Afpakken is iets anders dan opeisen.THE_CR0SS schreef op 06 mei 2004 @ 13:58:
[...]
en terecht!
ik probeer ooit te hunten bij de lireins, zie ik een helemaal leeg veld met 30 van die beesten achter een mage aan. dus ik wacht gewoon op wat spawns, maar die mage blijft 3/4 van alle mobs daar op het veld opeisen, dan pak ik er ook gewoon wat hoor. en samen met mij toen een aantal andere.
ik vind het ook erg jammer dat ik als cleric geen root of sleep op witte mensen kan casten. anders was het zo bye bye mageff sleep casten op de mage en daarna rooten. en maar wachten tot alle lireins hem op eten
Verwijderd
Wat een mongool, die Kintan.Mas- schreef op 06 mei 2004 @ 14:33:
Kintans The Art of the Kill deel I: The Pet.
http://vinnie.serveftp.com/lineage/wolfkill.jpg

Gewoon een PKer die schuilt onder leugens, en die text met de screenshot alsofie slim is
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Verwijderd
hij heeft wel gelijk, aan zon kut wolf heb je niksVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 16:44:
[...]
Wat een mongool, die Kintan.![]()
Gewoon een PKer die schuilt onder leugens, en die text met de screenshot alsofie slim is
pk'en moet wel normaal zijn, dus niet eerst voordoen als een vriend.Mas- schreef op 06 mei 2004 @ 17:05:
En wat is er mis met PK-en?
dat is triest.
...
Je moet hem gebruiken als handtas, om je spullen in te bewaren. Nadat je er je spullen in hebt gedaan zet je hem meteen weer uit zodat ie geen voedsel kost. Als je er iets uit wil halen zet je hem weer even aan.
Great minds think in parallel gutters.

DecembereX, level 24 Elf Wizard, nuker, not a healer
Armor: White Tunic, Dark Stockings, Leather Helmet, Bracer & Leather Boots
Shield: Aspis
Weapon: Crucifix of Blessing
Ik spaar nu voor Sword of Magic en Mithril set, maar aangezien dat samen meer dan een miljoen kost zal dat nog wel even duren
The devil is in the details.
btw.. je siggy is gejat
Forgot all about yesterday, Remembering I’m pretending to be where I’m not anymore
wel mooie muziek
[/offtopic]
Verwijderd
Heb ik net me Grade D puma set gekocht,
Word ik gepked leefde nog een beetje kreeg lag en was dood door een beestje.
Ben ik nu gewoon me dikke comp bow kwijt
Is er nu echt niet een snellere manier om nog sneller aan nog meer geld tekomen ??? (nee dan heb ik het niet over cheaten maar gewoon eerlijk spel
Ach ik ken het, ben miljoenen verloren.. maarja, je moet gewoon van iedereen wat donaties vragenVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 19:02:
Bah poep spel lineage 2haha.
Heb ik net me Grade D puma set gekocht,
Word ik gepked leefde nog een beetje kreeg lag en was dood door een beestje.
Ben ik nu gewoon me dikke comp bow kwijt, dus tis nu erg kutten voor mij om weer een beetje veel geld bij elkaar tesprokelen
,, met alleen een bradish en zo een poep hunting bow.
Is er nu echt niet een snellere manier om nog sneller aan nog meer geld tekomen ??? (nee dan heb ik het niet over cheaten maar gewoon eerlijk spel)
Verwijderd
oke bij deze dan heb je ff 240000 adenas voor meIntronic schreef op 06 mei 2004 @ 19:18:
[...]
Ach ik ken het, ben miljoenen verloren.. maarja, je moet gewoon van iedereen wat donaties vragen
Zal het denk toch maar bij farmen moeten houden of gewoon zombie warriors slachten en hopen dat ik weer op die kans van 0.0023% zo een bow krijg
Verwijderd
Hee hee iedereen moet werken voor zun geld dus ik ook
hij al vaak genoeg ss en pijlen gehad
btw ben zelf ook aan het sparen voor wat moois
Verwijderd
Nope nog NET geen moederRocketKoen schreef op 06 mei 2004 @ 20:57:
nog geen kinderen? anders kun je een nieuw armor ofzo vragen voor moederdag
Verwijderd
Helaas wilt dat niet lukken
heb net 4 rondes PvP gefilmt van een party die ik tegenkwam @ cruma.
*Klik* (21MB)
(btw, ik heb maar 5GB traffic, dus als iemand een mirror wil maken, ga je gang)
ik zit nu nog in USA (scaresdale, NY) en kom zondag weer terug naar Nederland.
Het is me gelukt om L2 voor $39,99 te kopen met een best buy actie van een locale gamestore in New York.
Als ik thuiskom zal ik wat plaatjesschieten. Het is hier relaxt maar kan ook niet wachten om mijn orcje weer terug te zien.
dus zonder char stats en chat enzo, is dat eenofandere key-combinatie?
Trouwens, ik merk dat de karma na murders exponentieel toeneemt: eerst kreeg ik nog 240 karma voor een murder, gisteravond legde ik weer iemand om (mijn 5e murder, een ongelukje

