gaan hier nog mensen naar een andere server ik wel server 3 is nu s'avonds al net-cong en te veel hoge lv clans? ik dacht zelf aan 6 a 7?
Verwijderd
moeten we eerst op de char transfer wachtenVerwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 08:44:
gaan hier nog mensen naar een andere server ik wel server 3 is nu s'avonds al net-cong en te veel hoge lv clans? ik dacht zelf aan 6 a 7?
ik zit zelf ook op 3. maar die net cong is andere net cong als in open beta. het is me nog altijd gelukt om in 1X in te loggen ook al stond er net cong bij de server bij.Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 08:44:
wel is server 3 gewoon te druk. heb gisteren een uur door cruma gelopen op zoek naar een kamer. maar alles was bezet
Als char tranfser komt kom je toch naar server 7
Ik blijf denk ik ook wel op 7 zit nu in een clan die level 3 heeft dus zou zonde zijn om te verhuizen.
Ik blijf denk ik ook wel op 7 zit nu in een clan die level 3 heeft dus zou zonde zijn om te verhuizen.
fijn spelen he op server 7 vandaagTukker_T schreef op 14 mei 2004 @ 13:58:
Als char tranfser komt kom je toch naar server 7![]()
...
Ik zeg server 7, omdat mn nick op server 6 om de 1 of andere reden al bezet is.
hierbij zeg ook ik Server 7
, omdat daar me naam al door mij ingenomen is
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
doelde meer dat server 7 de hele ochtend al plat ligtD1ON schreef op 14 mei 2004 @ 14:52:
hierbij zeg ook ik Server 7, omdat daar me naam al door mij ingenomen is
...
Verwijderd
Server 3 is te druk en te veel concurrentie met hoge lv clans, ik ga zelf naar een van de laatste 3 servers nog niet zo druk. Als de char. transfer plaatsvind zullen toch vele mensen van server veranderen.
ik zit ook op 7, kommmaar kommaar kommaar
hmm gaat iets niet goed net, eruit gelagged, lineage2 site eruit, kan niet inloggen op server 4
...
Verwijderd
Voeg mij ook maar toe aan de tabel
Ingame: Tomahawk
Sever: 7
Level: 26
Class: Dark wizzard
Ingame: Tomahawk
Sever: 7
Level: 26
Class: Dark wizzard
Niet persoonlijk aan jou gericht maar gewoon aan iedereen in deze thread. Is een andere server opzoeken vanwege het hoge aantal clans op server 3 nou niet een beetje weg van de minste weerstand kiezen?Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 16:58:
Server 3 is te druk en te veel concurrentie met hoge lv clans, ik ga zelf naar een van de laatste 3 servers nog niet zo druk. Als de char. transfer plaatsvind zullen toch vele mensen van server veranderen.
Juist het feit dat er veel en hoge lvl clans zijn op 3 gaat er toch alleen maar voor zorgen dat er meer te doen is op ten duur? Meer clanwars, battles, sieges, onderlinge ruzie's en haat & nijd over en weer.
Wat dus resulteert in meer actie. Wat moet je op een half lege server met een paar clans vraag ik me dan af?
Ik verwacht dat op Kain. zeker wanneer de char transfer mogelijk is en er 10-20% overstapt (als het er al zoveel zijn), de 'drukte' precies goed zal zijn. Botters hou je op elke server en tijdens prime time uren ontkom je toch niet aan een volle Cruma Tower, AC of Ruins of Despair lijkt me. Op welke server dan ook lijkt me?
Ik blijf dan ook lekker op Kain, zal mij aan m'n reet roesten hoeveel GoTters of nederlanders er in m'n clan zitten
Hetgene waar ik bang voor ben is dat er een clan van server 1-3, die niet kan winnen (omdat bvb berserk ze aan het killen is) naar de server komt waar ik nu zit.
Ik zit nu nog in de sterkste clan op de server, maar die gasten hebben 2 weken voorsprong
Ik zit nu nog in de sterkste clan op de server, maar die gasten hebben 2 weken voorsprong
Verwijderd
Was vandaag weer ff leker explore en slachten in lineage 2 met wat vrienden
.
Eerst was RoD delul was samen met MysticWomen de corpse slachten.

lelijke gasten
met een paar SS en 1x powersmash 1x powerstrike zijn ze zo dood.
Daarna was Cruma de lul,
FF wat horrors en mist leeches geslacht.

