[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 4

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.431 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 04 mei 2004 @ 02:00:
Human Wizard finally, wheeeh!
heeey gaaf man :) nu hard door naar lvl 40 he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die dit spel helemaal geweldig vinden. Ik heb nog een betaacount met een lvl 26 DE Palus Knight genaamd Aequitaz op Bartz. Equiped met Bastardsword 100kadena en pieces of boneset. Mensen die interesse hebben kunnen me een mailtje sturen... vinkrob@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 04 mei 2004 @ 02:00:
Human Wizard finally, wheeeh!
Goed man gefeliciteerd.
Bij mij schiet het niet echt op... en heb totaal geen zin in de quest ik moet nog eventjes. Zit nu op lvl 17, 50% geloof ik.
Tot vanavond... eens zien of je ons misschien al kan uitnodigen voor in je boeruhclannetjuh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renever
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01-2020

Renever

^-^-^-^-^

BaN5Hee schreef op 03 mei 2004 @ 11:02:
Vanavond maar even snel doorbeuken naar lvl 20. De wizard quest heb ik gelukkig in m´n binnenzak zitten, moet nu alleen nog lvl 20 worden.

Zijn er nog mensen die dagelijks op server 6 spelen en nog niet in een clan zitten?
We zijn nu een beetje bezig om een clan op te zetten op server 6, dus als er mensen interesse hebben om mee te helpen... ;)
Ik zit ook op server6 ben bezig met een mystic lvl14 nu en wil cleric worden, zoek nog een NL clannetje :)

ingame name : Renever of Dessie

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 08:13:
[...]

Goed man gefeliciteerd.
Bij mij schiet het niet echt op... en heb totaal geen zin in de quest ik moet nog eventjes. Zit nu op lvl 17, 50% geloof ik.
Tot vanavond... eens zien of je ons misschien al kan uitnodigen voor in je boeruhclannetjuh :P
Ik loop wel met je mee anders, als je weet wat je wilt worden. Dan help ik je wel.

Gisteren ging ´t echt lekker. Met Jaks in de Elven Ruins lopen beuken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 04 mei 2004 @ 09:23:
[...]

Ik loop wel met je mee anders, als je weet wat je wilt worden. Dan help ik je wel.

Gisteren ging ´t echt lekker. Met Jaks in de Elven Ruins lopen beuken :)
Lol waarom helemaal terug naar TI ? , je had toch ook de ElvenFortress (EF) kunnen paken op het mainland :P :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Daar wilde hij heen, en ik moest daar toch nog zijn voor battle heal boekje (welke ik weer vergeten ben te kopen uiteindelijk 8)7 maar als ´t goed is heeft Jaks em nog voor me gehaald, zal em vanavond eens vragen.

Eerst van sas maar eens een cleric maken, hebben we weer extra buffs :)
Wat jij, sas? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 04 mei 2004 @ 10:50:
Daar wilde hij heen, en ik moest daar toch nog zijn voor battle heal boekje (welke ik weer vergeten ben te kopen uiteindelijk 8)7 maar als ´t goed is heeft Jaks em nog voor me gehaald, zal em vanavond eens vragen.

HEHE 1 wizard en 1 cleric 1 orc 1 DE 1 warrior :) prefect om cruma tower onveilig temaken :) lekker veel xp sp en adena's teverdien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me echt af hoe lang het duurt voordat lineage2.com paypal oid accepteert... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 11:01:
[...]

HEHE 1 wizard en 1 cleric 1 orc 1 DE 1 warrior :) prefect om cruma tower onveilig temaken :) lekker veel xp sp en adena's teverdien :)
Vanavond dan maar ff met Sas naar Cruma Tower om haar naar lvl 20 te meppen? Ben nu weer in Gludio (yes i´m fast :P).
Ik ben er van 18.30 uur tot 20.30 uur wel. Daarna ben ik ff 50 minuutjes offline en daarna kan ik weer tot 22.30 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
-_- ing he zitten jullie allemaal op 6 ofzo, ben eindelijk 15 human fighter op 7, hoor hier alleen maar over clans en partys op 6, das leuk, moek maar weer overnieuw ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chainsaw.
GMspam (iemand die vrij hoog is) heeft op het forum van lineage2.com bevestigt dat transfer van character binnenkort mogelijk is. Ik ga samen met een paar anderen zodra dat kan naar server 6 verhuizen. Daar gaan we dan ook een echte GoT clan oprichten :) iig de basis met GoT'rs :D