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Om roffellos op te volgen en de mannelijke variant van December te laten zien,
hierbij mijn nieuwe ik!

Don´t I look classy?
mijn tegenvaller met hp boost vooor 13K sp en maar 40 hp erbij vond ik erg tegenvallen
[ Voor 4% gewijzigd door AwesomE op 07-05-2004 10:07 ]
...
Verwijderd
In chronicle 1 is de hoeveelheid gewicht die je kan dragen verhoogd. Human krijgt dan 80.000 ofzo.Count schreef op 06 mei 2004 @ 17:42:
Inderdaad een Pet Wolf kan 9000 dragen, da's echt super als je archer bent of Dwarf.
Voor 13k SP is het inderdaad wat weinig, maar Mana Boost is ongeveer even slecht, 4300 SP voor 30 MP meerAwesomE schreef op 07 mei 2004 @ 10:06:
weet iemand toevallig of Battleroar voor warrior handig is ? (level28)
mijn tegenvaller met hp boost vooor 13K sp en maar 40 hp erbij vond ik erg tegenvallen

Elfs hebben maar 13320 als max, dat wordt nu 62,660 zie ik. Dat is pas een verhogingVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 10:24:
[...]
In chronicle 1 is de hoeveelheid gewicht die je kan dragen verhoogd. Human krijgt dan 80.000 ofzo.zie --> http://forums.lineagecenter.com/showthread.php?t=288
Een kameraad van mij is level 34 Warrior en het is echt een goeie buff. +20 patk oid en hij stackt met Might.AwesomE schreef op 07 mei 2004 @ 10:06:
Verwijderd
Ik merkte met mijn Dwarf dat het nu per level ook een stukje sneller omhoog gaat met die HP boostAwesomE schreef op 07 mei 2004 @ 10:06:
hmm die de warcry skill, maar deze volgens lin.warcry.comCount schreef op 07 mei 2004 @ 11:18:
[...]
Een kameraad van mij is level 34 Warrior en het is echt een goeie buff. +20 patk oid en hij stackt met Might.
Battle Roar 1 13 - 600 13,000 Temporarily increases maximum HP. Intensity 1.
had al wat op forum gevonden, krijgt increase van ongeveer 100HP en de delay is korter dan de werking
[ Voor 14% gewijzigd door AwesomE op 07-05-2004 13:44 ]
...
Heeft iemand een exacte locatie rond cruma oid?
giant mist leeches, vanuit gludio south gate nemen, dan richting oosten lopen tot over het bruggetje, linksaf doorlopen en dan de rechteringang nemenBaN5Hee schreef op 07 mei 2004 @ 15:21:
Weet iemand waar ik Giant Leeches kan vinden? Er staat bij dat ze rond Cruma Tower hangen, maar daar kom ik alleen Giant MIST leeches tegen.
Heeft iemand een exacte locatie rond cruma oid?
/edit oops niet goed gelezen, maar giant leeches heb ik nog niet gezien.
ze hebben ook een aantal namen aangepast na de open beta
[ Voor 14% gewijzigd door AwesomE op 07-05-2004 15:37 ]
...
Verwijderd
Verwijderd
Kwil zo graag koekhappen met je
Dus kado'tjes kunnen afgeleverd worden in server 5
mijn verlanglijstje bevat:
Gastra-bow
Manticore set
boots of power
Helmet
elven juwels
C-grade items
Komt eraanRocketKoen schreef op 07 mei 2004 @ 23:07:
Gastra-bow
Manticore set
boots of power
Helmet
elven juwels
C-grade items
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Zou het je allemaal geven, helaas zit ik niet op server 5RocketKoen schreef op 07 mei 2004 @ 23:07:
Ik ben over 1 uurtje jarig (19)![]()
Gastra-bow
Manticore set
boots of power
Helmet
elven juwels
C-grade items
Verwijderd
GEFELICITEEEEEEERRRDDD!RocketKoen schreef op 07 mei 2004 @ 23:07:
Ik ben over 1 uurtje jarig (19)![]()
waslijst blabla
helaas geen kadootjes je had een servertje hoger moeten zitten
Toch een fijne verjaardag hopelijk krijg je nog iets nuttigs
Verwijderd
Verwijderd
nergens een guide te vinden
ik snap er geen hol van
alstu, als ik vanavond kan spelen, wil ik wel met je mee lopen.
http://www.intronic-hardware.nl/draakje1.jpg
http://www.intronic-hardware.nl/draakje2.jpg
[ Voor 7% gewijzigd door Intronic op 08-05-2004 19:41 ]
Verwijderd
bedankt ennuh crazy helpt me al op dit momentBaN5Hee schreef op 08 mei 2004 @ 19:39:
http://lineage.warcry.com.../guides/human/humancleric
alstu, als ik vanavond kan spelen, wil ik wel met je mee lopen.
hoezo zou je niet kunnen spelen vanavond?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 19:52 ]
Het is niet een feit, maar momenteel is het down. Iemand in de UK wilde ook al een key bestellen, maar het lukte niet meer!
Hopelijk is dit maar tijdelijk...
Verwijderd
(kwas in beta nog maar lvl 18 maar ok)
lkkr lvl count
Owjah nog even een vraagje over die Cloaks (Capes), Kun je die ook zien of zijn ze net zoals helmen onzichtbaar?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 23:32 ]
NC kan ook niet eeuwig de beta client blijven aanbieden, terwijl die helemaal niet meer te spelen is
btw, count = menneke?
if so, welkom in de clan