Mooi Schildje trouwens
En daar na nog ff n00b erea ingeweest EF (Elven Fortress)

mr kirunak het leven zuur gemaakt.
Eerst was RoD delul was samen met MysticWomen de corpse slachten.

lelijke gasten
Daarna was Cruma de lul,
FF wat horrors en mist leeches geslacht.

Mooi Schildje trouwens
En daar na nog ff n00b erea ingeweest EF (Elven Fortress)

mr kirunak het leven zuur gemaakt.
wat zijn die skeletten gevaarlijk groot bij jou
Damn you! Rent ie lekker een stuk weg met mn zwaard, ik schrik me te pletter, want ik zag hem niet meer!Intronic schreef op 15 mei 2004 @ 03:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ff patsen met Cache's nieuwe Elven Sword
Willie ook nog gaan pvp-en.

Niet dat je me die 1mill niet kan terug betalen hoor, daar gaat het niet om, want je hebt zat geld.
[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 15-05-2004 03:49 ]
Verwijderd
Ging lekker bij EF , ben alleen eerder op de dag met 2 andere mensen bijna doodgegaan, en later op de dag ook bijna 2 keer doodgegaan, heb nu zeker meer geluk, ben dan ook goed op weg naar Level 19 Elf, zodat ik de Scoutquest kan doen... en het weekend is pas begonnen \o/
ik heb gister sword of revolution gekocht, zit iets meer criticals bij, maar als warrior kon ik volgens mij beter een tarbar kopen ivm stun.
iemand ervaring wat gemiddeld beter is ?
ben bijna level 31 warrior en sword is pas handig met dual wield bij gladiator.
...
Als het voor je mogelijk is ABSOLUUT switchen naar Tarbar.AwesomE schreef op 15 mei 2004 @ 11:02:
ik heb gister sword of revolution gekocht, zit iets meer criticals bij, maar als warrior kon ik volgens mij beter een tarbar kopen ivm stun.
1) Stun Attack. Doet iets van 2,5x je normale damage en heeft een aanzienlijke kans om te stunnen (minder dan shield stun natuurlijk).
2) Blunt heeft hogere accuracy en doet 10% meer damage aan Golems en Skeletons. Vooral de extra damage tegen golems is belangrijk aangezien je in Cruma Tower vooral Golems hunt (en Cruma is de belangrijkste huntingspot tot van lvl30-lvl45 oid). De accuracy komt ook van pas aangezien je in Cruma hoofdzakelijk rode mobs hunt die natuurlijk een hogere evasion hebben.
Verder is Blunt balanced met SoR. Blunt heeft wel meer 'random' damage. Je damage fluctueerd dus meer. Merk je niets van imo. En Blunt heeft natuurlijk een lagere crit kans. Dat balanced de hogere accuracy. Maar feit is dat je dus van die Golem/Skeleton bonus geen tegenhanger terugvind bij SoR.
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
Ik als elf heb sowieso de beste accuracy dus ik mis toch al weinig dus is een zwaard voor mij echt het beste. Een blunt zou voor mij overkill aan accuracy zijn
Alsnog heb je dan +10% dmg tegen Golems/Skeletons. Maar mijn post was een reply op een Warrior en in dat geval is het zeker altijd beter.Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 14:23:
Ik als elf heb sowieso de beste accuracy dus ik mis toch al weinig dus is een zwaard voor mij echt het beste. Een blunt zou voor mij overkill aan accuracy zijn
thanks ik zal hem proberen te ruilenCount schreef op 15 mei 2004 @ 11:21:
[...]
Als het voor je mogelijk is ABSOLUUT switchen naar Tarbar.
1) Stun Attack. Doet iets van 2,5x je normale damage en heeft een aanzienlijke kans om te stunnen (minder dan shield stun natuurlijk).
2) Blunt heeft hogere accuracy en doet 10% meer damage aan Golems en Skeletons. Vooral de extra damage tegen golems is belangrijk aangezien je in Cruma Tower vooral Golems hunt (en Cruma is de belangrijkste huntingspot tot van lvl30-lvl45 oid). De accuracy komt ook van pas aangezien je in Cruma hoofdzakelijk rode mobs hunt die natuurlijk een hogere evasion hebben.
Verder is Blunt balanced met SoR. Blunt heeft wel meer 'random' damage. Je damage fluctueerd dus meer. Merk je niets van imo. En Blunt heeft natuurlijk een lagere crit kans. Dat balanced de hogere accuracy. Maar feit is dat je dus van die Golem/Skeleton bonus geen tegenhanger terugvind bij SoR.
