinig skills ze kunnen makkelijk alle skills leren dat ze hebben
Dwarf is wel grappig omdat je veel geld hebt maar ik vind het gebrek aan skills best een gemis. Ik krijg welgeteld 1 (!) actieve combatskill van level 20-40. En da's een middelmatige stun. Aan de andere kant: je hoeft in ieder geval nooit te farmen en een beetje Soulshot spammen kan ook wel uit.
Maar ik krijg toch wel zin een nieuwe char te maken als ik zo naar die Skill overzichten kijk op fansites
Verwijderd
veel sp over en kan makkelijk geld maken...
Ik denk meer aan SR, kan snel lvlen, sp kan clan meehelpen door hem te laten leechen, in pvp heeft hij meer kans dan dwarf om bij flag ofzo te komen.Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 17:26:
in dat opzicht is een dwarf misschien wel de ideale clan leader?
veel sp over en kan makkelijk geld maken...
neem je een meissies dwarf, dan durven ze niet eens te slaan
weeee, mijn buffs! ^^Intronic schreef op 18 mei 2004 @ 20:04:
[afbeelding]
Jaja, nog steeds comp, maar ben al hele dag op zoek naar een Gastra voor 1mil. Maar niemand wil ze voor dat bedrag verkopen
Hopelijk voor jouw heb je nog wat spulletjes in een warehouse liggen anders heb je niet eens 1 miljoen
Niet jouw buffs, dat zijn lvl2'sebborazor schreef op 18 mei 2004 @ 20:21:
[...]
weeee, mijn buffs! ^^
Hopelijk voor jouw heb je nog wat spulletjes in een warehouse liggen anders heb je niet eens 1 miljoen
Jah, heb de rest van het geld in me warehouse, en wat andere stuff. Dit geld is gewoon voor arrows/souls, en andere kleine dingen.
Zal later wel meer van pas komen.
Verwijderd
flikker je beginspullen weg.. kost ruimte. (sleep ze naar het prullenbakje)
Investeer geen geld in armor totdat je een 1 mil + wapen hebt. met bow wordt je toch niet geraakt
en ipv charm kun je beter elemental heal onderzoeken
[ Voor 11% gewijzigd door RocketKoen op 18-05-2004 21:07 ]
Oh maar intro is geen n00b hoor, dar zegt ie constant tegen mij.RocketKoen schreef op 18 mei 2004 @ 21:06:
Intronic, paar tips van een lvl 35 scout
flikker je beginspullen weg.. kost ruimte. (sleep ze naar het prullenbakje)
Investeer geen geld in armor totdat je een 1 mil + wapen hebt. met bow wordt je toch niet geraakt
en ipv charm kun je beter elemental heal onderzoeken
KrewCial11 schreef op 18 mei 2004 @ 22:15:
[...]
Oh maar intro is geen n00b hoor, dar zegt ie constant tegen mij.
Nick=HugoBozz
nick is een beetje "gay", ik weet het
Nick past ook wel, Hugo is mijn naam en Bozz is wat ik over jullie ga worden....... muahahahahahahahah
welke server raden jullie mij aan ? ping/nl-gehalte/GoT-gehalte..........
[ Voor 20% gewijzigd door ScrooLoose op 18-05-2004 23:10 ]
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
Server 6 voor ping
en server 3 voor meeste spelers
Hehe, is er geen goede combo-server ?Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 23:08:
ik zou zeggen probeer server 5 voor GoT Gehalte
Server 6 voor ping
en server 3 voor meeste spelers
na 9 uur kom je server 3 niet meer in....
server 5 vink wel gezellig
echt onzin dat je server 3 niet meer inkomt. er staat wel netcong maar je kunt nog gewoon inloggen.RocketKoen schreef op 19 mei 2004 @ 00:18:
meeste spelers is een nadeel meer
na 9 uur kom je server 3 niet meer in....
server 5 vink wel gezellig
en het meeste spelers is ook weer een voordeel als je bijvoorbeeld wapens wilt kopen ofzo.
toch ga ik met server transfer liever weg hier
Verwijderd
Ik kan em alleen nog in sjop krijgen bijna niemand verkoopt dat ding.....
Goed om even op de orde van de dag te komen hier mijn screenshotje van mij
Ik heb mijn tunic of magic voor een goeie prijs kunnen verkopen vandaar dat deze tunic nix voorsteld.