bedankt voor de code's , volgende reeks screenshots zullen 1280X 768 zijn
[ Voor 94% gewijzigd door D1ON op 09-05-2004 01:31 ]
1
| [url=http://www.plaatje.jpg][img=400]http://www.plaatje.jpg[/img][/url] |
Staat zo veel leuker dion
[pre][norml]

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 09-05-2004 00:38 ]
Jij = TheS4ndm4n oid?
had eerst 135 m.def
lol zal wel leuk worden bij krators of dre vanuls ;PD1ON schreef op 09 mei 2004 @ 01:31:
M.def stelt idd geen zak meer vooralles verkocht.
had eerst 135 m.def
...
Verwijderd
Net me puma tunic verloren omdat ik midden in een gevecht zat en ineens critical error kreeg
Echt zwaar kut ben je zo hard aan het sparen voor nieuw wapen moet ik dus eerst weer een nieuwe puma tunic kopen 60000 adenas voor neer moeten leggen.
Gaat denk nog wel een week of tich duuren voordat ik me nieuwe sword met schild heb
Ben nu echt lvl 25 warrior met een brandish en een n00b hunting bow
werd zo mn broek uitgeslagen. Gelukkig was dion in de buurt. ^^
dacht wel ff hangman tree's aan te kunnen.
spawnt er 1 naast je terwijl je rooted bent....
doen ze 3x critical hit achter mekaar (3x 150 dmg)
werkt SS ineens niet door een bug.....
btw, count. ik ben s4ndm4n ja
RocketKoen schreef op 09 mei 2004 @ 00:33:
code:
1 [url=http://www.plaatje.jpg][img=400]http://www.plaatje.jpg[/img][/url]
Staat zo veel leuker dion
welk schild is da
...
Verwijderd
Lijk ik op een hoela hoep danseres!!!!