...
waar haal je vandaan dat die skill 2,5x je normale damage doet? Als ik naar de power van die skill kijk is die ongeveer 3x zo laag als die van power smash. Ik blijf gewoon spelen met een zwaard en zo snel ik geld genoeg heb word dat een two-handed sword.1) Stun Attack. Doet iets van 2,5x je normale damage en heeft een aanzienlijke kans om te stunnen (minder dan shield stun natuurlijk).
Is trouwens de power van een skill vergelijkbaar met je p.atk, of zit dat toch anders?
net geruild
ik vind de stun toch fijner werken en bij hoge level mobs mis ik net iets te vaak met SoR
...
Muahahaha! Elfs suck! 
Wie is er als enige levend achtergebleven na vele aanvallen van FAIL en Carmon? IK! lol! Intro en Dion... n00bs.
FYI: j/k
Wie is er als enige levend achtergebleven na vele aanvallen van FAIL en Carmon? IK! lol! Intro en Dion... n00bs.
Waar ik het van heb: ik heb als Scavenger zelf ook Stun Attack en het doet bij mij ongeveer 2,5x een normale slag. De Power Rating op een move is niet gelijk aan de damage die ie doet, FYI.aapenootjes schreef op 16 mei 2004 @ 01:15:
[...]
waar haal je vandaan dat die skill 2,5x je normale damage doet? Als ik naar de power van die skill kijk is die ongeveer 3x zo laag als die van power smash. Ik blijf gewoon spelen met een zwaard en zo snel ik geld genoeg heb word dat een two-handed sword.
Is trouwens de power van een skill vergelijkbaar met je p.atk, of zit dat toch anders?
En Power Smash is wel grappig maar het staat niet in verhouding tot een succesvolle stun.
Elfs suck? Dan wil ik wel eens een lvl 70 spellsinger duel zien doen tegen WELKE andere class van hetzelfde lvlKrewCial11 schreef op 16 mei 2004 @ 04:14:
Muahahaha! Elfs suck!
Kijken wie er dan suckt
Kun je dit spel nog steeds gratis spelen of moet je er inmiddels voor betalen ? (die maandelijkse kosten bedoel ik
)
Ik ben het spul nu aan het downloaden van die linki in de startpost, en is dat alles wat ik dan nodig heb om te gaan spelen ?
Ik ben het spul nu aan het downloaden van die linki in de startpost, en is dat alles wat ik dan nodig heb om te gaan spelen ?
Smiling as the shit comes down...
Je hebt nog een key van (minimaal) €42 nodig, dus nee, je kan 'm niet meer gratis uitproberen helaas.
The devil is in the details.
damn
Maar ik ga hem zo ff ergens bestellen
Maar ik ga hem zo ff ergens bestellen
is er al iemand bezig met een scripje voor het invullen van gegevens van spelende tweakers?
Verwijderd
yes ik kan weer spelen
na 2 weken smeken bij een clanmember en € 30,- gedoneerd aan mijn clan kan ik eindelijk weer spelen
na 2 weken smeken bij een clanmember en € 30,- gedoneerd aan mijn clan kan ik eindelijk weer spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 12:41 ]
Moet je trouwens een credit-card hebben om the spelen?, of gaat het betalen op een andere manier
, heb namelijk geen creditcard en die van mijn ouders mag ik toch niet gebuiken

oeps
[ Voor 98% gewijzigd door ScrooLoose op 16-05-2004 13:01 ]
Verwijderd
http://www.unit-x.nl/lineage.phpChainsaw schreef op 16 mei 2004 @ 12:28:
is er al iemand bezig met een scripje voor het invullen van gegevens van spelende tweakers?
Helaas wel ja.ScrooLoose schreef op 16 mei 2004 @ 12:43:
Moet je trouwens een credit-card hebben om the spelen?, of gaat het betalen op een andere manier, heb namelijk geen creditcard en die van mijn ouders mag ik toch niet gebuiken
Je kunt ook zonder CC spelen. dan moet je "gametime cards" kopen. kosten $60 en zijn goed voor 2 maanden.
Helaas zijn ze in europa slecht verkrijgbaar
Verwijderd
Oh tis al geupdate
Ja ik wil lvl status er eigenlijk ook wel bijVerwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 13:16:
[...]
Oh tis al geupdatemisschien moet ik toch maar een betere regelen sinds deze php verot is (geen level)