-edit-
daarom had ik je ook toegevoegd op MSN banshee, maar blijkbaar zit je daar nooit op :p

voor mensen die nog niet in het lineage kanaal op irc zijn geweest
Open je IRC en klik dan op deze link.
irc://irc.tweakers.net/lineage

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Mja :) Niet als je veel mensen kent op server 7 en ´t daar gezellig hebt.
Ik vind ´t altijd wel gezellig op server 6 ;) Level 15 is wel redelijk snel te halen als je hulp krijgt. Lvl 15 t/m lvl 20 duurt lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt omdat iedereen elkaar kent op server 6 daardoor lijkt het dat iedereen op server 6 zit en daar in een clan zit. :p :p :p

[ Voor 191% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 04 mei 2004 @ 10:50:
blabla verhaaltje over iets

Ja ik vind het best hoor :) ik loop toch als enige achter dus ik denk dat ik weinig keus heb hahaha. Maar wel tof dat je mee wilt lopen om te questen misschien wil Crazybytes ook wel mee kunnen we onder weg wat beestjes killen :P
Iig tot vanavond.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan beter naar server 8 gaan. Die is het nieuwst dus minder mensen en dus meer kans om ooit een castle te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we willen juist meer mensen, zo weinig mensen op een server is ook saai.
En besides, er zitten meer got'rs op 6 dan op 8, dus hoeven er minder te switchen ;)

Ik geloof dat crazybytes er wel oren naar had om de onofficiele got clan te join, maar ik weet niet hoe het zit met Bansoon natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Rare logica :P Als we later een kasteel willen, dan pakken we er gewoon eentje. En wanneer nodig met kracht :)

Maar even serieus, dat lijkt me nog leuker ook, echt je kasteel verdienen door het te veroveren ipv gewoon binnen wandelen, rond kijken, mooi kleur plafon, nemen? Ja is goed, laten we deze maar nemen.

@sas: tis niet leuk als je dood gaat terwijl je je transfer quest doet en lvl 20 moet halen. Backup om de beesies af te leiden is daarom misschien wel veiliger en sneller voor je :D

@cow-god: serieus joh? Ik heb je toevoeging nog helemaal niet gezien joh, wanneer heb je me toegevoegd? (overdag werk ik, dus dan zit ik er nooit).
cjaurik@hotmail.com is m´n msn adres.

edit:

Ik heb er wel oor naar hoor, een onofficiele GoT clan. Heb nu een clan waar crazylady, crazybytes en madmeijs inzitten, maar die kunnen we natuurlijk zo opheffen en een nieuwe GoT clan stichten

[ Voor 14% gewijzigd door Bansoon op 04-05-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Ik wist niet dat lireins zo lekker waren om te farmen :9

Ging der net even in m'n eentje (Level 23 Elf Wizard) wat lireins uitproberen en nadat ik er 6 tegelijk makkelijk aan kon ging ik maar gelijk naar een stuk of 10. En dat ging ook wonderbaarlijk goed, na afloop had ik nog zoveel MP/HP over dat ik gelijk weer de volgende 10 kon doen. En het is ook héél erg lekker om in een paar minuten een paar procent omhoog te gaan en flinke bergen geld op te rapen :P

Alleen jammer dat het na een half uurtje al een flink stuk drukker werd met mensen, in het begin zat ik helemaal alleen in dat gebied :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Waar kan je die lireins vinden? Rond elven fortress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Tussen die rivier bij die boom naast Elven Village en die waterval. Boven Elven Fortress dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 04 mei 2004 @ 16:47:

edit:

Ik heb er wel oor naar hoor, een onofficiele GoT clan. Heb nu een clan waar crazylady, crazybytes en madmeijs inzitten, maar die kunnen we natuurlijk zo opheffen en een nieuwe GoT clan stichten
hou er ook rekening mee dat als je een clan opheft het 1 week duurt voor je weer een andere clan kan joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Ik ga ook maar weer eens beginnen met Lineage, zit er nog iemand op server 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
nou ok dan, ik hoop maar dat die transfer er snel aankomt, kan ik ook ff op 6, zelfde ping dus dat maakt niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik wil ook!!! :'(
Dus beta chars blijven maar 1 maand in de database? Hoelang blijven ze behouden als ik mn account activeer en daarna stop als mn gratis maand voorbij is?

Veel plezier iedereen vanavond. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 04 mei 2004 @ 17:48:
Ik wil ook!!! :'(
Dus beta chars blijven maar 1 maand in de database? Hoelang blijven ze behouden als ik mn account activeer en daarna stop als mn gratis maand voorbij is?