Maar de +200MP bonus maakt veel goed. Nu heb ik alleen nog Mithril Gloves nodig die bij deze set horen om ook nog een +1 Wit bonus te krijgen. Nu zijn deze in shops nergens te krijgen en heb ze verder ook nog nooit gezien. Ik had hetzelfde met mijn Set of Knowledge, daar hoorde ook gloves bij die nergens te krijgen zijn.
Weet iemand of het dan craft only items zijn of dat ze pas in C1 verschijnen?
Nog een vraagje voor de pro's die al eens een level 40 character hebben gemaakt: is het slim om gelijk @level 35 de 1e trial te doen of kun je ze beter allemaal tegelijk @level 39 doen?
activeer de q alvast wel ff, voor als je toevallig ergens bent ofzo
(cestus = fist weapon
Verwijderd
Toen ik ff in de TI dungeon ging kijken viel het mij en anderen op dat er @#%ing veel bots daar aan het farmen waren
Als je een mob van ze steelt zeggen ze "no" elke keer en soms als je in hun ruimte gaat staan zeggen ze "go out".
Ik kots van dat soort lamers. Dat verklaart ook wel hoe sommige van die gasten in de duurste c grade stuff lopen. Ik ga gewoon een mage maken puur om die kutbots te killen
En NCsoft doet er helaas geen flikker aan, echt helemaal niksVerwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 23:42:
Toen ik ff in de TI dungeon ging kijken viel het mij en anderen op dat er @#%ing veel bots daar aan het farmen warenDat zie je ten eerste aan hun equipment. Allemaal hebben ze manticore set en een duur mes.
Als je een mob van ze steelt zeggen ze "no" elke keer en soms als je in hun ruimte gaat staan zeggen ze "go out".
Ik kots van dat soort lamers. Dat verklaart ook wel hoe sommige van die gasten in de duurste c grade stuff lopen. Ik ga gewoon een mage maken puur om die kutbots te killen

Het probleem is de adena die op Ebay te koop wordt gezet voor rond de $80-$90 per 1M. Ik denk dat 80% van die bots daarvoor neer gezet zijn en echt niet voor de eigen equipment. Als je op www.ige.com kijkt zie je dat die adena inkopen per miljoen voor $75, da's leuk verdienen toch als je botje hebt lopen.Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 23:42:
Ik ben inmiddels al lvl 36 en heb de lvl 35 quest completed. Voor dat moest ik ook even helemaal naar talking island lopen. Ja, dwars door de oceaan![]()
Toen ik ff in de TI dungeon ging kijken viel het mij en anderen op dat er @#%ing veel bots daar aan het farmen warenDat zie je ten eerste aan hun equipment. Allemaal hebben ze manticore set en een duur mes.
En NCsoft moet er inderdaad wat tegen gaan doen want het is uitermate irritant. Ik heb wel gemerkt dat wanneer je het nu report bij een GM er ook wel tegen opgetreden wordt, moet je alleen wel de goeie GM treffen.
Had een vraag per email verzonden gisteren ivm de cd-key die ze op de playNC site niet meer aanbieden. Heb nog niet eens antwoord op mn vraag gekregen, krijg ik al een email waarin ze vragen of ik tevreden was met het antwoord op mijn vraag.