Verwijderd
Ga jij dat dan maar updaten voor iedereen ok?
Ik verander constant van leven, dan ga ik niet ook nog eens elke keer dat ik level dat updaten, als je mijn level wilt weten PM je me maar op IRC of in-game.
Ik heb iig geen behoefte om steeds een nieuw lvl in te moeten voeren

Verwijderd
Je kan je invoer veranderen hoor, linksboven, "Veranderen"Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 13:43:
[...]
Ik verander constant van leven, dan ga ik niet ook nog eens elke keer dat ik level dat updaten, als je mijn level wilt weten PM je me maar op IRC of in-game.
Wie zegt dan dat je bij elke level je moet gaan updaten dan? Doe het dan maar om de 5 levels ofzo (alsof jij zo snel leveltVerwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 13:43:
[...]
Ik doelde niet op PvP.marshallq schreef op 16 mei 2004 @ 10:14:
[...]
Elfs suck? Dan wil ik wel eens een lvl 70 spellsinger duel zien doen tegen WELKE andere class van hetzelfde lvl
Kijken wie er dan suckt
Jij hebt het ook meteen weer over ene archer, ik bedoelde elven in het algemeen.
Daar komt nog bij dat het een grapje was in de richting van Dion en Intronic.
Trouwens, archer zijn veel te sterk gemaakt en dat "nerfen" wat ze in C1 doen mag je niet eens nerfen noemen.