Veel plezier iedereen vanavond. :'(
heb je al contact opgenomen met Dion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 21:51
Iedereen praat hier over "even een kasteel innemen"
maar ook al zit er nog geen clan in in het begin. die kastelen worden bewaakt door 100 NPC's van level 50 tot 65 (verschilt per kasteel)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
RocketKoen schreef op 04 mei 2004 @ 20:12:
maar ook al zit er nog geen clan in in het begin. die kastelen worden bewaakt door 100 NPC's van level 50 tot 65 (verschilt per kasteel)
99% van de mensen die zeggen van "we gaan met de clan eerst dat kasteel innemen en dan dat etc" hebben echt grootheidswaanzin. Er zijn maar een paar kastelen en vele clans.

offtopic:
w00t 1000ste post op GoT :7

[ Voor 9% gewijzigd door Alphega op 04-05-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 04 mei 2004 @ 20:12:
Ik neem dat dat verdeeld is over het hele kasteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Die NPC's schuiven als het goed is steeds een linie op.
maar deze info komt niet van mijzelf, allemaal van een paar clanmaten die in closed beta een kasteel hadden

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 18:08:
[...]

heb je al contact opgenomen met Dion?
Hoezo? Heb hem een paar dagen geleden wel gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 04 mei 2004 @ 22:56:
[...]

Hoezo? Heb hem een paar dagen geleden wel gesproken...
hij postte gister dat jullie misschien wel iets konden regelen.....
dat heb je blijkbaar niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 23:05:
[...]

hij postte gister dat jullie misschien wel iets konden regelen.....
dat heb je blijkbaar niet gelezen.
Ah ja, zie het nu, na een pagina terug te hebben gekeken. Maar het gaat niet zozeer om de cc, maar om het geld. Mn ouders vinden het gewoon te veel geld voor een "spelletje", zoals ze dat altijd zo goed weten te zeggen. Dat is de enige reden waarom ik die cc niet mag gebruiken. :(
Kan nog altijd proberen ze om te halen door aardig te doen enzo. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 04 mei 2004 @ 23:18:
[...]

Ah ja, zie het nu, na een pagina terug te hebben gekeken. Maar het gaat niet zozeer om de cc, maar om het geld. Mn ouders vinden het gewoon te veel geld voor een "spelletje", zoals ze dat altijd zo goed weten te zeggen. Dat is de enige reden waarom ik die cc niet mag gebruiken. :(
Kan nog altijd proberen ze om te halen door aardig te doen enzo. :p
HEHE kook een feest maal voor ze ;) dat wil zeker weten wel werk en anders neem je ze mee uit eten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Weet iemand waar ik kaartjes kan kopen? om te bestelen, dat je dus geen creditcard nodig hebt, als iemand een site heeft die ze maybe verkoopt let me know please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
blix schreef op 05 mei 2004 @ 01:27:
Weet iemand waar ik kaartjes kan kopen? om te bestelen, dat je dus geen creditcard nodig hebt, als iemand een site heeft die ze maybe verkoopt let me know please.
Ik neem aan dat je de gametimecards bedoelt?
En ik neem aan dat je bestellen bedoelt? (be·ste·len = ov.ww. 1 van eigendom beroven )

Maar die gametimecards zijn niet in nederland verkrijgbaar, en voorzover ik weet komen ze ook niet naar NL :'(

Wel heb ik een duiste webshop gevonden die ze vertuurd onder rembours
(en volgens mij doen ze gametimecodes ook via e-mail alleen ik vertrouw het nooit als je vantevoren op een rekening moet storten en cker niet als ik in het buitenland bestel)

http://www.sinclair-software.de
Maar hier zijn de gametimecards nog niet binnen, op de websitesite is alle info na te lezen over hoe het staat met de gametimecards.

verwacht wordt dat ze deze week bij de shop binnenkomen en daarna direct worden vertuurd, hoe lang dat nou weer gaat duren weet ik ook niet laten we hopen zo snel mogelijk.
(Ncsoft zegt dat de gametimecodes al onderweg zijn naar duitsland alleen de webshop is een beetje sceptisch, zolang ze geen vrachtbrief hebben ontvangen kunnen ze niets met zekerheid zeggen)

(offtopic)
Mag je een topic eigenlijk beginnen met ik? en een e-mail? alvast bedankt.

[ Voor 10% gewijzigd door 2020Media op 05-05-2004 02:16 ]

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
8)7 Dubbelpost 8)7

[ Voor 99% gewijzigd door 2020Media op 05-05-2004 02:14 ]

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf lekker op server 3. Heel veel sterke clans en daar ga ik dus ook 1 van joinen. Dan ben je zeker dat je goede kans maakt op een kasteel. Als je je beperkt tot alleen nederlanders in je clan zul je niet veel bereiken. Kans is klein dat iedereen dan hardcore player is. Maar ja je kan altijd voor de gezelligheid een clan maken. Daar zit ik ook tot nog toe in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Bedankt zal die site ff checken.