Geld genoeg maar niemand verkoopt dus die knowledge tunic:

Je moet een cc hebben om online te kunnen spelen, of paypal. Zelfs met een cd gekocht bij dvdboxoffice e.d.aapenootjes schreef op 19 mei 2004 @ 09:19:
Wie heeft er hier nou eigenlijk ervaring met het bestellen van lineage 2 op dvdboxoffice.com? Ik vroeg me namelijk toch af wat voor kosten er nog bovenop komen aan invoerrechten enzo. Als het mag van mijn ouders (heb geen cc) en zo snel ik genoeg geld hebbestel ik hem daar denk ik. Dat het iets langer duurt dan als ik de key los koop boeit me niet zo veel, moet toch eerst examen doen.
Zit erover te denken om alles te verkopen om aan een Mage Staff te komen.
Zou ik zonder tunic kunnen, een weekje? Ik denk ´t wel...
Hoeveel kosten ze nu particulier? 250k?
Gefeliciteerd!!!Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 09:38:
Er is er 1 jarig hoera hoera en dat ben ik... krijg ik nu een tunic of knowledge?
Ik kan em alleen nog in sjop krijgen bijna niemand verkoopt dat ding.....
Goed om even op de orde van de dag te komen hier mijn screenshotje van mij
Ik heb mijn tunic of magic voor een goeie prijs kunnen verkopen vandaar dat deze tunic nix voorsteld.
Geld genoeg maar niemand verkoopt dus die knowledge tunic:
[afbeelding]
En moet je ook een cc hebben als je gametimecards gebruikt?Je moet een cc hebben om online te kunnen spelen, of paypal. Zelfs met een cd gekocht bij dvdboxoffice e.d.
Nope.aapenootjes schreef op 19 mei 2004 @ 10:59:
ook gefeliciteerd![]()
[...]
En moet je ook een cc hebben als je gametimecards gebruikt?
Je bent dan wel stukken duurder uit. Denk maar aan 40 euro voor 60 dagen (2 maand). Dat vind ik persoonlijk belachelijk duur en ik denk dat de meeste mensen hier het met mij eens zullen zijn. Als ik het geld ervoor zou hebben, zou ik ook liever met gamecards spelen, maar helaas...
[ Voor 42% gewijzigd door Cache op 19-05-2004 11:03 ]

Wat wil je voor je verjaardag hebben? Spiritshots?
onderstaand recept voor de square shield:
Icon Recipe Name Level Quantity MP Success Rate Price
Recipe - Square Shield 4 1 129 100% 2,060
Ingredients
5 cokes, Level 1
-3 coal (15 total)
-3 charcoal (15 total)
5 leather, Level 1
-6 animal skin (30 total)
7 gemstone d
8 square shield fragment
15 steel, Level 1
-5 varnish (75 total)
-5 iron ore (75 total)
32 crystal d grade
de fragments weet ik eindelijk te vinden, moet nog verzamelen.
Maar de rest van de items zoals crystal en gemstone, kan ik die gewoon kopen ?
ook cokes , leather en steel. kan ik die laten maken dmv alleen de sub onderdelen ? en kost het nog extra geld om die shield te maken ?
...
Crystal kun je halen bij een private shop van een Dwarf (prijs <600a), Gemstones haal je in Giran voor de beste prijs.AwesomE schreef op 19 mei 2004 @ 11:59:
even een vraagje aan een dwarf crafter
onderstaand recept voor de square shield:
[...]
de fragments weet ik eindelijk te vinden, moet nog verzamelen.
Maar de rest van de items zoals crystal en gemstone, kan ik die gewoon kopen ?
Cokes, leather & steel zijn te craften uit lvl1 materialen, je moet alleen keiveel hebben.ook cokes , leather en steel. kan ik die laten maken dmv alleen de sub onderdelen ?
Het klinkt een beetje alsof je van plan bent het bij de Blacksmith te craften? Dat feest gaat namelijk niet door, die craft alleen lvl2 materials (Braided Hemp etc).en kost het nog extra geld om die shield te maken ?
Vind dus een betrouwbare Artisan. Als je niemand kan vinden pm dan "Adena" (server 5), hij laat je wel betalen voor het craften natuurlijk maar hij is 100% betrouwbaar.
Dan maar eens uitzoeken wat ik aan invoerrecthen enzo moet betalen, want bij dvdboxoffice.com zijn de gametimecards ongeveer 25€. Dat is natuurlijk wel interresant als er verder niet erg veel meer bij zou komen. En anders moet ik maar wat proberen te regelen met mijn vader.Nope.
Je bent dan wel stukken duurder uit. Denk maar aan 40 euro voor 60 dagen (2 maand). Dat vind ik persoonlijk belachelijk duur en ik denk dat de meeste mensen hier het met mij eens zullen zijn. Als ik het geld ervoor zou hebben, zou ik ook liever met gamecards spelen, maar helaas...
ah bedanktCount schreef op 19 mei 2004 @ 12:16:
[...]