Het gaat erom wat je het leukst spelen vindt, ik vind archer dan ook niet leuk om te spelen. Kun je wel zeggen dat knights saai zijn, maar dat is bij iedereen anders.
[ Voor 14% gewijzigd door Cache op 16-05-2004 16:29 ]
Doet bij meer mensen hier het officiele forum het ook niet? http://boards.lineage2.com/
Werkt al een paar dagen niet idd. Volgens mij zijn ze dat gezeur zat, en houden ze de boards lekker downAlphega schreef op 16 mei 2004 @ 15:58:
Doet bij meer mensen hier het officiele forum het ook niet? http://boards.lineage2.com/
Hmm jammer, ik kijk iedere dag trouw voor char-transfers.Intronic schreef op 16 mei 2004 @ 16:10:
[...]
Werkt al een paar dagen niet idd. Volgens mij zijn ze dat gezeur zat, en houden ze de boards lekker down
[ Voor 10% gewijzigd door Alphega op 16-05-2004 16:17 ]
misschien kun je beter even wachten:
(is deel van een interview op warcry )Mongo: Regarding European audiences, is there any plan to introduce European servers?
Dhevrin: Let me start by talking about Castle Sieges, because they are scheduled at a certain time we know Europeans will not be able to play when Americans schedule the sieges. So we know that European servers will be a necessity, even for just that one main reason. The financial aspect of it is do we have enough players to support one server, and based on what we have right now we do. We are very strongly and very seriously taking into consideration a European server. Its very likely and something I am pushing for, we also have to consider since they have different house it will also effect the requirements for customer support to match their prime times. So its a lot of things but we are trying to bring it all together and make it happen.
Ik heb deze kaarten al wel op een amerikaanse site gevonden voor 30 dollar, maar weet iemand of ze die kaarten ook ergens in europa verkopen of beter nog nederlandRocketKoen schreef op 16 mei 2004 @ 13:04:
Je kunt ook zonder CC spelen. dan moet je "gametime cards" kopen. kosten $60 en zijn goed voor 2 maanden.
Gebruikt iemand hier die cards ?
En om nou alleen voor dit spel een CC aan te schaffen is wat te veel van het goede.
/edit
Amazon kan ik dus ook vergeten*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination
Heb ze nu bij bol.com gevonden voor 40 euro, toch 10 euro dan met CC
[ Voor 20% gewijzigd door ScrooLoose op 16-05-2004 17:54 ]
Verwijderd
precies.aapenootjes schreef op 16 mei 2004 @ 16:24:
misschien kun je beter even wachten:
[...]
(is deel van een interview op warcry )
ik denk dat er wel een euro server gaat komen.
dan kunnen beter daar met zijn allen naartoe....
Als er een EU server komt ga ik daar idd wel naartoe, en zelfde timezone, das wel beter (ik hoop ook op minder chinese farmers ^^)
[ Voor 7% gewijzigd door blix op 16-05-2004 17:05 ]
Verwijderd
Jah had ik vandaag ook gevonden, je kan beter wachten, binnenkort komt paypal denk ikScrooLoose schreef op 16 mei 2004 @ 16:36:
[...]
Ik heb deze kaarten al wel op een amerikaanse site gevonden voor 30 dollar, maar weet iemand of ze die kaarten ook ergens in europa verkopen of beter nog nederland, ik kan ze verder niet vinden behalve op amerikaanse sites.
Gebruikt iemand hier die cards ?
En om nou alleen voor dit spel een CC aan te schaffen is wat te veel van het goede.
/edit
[...]
Amazon kan ik dus ook vergeten
Heb ze nu bij bol.com gevonden voor 40 euro, toch 10 euro dan met CC(blijf nederlander he
)
40 euro is echt een BELACHELIJK prijs, 30 dollar in de VS, dat is 24 euro. Alsje dus met paypal betaalt kom je bijna 2 keer zo goedkoop uit, het wachten waard dus
Waar heb je gelezen dat ze met paypal beginnen dan ?, heb net ergens op een forum gelezen dat ze daar waarschijnlijk niet aan gaan doenVerwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 17:55:
[...]
Jah had ik vandaag ook gevonden, je kan beter wachten, binnenkort komt paypal denk ik
40 euro is echt een BELACHELIJK prijs, 30 dollar in de VS, dat is 24 euro. Alsje dus met paypal betaalt kom je bijna 2 keer zo goedkoop uit, het wachten waard dus
1 zo'n kaart is dat voor 1 mnd of voor 2mnd eigenlijk, staat er nergens bij......
[ Voor 8% gewijzigd door ScrooLoose op 16-05-2004 19:16 ]
staat een stuk terug in het topic een duitse webshop die de gametimecards verkocht.
je kunt ze ook uit canada importeren via dvdboxoffice.org
edit: kaartjes zijn voor 2 maanden
[ Voor 12% gewijzigd door RocketKoen op 16-05-2004 19:21 ]
Verwijderd
Deze game ziet dik vet uit. Ben op website geweest en heb die 1.08 GB gedownload, nu moet ik dus un CD KEY kopen via die website en daarna ook nog us maandelijks betalen om te spelen? Of hoef je niet maandelijks te betalen als je het spel WEL in de winkel koopt?
dus:
Game downloade van website = maandelijks betalen?
Game in winkel kopen met doos etc = niet maandelijks betalen?
Ik weet er verder nog niet veel vanaf
dus:
Game downloade van website = maandelijks betalen?
Game in winkel kopen met doos etc = niet maandelijks betalen?
Ik weet er verder nog niet veel vanaf
Je moet altijd maandelijks betalen, alleen als je 'm in de winkel koopt ben je nog duurder uit dan alleen de key betalen.
welke server zitten de meeste GoT-ters ?
kan niet wachten tot ik het spel binnen heb
Verwijderd
Dit gaat echt te ver die server 3 zit nu om 9 uur zo vol dat je geeneens meer kan inloggen. Nu kijken welke server ik ga.
42 dollar daar bij dvdboxoffice.COM ............. .org bestaat nietRocketKoen schreef op 16 mei 2004 @ 19:20:
staat een stuk terug in het topic een duitse webshop die de gametimecards verkocht.
ze worden steeds duurder naarmate ik langer zoek
@RocketKoen
ah dat wist ik niet, dacht dat ze zo'n beetje dezelfde waarde hadden
[ Voor 10% gewijzigd door ScrooLoose op 16-05-2004 21:40 ]
dat zijn 42 canadese dollars 
= 30 US$
= 30 US$
Verwijderd
Er zitten veel nederlanders op 5, maar ook op 3 en 6, dus je moet gewoon ff kiezen.ScrooLoose schreef op 16 mei 2004 @ 20:02:
welke server zitten de meeste GoT-ters ?
Ik zit zelf met een clan op 5.
Klopt daar heb ik ze besteld hoop ze morgen/overmorgen dan eindelijk binnen te krijgen.RocketKoen schreef op 16 mei 2004 @ 19:20:
De site van de webshop is www.sinclair-software.de de totaalprijs bedraagt 30 euro.
May Lyssa aid you
Ik zat zo te denken over die euro server...
Er zijn veel euro spelers over alle servers verspreid, als er dus een euro server komt zullen denk ik minimaal 50% van die spelers daarheen gaan. De server zal dan met de prime time overvol raken. Dat het allemaal in dezelfde tijdzone zit is een heel groot voordeel, maar ik ben bang dat het er dan net zo aan toe gaat als met Kain en soms ook al met Bartz... net cong.
Zullen maar afwachten. Snel een char daarop maken met je nick en dan maar die 6 dagen wachten om hem weer te verwijderen en te kijken of de server wel soepel draait.
Rocketkoen, jij was toch TheS4ndm4n? Iedereen klaagde over je in shout, je PKde wat af. Farrell is boos op je.
PS: Op server 5 zitten de meeste GoTers. Kijk maar in die tabel. Btw, ik sta er opeens 2 keer in? Die tabel is echt F'up.
Er zijn veel euro spelers over alle servers verspreid, als er dus een euro server komt zullen denk ik minimaal 50% van die spelers daarheen gaan. De server zal dan met de prime time overvol raken. Dat het allemaal in dezelfde tijdzone zit is een heel groot voordeel, maar ik ben bang dat het er dan net zo aan toe gaat als met Kain en soms ook al met Bartz... net cong.
Zullen maar afwachten. Snel een char daarop maken met je nick en dan maar die 6 dagen wachten om hem weer te verwijderen en te kijken of de server wel soepel draait.
Rocketkoen, jij was toch TheS4ndm4n? Iedereen klaagde over je in shout, je PKde wat af. Farrell is boos op je.
PS: Op server 5 zitten de meeste GoTers. Kijk maar in die tabel. Btw, ik sta er opeens 2 keer in? Die tabel is echt F'up.