[quote]
Ik neem aan dat je de gametimecards bedoelt?
En ik neem aan dat je bestellen bedoelt? (be·ste·len = ov.ww. 1 van eigendom beroven )
quote]

Ik heb dyslectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 16:38:
Je kan beter naar server 8 gaan. Die is het nieuwst dus minder mensen en dus meer kans om ooit een castle te krijgen
er zitten aardig veel man op server 8 :)
mijn char is inmiddels level 17 op server 8 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 07:30:
[...]

er zitten aardig veel man op server 8 :)
mijn char is inmiddels level 17 op server 8 ^^
Met chartransfers zou je ineens veel mensen met een meer dan 2x zo hoog level op die server krijgen. Dan maakt het niet zoveel uit of er veel level 17 chars zijn die worden toch zo omgelegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF warning melding :P , voor de mensen op server 6

ER zijn 3 jappers / koreanen or what ever onder de naam ||seven|| , seven , en nihatulai nogwattes :P.

Deze gasten zijn dus extreme PKer's heb vanochtend ook al mot met ze gehad toen ik ze samen met een groepje tegen kwam was dus 3x aan toen een gevecht met hun :( , gelukkig wel alle 3x gewonnen :P.

Maar deze gasten zijn dus ook Bot's soms lopen ze zich zelf de heletijd tedelevelen lopen ze zo een gaurd verrot teslaan.
En ze lopen achter geld aan wat gedropt word .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke server is het leukst om op te beginnen. ik ga vanavond beginnen en wil graag veel nederlanders tegenkomen. misschien wat mensen van GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Ik zou zeggen, kom lekker op server 6 :)
Weet je al welk ras/class je wilt gaan spelen?

Vanochtend kwam ik ook een KS-er tegen :( Die bedenkt zich nu wel 2x om m´n monsters af te pakken >:)

Die Kators van gisteren waren ook leuk, gooit er een een windstrike van 578 naar me toe, paf dood (ben wizard, hp 404) 8)7

Gaan jullie vanavond nog, crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 05 mei 2004 @ 14:47:
Ik zou zeggen, kom lekker op server 6 :)
Weet je al welk ras/class je wilt gaan spelen?

Vanochtend kwam ik ook een KS-er tegen :( Die bedenkt zich nu wel 2x om m´n monsters af te pakken >:)

Die Kators van gisteren waren ook leuk, gooit er een een windstrike van 578 naar me toe, paf dood (ben wizard, hp 404) 8)7

Gaan jullie vanavond nog, crazy?
Ja tuurlijk wat denk jij dan :P elke dag lineage 2 en vanavond nog maar ff rond cruma hunten op die marsh dudes en horrors en van die irri geluid makende wasps :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handig om in de startpost te zetten dat de open beta ondertussen afgelopen is?
Daar kwam ik ook net achter na 14 uur downloaden, installeren en updaten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

topicstart is gewoon een directe copy paste vanuit topic 3.
Beta is al 1 week afgelopen waaruit blijkt dat je het niet echt interesseerde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Heeft er iemand nog Cursed Stockings te koop?
(Of White Tunic and Dark stockings?) Let me know! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel Dark Stocking recipe voor je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

BaN5Hee schreef op 05 mei 2004 @ 15:50:
Heeft er iemand nog Cursed Stockings te koop?
(Of White Tunic and Dark stockings?) Let me know! :+
Gisteren moeten inleveren toen ik een clan joinde :'(

Kreeg er wel een Mystic Staff van 720k en een Set of Knowledge van 300k voor terug :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wat voor uberrijke clan is dat dan? :o Zomaar even 1 miljoen aan zooi krijgen in ruil voor een set (?) van niet eens 150.000 adena :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 14:33:
welke server is het leukst om op te beginnen. ik ga vanavond beginnen en wil graag veel nederlanders tegenkomen. misschien wat mensen van GOT.
op server 3/5/6/8 zitten de meeste nederlanders.
server 6 en 8 zijn wel 2x zo snel, omdat ze op de eastcoast staan :)

zelf zit ik op server 8 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Heb de retail doos nu ook binnen :). Als iemand nog een cd-key wilt, contac me op msn.