Crystal kun je halen bij een private shop van een Dwarf (prijs <600a), Gemstones haal je in Giran voor de beste prijs.
[...]
Cokes, leather & steel zijn te craften uit lvl1 materialen, je moet alleen keiveel hebben.
[...]
Het klinkt een beetje alsof je van plan bent het bij de Blacksmith te craften? Dat feest gaat namelijk niet door, die craft alleen lvl2 materials (Braided Hemp etc).
Vind dus een betrouwbare Artisan. Als je niemand kan vinden pm dan "Adena" (server 5), hij laat je wel betalen voor het craften natuurlijk maar hij is 100% betrouwbaar.
misschien ff maar een dwerg powerlevelen
...
ben nog niet geweest, maar het schijnt golems bij ivory tower.THE_CR0SS schreef op 19 mei 2004 @ 13:01:
welke mobs droppen deze shield fragments? ik wil dat ook wel weten
jammergenoeg kan ik nergens wat vinden over deze mobs.
zag gister een lvl37 knight met deze shield lopen en ziet een stuk beter uit dan die kiteshield spam
...
ik heb lineage II ook hier besteld, en met de CC van mn vader betaald. Je betaald geen invoer kosten/belasting. Op de site staat dat je dat zelf maar moet regelen maar als jij niks zegt dan doe ik dat ook nietaapenootjes schreef op 19 mei 2004 @ 12:42:
[...]
Dan maar eens uitzoeken wat ik aan invoerrecthen enzo moet betalen, want bij dvdboxoffice.com zijn de gametimecards ongeveer 25€. Dat is natuurlijk wel interresant als er verder niet erg veel meer bij zou komen. En anders moet ik maar wat proberen te regelen met mijn vader.
Ook is de shipping gratis. En mijn bestelling berijkte me 6 dagen nadat ik een mailtje kreeg dat ze mn bestelling afgestuurd hadden.
als jij het recept en shieldfragments weet te vinden hou ik me aanbevolenKrewCial11 schreef op 19 mei 2004 @ 13:24:
Plate shield is mooier imo.
...
Was dat sarcastisch bedoelt?AwesomE schreef op 19 mei 2004 @ 13:29:
[...]
als jij het recept en shieldfragments weet te vinden hou ik me aanbevolen
Heb er al wel veel dwarfs mee zien lopen, wil er best wel 1 kopen voor rond de 150k.
ik heb meer belangstelling in een nieuw wapen
probeer er nu maar eerst eens fatsoenlijk uit te gaan zien. Of het Plate Shield moet zo groot zijn dat je de rest van je toon niet meer zietKrewCial11 schreef op 19 mei 2004 @ 13:42:
[...]
Was dat sarcastisch bedoelt?
Heb er al wel veel dwarfs mee zien lopen, wil er best wel 1 kopen voor rond de 150k.
Hehe, wat zit iedereen mij toch weer af te kraken.ebborazor schreef op 19 mei 2004 @ 14:01:
[...]
probeer er nu maar eerst eens fatsoenlijk uit te gaan zien. Of het Plate Shield moet zo groot zijn dat je de rest van je toon niet meer ziet
Heb mn brig broek al hoor.
Het kan erger hoor, ik heb een mannelijk character met een jurk...ebborazor schreef op 19 mei 2004 @ 14:01:
[...]
probeer er nu maar eerst eens fatsoenlijk uit te gaan zien. Of het Plate Shield moet zo groot zijn dat je de rest van je toon niet meer ziet
Iemand enig idee hoe duur een Mage staff is als je ´t niet in de winkel koopt?
M.a.w. wat is een redelijke prijs?
Zorg dat je wel een outfit houdt he, anders raak je je passive robe bonussen kwijt.BaN5Hee schreef op 19 mei 2004 @ 14:44:
Ik heb straks een naakt character omdat ik m´n outfit ga verkopen.
Iemand enig idee hoe duur een Mage staff is als je ´t niet in de winkel koopt?
M.a.w. wat is een redelijke prijs?
En wat dat wapen betreft, dat hangt er van af hoeveel mensen dat wapen aanbieden, de prijs moet iig lager liggen dan Giran natuurlijk.
[ Voor 16% gewijzigd door Alphega op 19-05-2004 16:42 ]
The devil is in the details.