[ Voor 9% gewijzigd door Cache op 17-05-2004 03:33 ]
lol..
Net probeerde een groep low levels een raid te doen op Nurka.
mijn clan was alleen pissed, omdat wij vorige keer bijna alle Dmg deden, en een of ander lvl 25 gastje met de eer ging strijken.
dus niemand van onze clan kwam...
ik met een paar maten op een heuveltje zitten kijken, en de hpbar van nurka bewoog niet eens....
aangezien de partisan hidout een PvP arena is zolang nurka er is... zijn we maar wat gastjes af gaan schieten. er waren toevallig een paar mensen die op de Kill on Sight lijst stonden
+ wat radon gastjes.
altijd leuk om wat versie vijanden te maken.
grinden voor een level is saai, beetje ontspanning is cool
(nu ist eik bedtijd....)
Net probeerde een groep low levels een raid te doen op Nurka.
mijn clan was alleen pissed, omdat wij vorige keer bijna alle Dmg deden, en een of ander lvl 25 gastje met de eer ging strijken.
dus niemand van onze clan kwam...
ik met een paar maten op een heuveltje zitten kijken, en de hpbar van nurka bewoog niet eens....
aangezien de partisan hidout een PvP arena is zolang nurka er is... zijn we maar wat gastjes af gaan schieten. er waren toevallig een paar mensen die op de Kill on Sight lijst stonden
+ wat radon gastjes.
grinden voor een level is saai, beetje ontspanning is cool
Verwijderd
www.dimensionplus.nl
Die heeft gametime cards voor 40 euro, ze leveren snel, rembours is 7 euro.
Het is voor the rich and the desperate alsje het aan mij vraagt, echt veels te duur. Iets van 2 keer zo duur als in Amerika.
Die heeft gametime cards voor 40 euro, ze leveren snel, rembours is 7 euro.
Het is voor the rich and the desperate alsje het aan mij vraagt, echt veels te duur. Iets van 2 keer zo duur als in Amerika.