Wel mooie box moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
AAHAHAHAHAHAH

announcements:
server will be down for weakly maintenance, server will be down in 10 min.

ok denk ik zal wel;

announcements:
server will be down for 2 hours

DUZ ;( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Ja inderdaad, moet hier ook een traantje wegpinken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Da's echt naar! Ik wilde net een KS-er mollen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
word weer 2 uur vervelen, ging net zo lekker aan het levellen bij de death pass , level 26 gehaald =)

hoop dat char transfer wel snel komt ga denk ik ook naar server 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
nouja ga maar es stofzuigen ofzo

sow das gedaan; nog maar 100 min te gaan

[ Voor 41% gewijzigd door Chainsaw op 05-05-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga straks beginnen. zal op server 6 gaan zitten. met als nick Guppie [nl]
ben erg benieuwd hoe het is

edit: waarschijnlijk pas iets later beginnen. hij zit nu te patchen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
degged ik zit ook op server 6 naam blixie, kan je wel wat begin geld geven als je wat moet (ook niet heel veel want ben zelf ook niet al te rijk ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ftp://ftpvod.lineage2.co.kr/lineage2/
hier staan nog een boel l2 filmpjes om de downtime te doden

edit: zitten ook interviews enzo tussen... moet je maar ff kijken welke gameplay zijn

[ Voor 32% gewijzigd door RocketKoen op 05-05-2004 19:30 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
RocketKoen schreef op 05 mei 2004 @ 19:27:
ftp://ftpvod.lineage2.co.kr/lineage2/
hier staan nog een boel l2 filmpjes om de downtime te doden

edit: zitten ook interviews enzo tussen... moet je maar ff kijken welke gameplay zijn
Zitten er overal van die heerlijke raaskallende koreanen in mee te praten ? :P
Filmpjes zijn wel leuk, je moet alleen even je geluid uitzetten :+

Hehe, deze is leuk: lineageii_sp_dmg.zip
Hierin staan ze de geluidjes van de characters te maken, allemaal mensen die maffe geluiden in de microfoon maken.

[ Voor 21% gewijzigd door Alphega op 05-05-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx Blix. ik zal eerst effe wat moeten spelen om te kijken hoe het werkt enzo, maar een superaanbod. hou me zeker aanbevolen/an je waarschijnlijk ook aanroepen zoals ik ooit in daoc kon doen (long time ago) thanx again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
't is echt niet eerlijk :( Werk je de hele dag hard om 's avonds dit lekker te spelen, hebben ze weAkly maintenance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 15:27:
Beta is al 1 week afgelopen waaruit blijkt dat je het niet echt interesseerde :)
Meer een kwestie van nog niet eerder gezien hebben omdat ik niet continue gamenieuws in de gaten hou. Neemt niet weg dat het misschien wel een goed idee is om de startpost aan te passen. Vooral dit stukje is nu niet meer van toepassing:
Gelukkig (?) is het hier nog niet zo ver en kunnen we gewoon voor niks genieten van dit immens groot spel en kunnen we uiteindelijk, als ie wél retail gaat, nog meer genieten omdat de meeste bugs er dan zo onderhand wel uit moeten zijn.
Wel jammer dat je (voor zover ik weet) het spel nu niet meer uit kunt proberen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat ik niet in kan loggen nu. wil voor het eerst inloggen, maar geeft alleen de klikjes en doet verder niets. wel kan ik gewoon de opties aanpassen. heb begrepen dat er nu een update uitgevoerd wordt. hoop dat jullie mij dit kunnen vertellen. wil nu eigenlijk wel beginnen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
Chainsaw schreef op 05 mei 2004 @ 19:00:
AAHAHAHAHAHAH

announcements:
server will be down for weakly maintenance, server will be down in 10 min.

ok denk ik zal wel;

announcements:
server will be down for 2 hours

DUZ ;( :r
he degged; dat dus

hoorde laatst dat je bots kan lokken met goud en dan ff goud droppe van kliff en ja hoor daar gaat de bot down the drain :)
hier zag ik het gebeuren
Afbeeldingslocatie: http://vvdw.mine.nu/files/shot00118.jpg
klikerdeklik

[ Voor 29% gewijzigd door Chainsaw op 05-05-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
nog maar 20 minuten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.glop.org/lineage2/

als je even op graph kijkt zie je dat server gustin (servertje 6) er nog geen 1 keer plat gelegen heeft
Ik laat mijn fantasie even op de loop:
bewijst wel weer dat iedereen gewoon naar 6 moet komen
die tjaptjoy figuren zijn het dan vanzelf een keer zat en verhuizen dan vast wel naar een andere server. Dan wordt het vanzelf een NL server :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

server 8 toch ook ?
er zitten inmiddels best wel veel nederlanders op server 8 ;) stuk of 16 denk ik
gaat igg lekker op server 8 ^^