Dat is zeker wel de moeite, normale steden zijn 20% belasting op de basisprijs van het item, Giran is maar 10%. De prijzen die op de meeste sites staan bij items zijn over het algemeen de prijzen zonder belasting, dus pas daar mee op als je precies genoeg geld denkt te hebben om een item te kunnen kopen.BaN5Hee schreef op 19 mei 2004 @ 16:59:
Hoe zit dat eigenlijk met Giran? Is ´t daar flink goedkoper en de moeite waard om naar toe te lopen?
[ Voor 24% gewijzigd door Alphega op 19-05-2004 17:01 ]
Edit: Hehe, allemaal om 17:00 u gepost.
[ Voor 24% gewijzigd door Cache op 19-05-2004 17:02 ]
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
D1ON schreef op 19 mei 2004 @ 17:23:
cache houd je smoel
Vanavond maar ff sreenie maken van Cache.
[ Voor 30% gewijzigd door Cache op 19-05-2004 17:33 ]
Recept: Granite Golem (spoil)AwesomE schreef op 19 mei 2004 @ 13:29:
[...]
als jij het recept en shieldfragments weet te vinden hou ik me aanbevolen
Fragments: Dire Wyrm (spoil)
Count schreef op 19 mei 2004 @ 17:35:
[...]
Recept: Granite Golem (spoil)Wastelands
Fragments: Dire Wyrm (spoil)Sea of Spores
Zal morgen ook wel niet worden, vrijdag dan maar hoop ik ......*sigh*
btw :
Forum Announcements
Extended Periodic Maintenance - Wednesday -- 5/19/2004 10:00:00 AM
Today, the normal maintenance time will be extended another hour until 1:00pm.

...
ftp://ftpvod.lineage2.co.kr/2004_e3/lin2_CG.zip
ftp://ftpvod.lineage2.co.kr/2004_e3/lin2_PlayMovie.zip
waar staat dit? bron?AwesomE schreef op 19 mei 2004 @ 19:22:
thanks for the tips
btw :
Forum Announcements
Extended Periodic Maintenance - Wednesday -- 5/19/2004 10:00:00 AM
Today, the normal maintenance time will be extended another hour until 1:00pm.
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
probeer getright (een dl accelerator) en open een tread of 10, gaat meteen een stuk sneller
...
Maaruh, ik dacht dat Orfen bugged was op dit moment en daardoor een stuk makkelijker dood gaat. Ze heeft nu veel minder HP. Waren eerst GM's die daarom mensen kickten die orfen wilde nemen. Misschien dat dat nu gefixed is maar voor zover ik dat weet is dat niet zo..
[ Voor 77% gewijzigd door Alphega op 20-05-2004 03:28 ]

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Verwijderd
Ik kan een Time Card bestellen op Bol.com.
Is dat gewoon een CD-Key of een cd of ist gewoon dikke bullshit?
gr. nia
Tis geen bullshit en ook geen CDVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 11:05:
Hey ik had een vraagje.
Ik kan een Time Card bestellen op Bol.com.
Is dat gewoon een CD-Key of een cd of ist gewoon dikke bullshit?
gr. nia
Ik krijg mijnde als het goed is morgen binnen...........
/me ScrooLoose keeps his fingers crossed...........
Verwijderd
maar staat er geen cd-key op of wel want die heb ik nog niet...ScrooLoose schreef op 20 mei 2004 @ 11:13:
[...]
Tis geen bullshit en ook geen CD, tis idd een code waarmee je je speeltijd kan verlengen.
Ik krijg mijnde als het goed is morgen binnen...........
/me ScrooLoose keeps his fingers crossed...........
Idd, wat maakt 't nou uit wat mensen zien van je. Bovendien wordt 't screenshot er erg lelijk vanD1ON schreef op 20 mei 2004 @ 03:15:
lvls eruit knippen is voor mensen die denken dat ze "super" zijn
Heb je het spel gedownload ?, je kunt het beter kopen dan heb je alles op CD, mooi hoesje en een CD-keyVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 12:43:
[...]
maar staat er geen cd-key op of wel want die heb ik nog niet...
Ook een goede optie is dus dvdboxoffice, daar kun je het spel met doos en zo kopen voor ongeveer 43€ en je hebt geen verzendkosten (je hebt natuurlijk wel kans dat je invoerrechten moet betalen ofzo).
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 13:34 ]
Je moet dacht ik wel een CD-key hebben, lijkt me wel logisch eigenlijkVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 13:33:
maar mijn vraag was gewoon of ik met die time card kon spelen zonder het spel te kopen ofzo, ik heb m gedownload jah
Ik heb nogal wat vijanden, en die hoefen niet te weten welke skills enzo ik allemaal heb
jullie mogen het best weten hoor
ben een lvl 36 elven scout
Is dat om lvl 4 te worden ofzo?
Dit topic is gesloten.