lol ligt menneke daar nouVerwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 04:39:
hey was jij er daar ook bij nurka raid op server 5?
de raid ging helemaal k*t bijna iedereen zat te pking inplaat van nurka aanvallen
was er na een half uurtje was ik weggegaan met 5k SS minder.
[afbeelding]
...
heh viezerik!
Gister met een party eindelijk een plek gevonden waar je niet telkens naar mobs hoeft te zoeken. Ze spawnden zo vaak en met veel dat ik, een healer/buffer, gewoon kon blijven staan/zitten. Dit zorgde ervoor, ook omdat ik met een andere healer was dat we eindeloos door konden gaan. De mobs waren ol mahum captains en commanders
Jep
Verwijderd
Hey Koen, waar kan ik die Kill on Sight lijst vinden? of is dat een lijst van alleen jouw clan?RocketKoen schreef op 17 mei 2004 @ 04:22:
+ wat radon gastjes.
grinden voor een level is saai, beetje ontspanning is cool(nu ist eik bedtijd....)
hoe bedoel je ? je kan oneindig dood gaan daar ?Count schreef op 17 mei 2004 @ 11:28:
[...]
JepMaar ik was maar 3x doodgegaan oid in totaal. Je verloor gelukkig geen xp of items in de raid.
...
Het is een PvP area, dus je kan inderdaad doodgaan zonder verlies van XP/items
Verwijderd
hey zijn er nog leuker clan die leden zoeken op server 5?
ben een de assassin lvl 25 ben van plan om een phantom ranger te worden.
pm me ingame: eviltool of msn namelesswhoAThotmail.com
PAPA !!!!
PM vaccadeus of intronic ingameVerwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 13:15:
Tis alleen voor onze alliance.Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 11:42:
[...]
Hey Koen, waar kan ik die Kill on Sight lijst vinden? of is dat een lijst van alleen jouw clan?
Welkom bij de clanVerwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 13:15:
Verwijderd
Ik zoek alvast een andere clan ( server maakt niet uit ), want de clan waarbij ik wil zal toch wel niet gaan. Ik ben nu een dwarf van lv 22 op server 3. Met de char. transfer wil ik weg van server 3.
Er staan 2 nieuwe filmpjes op de officiële lineage site, ik heb ze helaas niet kunnen bekijken omdat er gewoon niet gebeurt als ik op de link klik.
edit: ik denk dat ik het probleem al weet, om een 1 of andere vagen reden staat windows media player er niet meer op, toch weet ik vrij zeker dat ik hem er niet heb afgegooit.
edit: ik denk dat ik het probleem al weet, om een 1 of andere vagen reden staat windows media player er niet meer op, toch weet ik vrij zeker dat ik hem er niet heb afgegooit.
[ Voor 38% gewijzigd door Aapenootjes op 17-05-2004 15:50 ]
het gameplay filmpje is echt leuk gemaakt: mms://media.lineage2.com/...04/clronicle1_FIN-web.wmv
Een aantal wapens die je ziet zitten volgens mij tegen de A klasse aan.
Verwijderd
A klasse zijn toch nog niet geimplementeerd? Ook niet in chronicle 1ebborazor schreef op 17 mei 2004 @ 16:33:
het gameplay filmpje is echt leuk gemaakt: mms://media.lineage2.com/...04/clronicle1_FIN-web.wmv

edit: Ik denk eerder B grade.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 17:38 ]
heh, bij wijze van spreken danVerwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 17:36:
[...]
A klasse zijn toch nog niet geimplementeerd? Ook niet in chronicle 1
edit: Ik denk eerder B grade.
Verwijderd
ben je scavenger of artisan?Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 14:06:
Ik zoek alvast een andere clan ( server maakt niet uit ), want de clan waarbij ik wil zal toch wel niet gaan. Ik ben nu een dwarf van lv 22 op server 3. Met de char. transfer wil ik weg van server 3.
Waarom is de info linksbovenin weggeknipt? Dat vind ik het leukste om te zien op een screenshotmarshallq schreef op 17 mei 2004 @ 19:56:
http://www.rofellos.net/public/orfen.jpg
Viel volgens mij het verkeerde beestje aan
Verwijderd
Ik heb nieuwste WMP en nog werken de filmpjes niet. Hebben meer mensen hier problemen mee??ebborazor schreef op 17 mei 2004 @ 16:33:
ja heb ik ook.Ik heb nieuwste WMP en nog werken de filmpjes niet. Hebben meer mensen hier problemen mee??
server 10 mins. down
Dit topic is gesloten.