3 dagen geleden ben ik begonnen, en mijn char is nu 17 _/-\o_

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff 2 leuke pics om de tijd mee tevullen :)

Zie hier met ze 3e teglijk weg warpen :)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/warpweg

En hier ff me bow vergelijken met zo een oer lelijke skeleton scout :P.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/mijneisbigger

en natuurlijk zijn de plaatjes weer klikbaar :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
owke ze zijn weer up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

mooi, zit al dicht bij lvl 28 ;)

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 20:40:
server 8 toch ook ?
er zitten inmiddels best wel veel nederlanders op server 8 ;) stuk of 16 denk ik
gaat igg lekker op server 8 ^^

3 dagen geleden ben ik begonnen, en mijn char is nu 17 _/-\o_
uhm heb je voor de rest geen leven
of ben jij zo'n schoolgaand figuur die dus vakantie heeft???
LOL in drie dagen tijd lvl 17
ik mocht het dromen
ben al sinds de beta bezig en ben net lvl 18 geworden ;)
maarjah ik speel alleen savonds en in het weekend dus zo hard gaat het ook nie echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
mooi man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Allemaal bekenden en om dan te weten dat iedereen ondertussen verder lvld... :(
Vandaag helaas geen tijd gehad om cc te vragen, te druk gehad. Morgen maar.

oh ja, dit had ik op l2orphus gelezen, is dit een grap?:
Closed Beta Players... by Microwave
May 3, 2004 - 08:52 PM

For those of you who participated in the early closed beta, and are having trouble getting your PlayNC and Lineage II accounts synchronized, here's what to do to get your characters transferred to a new account:

1) Activate a new account with your serial number
2) Log in game with your new account
3) If you're on Bartz, you can whisper "spam" and tell him whats going on. Any other servers, petition with the word "spam" in the title
4) Spam will get your characters transferred to your new accounts, takes roughly 5-10 minutes
Heeft iemand een nieuwe account aangemaakt en zo zijn/haar beta chars (van een andere account) verplaats? Had namelijk een paar rare gegevens ingevuld, als naam bijvoorbeeld en als ik inlog bij playNC kun je dat niet veranderen.
Voor als ik ooit weer is L2 kan spelen...

[ Voor 48% gewijzigd door Cache op 05-05-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Level? Of mag je dat niet zeggen van je clan? :P
Goeie gear heb je iig.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dahof/l2/Brigandine.JPG
Level 33, Tarbar, Brigandine armor, +3 op alle armor onderdelen, +1 op wapen.
Scrolls allemaal gespoild/gevonden :P

Nog 2 levels dan begin ik de Bountyhunter (Master Raider) class quest.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Count schreef op 06 mei 2004 @ 00:21:
[...]

Level? Of mag je dat niet zeggen van je clan? :P
Goeie gear heb je iig.

[afbeelding]
Level 33, Tarbar, Brigandine armor, +3 op alle armor onderdelen, +1 op wapen.
Scrolls allemaal gespoild/gevonden :P

Nog 2 levels dan begin ik de Bountyhunter (Master Raider) class quest.
Level 33, +1 gastra (3 weapon scroll d's in 20 min).

Manticore shirt / gaiter, boots of power, rip gloves, 4 pets.

Nu bezig met jewelry (elven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Nice. Maar waarom enchant je je Gas bow niet verder dan? Toch wel een bow waar je lang mee moet doen en de resell waarde zal ook wel een stuk stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op 06 mei 2004 @ 00:58:
Nice. Maar waarom enchant je je Gas bow niet verder dan? Toch wel een bow waar je lang mee moet doen en de resell waarde zal ook wel een stuk stijgen.
als je teveel van die scrolls gebruikt dan zeg je item "poof" worden ze crystal,
maar je krijg wel ongeveer de zelfde waarde in crystals terug.
wel handige als je geen artisan kan vinden als je crystals nodige heb :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 01:36:
[...]

als je teveel van die scrolls gebruikt dan zeg je item "poof" worden ze crystal,
maar je krijg wel ongeveer de zelfde waarde in crystals terug.
wel handige als je geen artisan kan vinden als je crystals nodige heb :Y)
Da's alleen als je boven de +3 gaat (+4 zelfs in C1) en dan nog is de kans niet supergroot dat dat gebeurt. Er zijn mensen die +15 enchants hebben gemaakt.