tja zelfs bots leveren geld op voor ncsoft, maar als je idd een half jaar abonnements geld wilt verschanzen aan 1 miljoen adena ? ik heb er zelf over nagedacht, maar je kunt toch nooit tippen aan de meeste die hard spelers.keldon schreef op 09 mei 2004 @ 23:58:
[...]
Het probleem is de adena die op Ebay te koop wordt gezet voor rond de $80-$90 per 1M. Ik denk dat 80% van die bots daarvoor neer gezet zijn en echt niet voor de eigen equipment. Als je op www.ige.com kijkt zie je dat die adena inkopen per miljoen voor $75, da's leuk verdienen toch als je botje hebt lopen.
En NCsoft moet er inderdaad wat tegen gaan doen want het is uitermate irritant. Ik heb wel gemerkt dat wanneer je het nu report bij een GM er ook wel tegen opgetreden wordt, moet je alleen wel de goeie GM treffen.
dus ga ik lekker in mijn tempo vooruit.
btw ik hoorde dat set items (mithril bonus) niet meer werkt tot aan c1 klopt dit ?
...
Verwijderd
het gaat trouwens om server 6
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 11:54 . Reden: nieuw level en welke server :) ]
Mithrill set werkte ook nog niet in de beta en het klopt dat deze pas gaat werken in C1.AwesomE schreef op 10 mei 2004 @ 08:40:
[...]
tja zelfs bots leveren geld op voor ncsoft, maar als je idd een half jaar abonnements geld wilt verschanzen aan 1 miljoen adena ? ik heb er zelf over nagedacht, maar je kunt toch nooit tippen aan de meeste die hard spelers.
dus ga ik lekker in mijn tempo vooruit.
btw ik hoorde dat set items (mithril bonus) niet meer werkt tot aan c1 klopt dit ?
De sets die wel werken zijn: Wooden set, Reinforced Leather set, Brigandine set, and Karmian set.
Edit: Bron: www.l2orphus.com
[ Voor 3% gewijzigd door Cache op 10-05-2004 11:44 ]
Verwijderd
Hmm meschien bij bansoon (banshee hier op got) in de clan ?, als het goed is is er nog 1 gaatje vrij of 2Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 10:57:
ben nog op zoek naar een leuke nederlandse clan. ben nu een level 12 human fighter. hoop dat er wat mensen zijn met een clan die een noob kunnen helpen.
het gaat trouwens om server 6
Wil je gerust wel opweg helpen alleen we zitten wel alleemaal op het mainland.
Ps. Ik zie in elven land elke keer een chinees met z´n bot, die heeft waarschijnlijk 2 accounts aangeschaft, speelt met de een, en laat de ander automatisch farmen.
Ze zijn altijd bij elkaar, maar eentje praat er maar.
IzmANDYHE en IzmPeter, waarbij IzmPeter de bot is. We hebben die gast al een keer gepk-ed omdat ie alles stal, daarna ging ie weg. Maar de volgende dag zat ie weer vrolijk te farmen met z´n bot.
Toen ik een GM probeerde te benaderen (er was er maar 1 online) stond die GMCameron gewoon in message refusal. Wat ben je dan voor GM? ffs...
Elke GM staat in message refusal mode. Je kan ze alleen bereiken door /gm..BaN5Hee schreef op 10 mei 2004 @ 12:52:
D´r is nog wel wat ruimte in de clan. Al moeten we nu wel kijken dat we zsm naar clan level 1 komen.
Ps. Ik zie in elven land elke keer een chinees met z´n bot, die heeft waarschijnlijk 2 accounts aangeschaft, speelt met de een, en laat de ander automatisch farmen.
Ze zijn altijd bij elkaar, maar eentje praat er maar.
IzmANDYHE en IzmPeter, waarbij IzmPeter de bot is. We hebben die gast al een keer gepk-ed omdat ie alles stal, daarna ging ie weg. Maar de volgende dag zat ie weer vrolijk te farmen met z´n bot.
Toen ik een GM probeerde te benaderen (er was er maar 1 online) stond die GMCameron gewoon in message refusal. Wat ben je dan voor GM? ffs...

Neem even contact op in-game. Ik hang meestal wel rond Gludio/RoD/Cruma/Elven land.
Moet binnenkort ook maar es een clan site maken met forum etc.
Members tot nu toe:
- CrazyBytes
- MysticWomen
- MadMeijs
- Loesu
- Bansoon
- OrkyGirly
- DarkEagle
- Genny (die er nooit is... ik weet dus niet of we die houden...)
- Preppzzz
Vergeet ik iemand?

[ Voor 64% gewijzigd door Bansoon op 10-05-2004 13:08 ]
Verwijderd
Nah ze doen er wel wat aan. Tis wel moeilijk om dat te geloven als je steeds bots ziet inderdaad.blix schreef op 09 mei 2004 @ 23:52:
[...]
En NCsoft doet er helaas geen flikker aan, echt helemaal niks
klopt dit ?
...
Verwijderd
hehe lol ja je Kat the CatBaN5Hee schreef op 10 mei 2004 @ 13:06:
Neem even contact op in-game. Ik hang meestal wel rond Gludio/RoD/Cruma/Elven land.
Moet binnenkort ook maar es een clan site maken met forum etc.
Members tot nu toe:
- CrazyBytes
- MysticWomen
- MadMeijs
- Loesu
- Bansoon
- OrkyGirly
- DarkEagle
- Genny (die er nooit is... ik weet dus niet of we die houden...)
- Preppzzz
Vergeet ik iemand?
Tja die Genny zie ik ook bijna niet online tis het vriendintje van darkeagle maar ze zullen het samen wel tedruk hebben denk ik
ik ook...Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 19:15:
ik dacht dat we een got clan zouden maken Banshee?????
heb al gezocht met de search, maar zie het mayb over het hoofd, dus vandaar dat ik het hier ff vraag
Hoe denk je dat ik m'n lineage betaal? Ik ben geen scholier ofzo, ik werk gewoon 40-45 uur in de week (overdag).

Dit topic is gesloten.