Artisans hebben Crystallize trouwens, hoef je ook niet dure scrolls te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Count schreef op 06 mei 2004 @ 01:57:
[...]

Da's alleen als je boven de +3 gaat (+4 zelfs in C1) en dan nog is de kans niet supergroot dat dat gebeurt. Er zijn mensen die +15 enchants hebben gemaakt.

Artisans hebben Crystillize trouwens, hoef je ook niet dure scrolls te gebruiken.
De p.attack is al hoog van bow, dus een +2 wil niet echt...

Gisteren in 30 min tijd 3 enchant weapon d scroll ala 420k adena gevonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Oh man... Ik ben gewoon sinds de beta al aan ´t farmen en boven de 60K sparen kom ik niet. Dan ben ik alweer een zooitje levels omhoog, zodat ik van die 60K nieuwe tunic etc. moet kopen.

Ik snap niet hoe ik in hemelsnaam ooit een staf van 244K bij elkaar kan sprokkelen, laat staan een Mystic staff van 750K :'(

Iemand nog tips, behalve lireins?

Ben lvl 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 21:27:
[...]

uhm heb je voor de rest geen leven
of ben jij zo'n schoolgaand figuur die dus vakantie heeft???
LOL in drie dagen tijd lvl 17
ik mocht het dromen
ben al sinds de beta bezig en ben net lvl 18 geworden ;)
maarjah ik speel alleen savonds en in het weekend dus zo hard gaat het ook nie echt
ik heb lekker vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
marshallq schreef op 06 mei 2004 @ 07:27:
[...]

De p.attack is al hoog van bow, dus een +2 wil niet echt...

Gisteren in 30 min tijd 3 enchant weapon d scroll ala 420k adena gevonden :+
mag ik vragen hoe ? :+

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
BaN5Hee schreef op 06 mei 2004 @ 08:24:
Oh man... Ik ben gewoon sinds de beta al aan ´t farmen en boven de 60K sparen kom ik niet. Dan ben ik alweer een zooitje levels omhoog, zodat ik van die 60K nieuwe tunic etc. moet kopen.

Ik snap niet hoe ik in hemelsnaam ooit een staf van 244K bij elkaar kan sprokkelen, laat staan een Mystic staff van 750K :'(

Iemand nog tips, behalve lireins?

Ben lvl 20.
Geen tunics kopen. :P
En je kunt de Lirein quest + Fungus quest + Spider quest tegelijk doen. Zodat als je teruggaat naar de stad weer 3K extra krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
3k is nou niet echt bijster veel. Even een paar minuten Flame Striken op wat lireins en je hebt dat er al (bijna) uit. Ik snap ook niet hoe mensen aan de miljoen komen, maar 100k lukt me nog wel in één á twee dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 08:32:
[...]

ik heb lekker vakantie ;)
offtopic: Ruilen? LOL mwah ik hoef nog 3 weken te werken dan ben ik voorlopig even verlost van werk :)

Ontopic: Ban5Hee ik weet ook nie hoe je het voor elkaar moet krijgen, ik zit precies met het zelfde probleem.
Ik wil ook wel zo'n mega staf maar hoe krijg je in godsnaam 663k bij elkaar
Adena's kopen op e-bay ?? No way Misschien wel wat voor jou?
belachelijk trouwens dat je adena's kan verkopen op e-bay
Misschien moet je gaan Hoereren :p
ik weet het ook nie maar als ik wat weet dan hoor je het vamme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op 06 mei 2004 @ 10:39:
3k is nou niet echt bijster veel. Even een paar minuten Flame Striken op wat lireins en je hebt dat er al (bijna) uit. Ik snap ook niet hoe mensen aan de miljoen komen, maar 100k lukt me nog wel in één á twee dagen :P
Ik maak 60000 adenatjes in 4 uur met het alleenmaar killen van RedBears , Puma's , Grizzly bears en skeleton's, Droppen gemideld 100 tot 150 adena's,en 8 van de 10 dropt adena's + scrolls of recipes.

Die mobs zijn alleemaal donker blauw en blauw voor mij dus het is klap klap gaan er weer 100 dood en dan ff rusten :) en weer door.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Donker blauw is niet goed voor farmen. Bij donker blauw is de droprate lager (incl adena droprate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Count schreef op 06 mei 2004 @ 11:15:
Donker blauw is niet goed voor farmen. Bij donker blauw is de droprate lager (incl adena droprate)
idd lichtblauw tot groen zijn de beste kwa ratio, maar hangt ook weer of van de "net" grens van blauw.

op level 26 ging farmen van donkerblauwe shield skeletons beter dan op level 27, dus heb nu de mahum commanders in het AC gevonden.

Perfect voor 2-3 man.

trieste is wel dat je kiters zie die commanders/generals met 3 hits incl ss afmaakt.

[ Voor 39% gewijzigd door AwesomE op 06-05-2004 11:37 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Ik vind lireins jagen wel lekker, maar ik heb de laatste tijd vaak ´t probleem dat die gasten gewoon schaamteloos je lirein mob kleiner maken door er gewoon ook op te hunten. Terwijl jij er net lekker mee bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
AwesomE schreef op 06 mei 2004 @ 11:34:
[...]
trieste is wel dat je kiters zie die commanders/generals met 3 hits incl ss afmaakt.
Mja maar kiters zijn over het algemeen een stuk minder gewild in groepen (lagere dmg over tijd, kan niet tanken/healen/buffen) dus je bent, lijkt mij, vaak gedwongen om te soloen. En da's best saai dus ik zou niet willen ruilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Bij mij tijdens de beta ging het met de lvls 20-25 het beste met de xp en adena als je spinnen en lirein hunt. Was een human knight. Vooral spinnen, die heb je zo dood en vaak droppen ze rond de 140 adena + een thread (niet dat je daar veel aan hebt, als niet-dorf zijnde). Xp viel ook mee, zo gaven de pincers al gauw 300+ xp met over-hit. Ik had dan makkelijk 10-20 procent erbij per uur door non stop te farmen plus een lekker zakcentje. Kon zonder drops of wat dan ook wel de 100k halen per dag.

[ Voor 9% gewijzigd door Cache op 06-05-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
farmertje pesten is toch leuk :P
vannacht werden 2 van onze clanleden uit de ex. grounds gejaagd door een party van 5, die het veld met near crawlers en crawlers voor zichzelf wilden hebben.
Die 2 roepen over teamspeak voor versterking, en 3 clanleden zijn in de buurt en komen helpen, waaaronder de clanleader, een lvl 44 silver ranger.

De 5 durven nu niet meer :) maar iedereen weet, dat zodra de backup weet weg is, die 2 van ons dood zijn. dus onze 5 man gaan aan de kant staan, wachten tot de vijand weer aan het farmen is (hij had 3 crawlers achter zich aan). Vervolgens rent onze CL weer naar hem toe. doet een stunshot en laat de crawlers het karwei afmaken :P
6 klappen van de crawlers later was die gast dood :) nog nooit zo hard gelachen met zn allen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:55
BaN5Hee schreef op 06 mei 2004 @ 12:12:
Ik vind lireins jagen wel lekker, maar ik heb de laatste tijd vaak ´t probleem dat die gasten gewoon schaamteloos je lirein mob kleiner maken door er gewoon ook op te hunten. Terwijl jij er net lekker mee bezig bent.
en terecht!

ik probeer ooit te hunten bij de lireins, zie ik een helemaal leeg veld met 30 van die beesten achter een mage aan. dus ik wacht gewoon op wat spawns, maar die mage blijft 3/4 van alle mobs daar op het veld opeisen, dan pak ik er ook gewoon wat hoor. en samen met mij toen een aantal andere.

ik vind het ook erg jammer dat ik als cleric geen root of sleep op witte mensen kan casten. anders was het zo bye bye mage :) ff sleep casten op de mage en daarna rooten. en maar wachten tot alle lireins hem op eten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Kintans The Art of the Kill deel I: The Pet.

http://vinnie.serveftp.com/lineage/wolfkill.jpg

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
THE_CR0SS schreef op 06 mei 2004 @ 13:58:
[...]

en terecht!

ik probeer ooit te hunten bij de lireins, zie ik een helemaal leeg veld met 30 van die beesten achter een mage aan. dus ik wacht gewoon op wat spawns, maar die mage blijft 3/4 van alle mobs daar op het veld opeisen, dan pak ik er ook gewoon wat hoor. en samen met mij toen een aantal andere.

ik vind het ook erg jammer dat ik als cleric geen root of sleep op witte mensen kan casten. anders was het zo bye bye mage :) ff sleep casten op de mage en daarna rooten. en maar wachten tot alle lireins hem op eten :)
CTRL ingedrukt houden als je cast. als het goed is werkt het dan wel :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

RocketKoen schreef op 06 mei 2004 @ 14:44:
[...]

CTRL ingedrukt houden als je cast. als het goed is werkt het dan wel :P
Niet dus. Spells als Sleep, Root en Poison werken alleen op paarse of rode mensen, omdat ze doorhebben dat je daar anders iemand vet mee naaien kunt, zonder rood te worden.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.